• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σημαντικά βελτιωμένο σε σταθερότητα και οδηγική αίσθηση είναι το νέο Aveo που εμπνέει περισσότερη ασφάλεια σε γρήγορους ρυθμούς.

Στις στροφές, οι κλίσεις του αμαξώματος είναι λογικές και η υποστροφή πολύ περιορισμένη.

Στο δρόμο: Με σίγουρο πάτημα και καλή άνεση

36.745 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/9/2011

Η αύξηση του μεταξονίου και των μετατροχίων, ένεκα της καινούριας πλατφόρμας και του πιο συμπαγούς πλαισίου, επιτρέπει στο καινούριο Aveo σαφώς αισθητά καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Το βασικό στοιχείο που μεταδίδει στον οδηγό του, είναι η ασφαλής αίσθηση στην οδήγηση και η ευκολία των χειρισμών κατά τις αστικές μετακινήσεις, παρά τις σχετικά αυξημένες διαστάσεις του. Επίσης, η περιμετρική ορατότητα ικανοποιεί και μόνο οι φαρδιές πίσω κολόνες δημιουργούν «νεκρή» γωνία στο οπτικό πεδίο. Η ανάρτηση, από την πλευρά της -με τα γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και την αντιστρεπτική και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω- έχει ρυθμιστεί ειδικά για την Ευρώπη και δεν είναι ούτε πολύ μαλακή αλλά ούτε και σφιχτή, ώστε να έχει μια κατάλληλη ισορροπία μεταξύ άνεσης και κρατήματος. Γεγονός που ισχύει και στην πράξη, αφού απορροφά με καλό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος που γίνονται αντιληπτές στο εσωτερικό, λόγω κυρίως των μεγάλων ζαντών των 17 ιντσών με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά (205/50), όπως εκείνα που «φορούσε» το αυτοκίνητο της δοκιμής. Κινούμενο εκτός πόλεως στις ευθείες των εθνικών οδών, το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό και δε δημιουργεί τάσεις ανασφάλειας, ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς. Εδώ, το τιμόνι με την υδραυλική υποβοήθηση έχει το απαραίτητο «σφίξιμο», ενώ σε ενδεχόμενο απότομης επιβράδυνσης, τα φρένα είναι αποτελεσματικά (100-0 χλμ./ώρα σε 40,9 μ. έναντι 45,4 μ. το παλαιότερο Aveo). Περνώντας σε μια διαδρομή με στροφές, το αμάξωμα του νέου Aveo παρουσιάζει λογικές κλίσεις υπό πίεση, όπου οι υποστροφικές τάσεις είναι πολύ περιορισμένες (λόγω και των μεγάλων ζαντών – ελαστικών), όπως και η υπερστροφή σε ενδεχόμενο απότομου αφήματος του γκαζιού στην κορυφή της στροφής. Σε κάθε περίπτωση, το στάνταρ ESP επεμβαίνει εγκαίρως και αποτρέπει τις όποιες ανεπιθύμητες καταστάσεις αυξάνοντας με τη σειρά του τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας. Επίσης, το σύστημα διεύθυνσης παρέχει καλή αμεσότητα, ωστόσο στις στροφές ελαφραίνει και αποκόπτει μερικώς τον οδηγό από τα τεκταινόμενα του δρόμου.

Αναρτήσεις-φρένα-τιμόνι

Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα McPherson και αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Μπροστινά φρένα
Αερ. Δίσκοι 256 χλστ.
Πίσω φρένα
Ταμπούρα 200 χλστ.
100-0 (χλμ./ώρα)
40,9
Υποβοήθηση τιμονιού
Υδραυλική
Στροφές τιμονιού
2,7
Κύκλος στροφής (μ.)
10,6