Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
6 μίνι δοκιμάζονται σε πραγματικές συνθήκες πόλης, αποδεικνύοντας πως είναι όντως πολύ οικονομικά στη χρήση.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

6 μίνι δοκιμάζονται σε πραγματικές συνθήκες πόλης, αποδεικνύοντας πως είναι όντως πολύ οικονομικά στη χρήση.

Δοκιμή οικονομίας με 6 μίνι!

Super σε τιμή, compact σε διαστάσεις και με… παιχνιδιάρικους χρωματισμούς, τα 6 μίνι με κινητήρες έως 1.000 κ.εκ. είναι πιο οικονομικά από αυτό που πιστεύουμε!

autotriti team

Με το σταγονόμετρο!

Τετάρτη μεσημέρι στην πλατεία του Μπουρναζίου δεν πέφτει… καρφίτσα, όμως το μπλε smart συνεχίζει να γράφει χιλιόμετρα…

Τετάρτη μεσημέρι στην πλατεία του Μπουρναζίου δεν πέφτει… καρφίτσα, όμως το μπλε smart συνεχίζει να γράφει χιλιόμετρα…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η κίνηση μέσα στην πόλη είναι ένας πραγματικός Γολγοθάς για όσους οδηγούν καθημερινά. Φανάρια, αυτοκίνητα, μηχανάκια, βαρέα οχήματα, μικροπωλητές, καθαριστές τζαμιών και λοιπά αναπάντεχα φαινόμενα, «απειλούν» το ωράριο και τα… νεύρα του οδηγού, την ίδια στιγμή που τα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα, επιβαρύνουν την κατανάλωση και ρίχνουν στα τάρταρα το δείκτη της βενζίνης. Αυτές τις συνθήκες τολμήσαμε να προκαλέσουμε και εμείς μια Τετάρτη του μήνα, και έχοντας ως πολύτιμους βοηθούς μας 6 μίνι αυτοκίνητα, αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε μέτρηση κατανάλωσης υπό πραγματικές καθημερινές συνθήκες, για να δούμε πόσο πραγματικά κοστίζει στην τσέπη μας η κίνηση στην πόλη. Τελικά και όπως θα δείτε και εσείς παρακάτω, τα αποτελέσματα της δοκιμής κατανάλωσής μας δεν ήταν τόσο απογοητευτικά – τουλάχιστον ως προς την τσέπη μας, αφού τα 6 μίνι που επιλέξαμε, αποδείχθηκαν υπέρ του δέοντος οικονομικά, με τα τελικά αποτελέσματα να εκπλήσσουν ακόμη και εμάς! Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά…

Η διαδικασία γεμίσματος
Το «Α και Ω» μιας μέτρησης οικονομίας, είναι το σωστό γέμισμα του ρεζερβουάρ πριν και μετά το τέλος της μέτρησης, το οποίο και θα μας δείξει τα ακριβή λίτρα που χρειάστηκε κάθε αυτοκίνητο για τη διαδρομή που πραγματοποιήσαμε. Κατά το γέμισμα λοιπόν, απαιτήθηκε μεγάλη υπομονή για να σιγουρευτούμε ότι βγήκε ο αέρας που συνήθως βρίσκεται μέσα στο ρεζερβουάρ και ότι η πλήρωση τους ήταν ακριβής. Με… λεπτές κινήσεις και την κλασική πρακτική του «κούνα-κούνα το αυτοκίνητο», ξεχειλώσαμε λοιπόν τα ρεζερβουάρ και ετοιμαστήκαμε να πάρουμε τους δρόμους της πρωτεύουσας.

Πού κινηθήκαμε
Με τα 6 πολύχρωμα μίνι, διανύσαμε τους πολύβουους δρόμους της Αθήνας και του Πειραιά καλύπτοντας συνολικά πάνω από 100 χλμ. σε καθημερινές συνθήκες κίνησης. Ξεκινώντας από την έξοδο της Βαρυμπόμπης στην Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας και μπαίνοντας στην Κηφισιά, μέσω της Λεωφ. Κηφισίας φτάσαμε στην Αλεξάνδρας και από εκεί, η Μιχαλακοπούλου, η Υμηττού και η Φραντζή, μας οδήγησαν στη Λεωφ. Συγγρού και στην ανασυγκρότησή μας στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Από εκεί, ύστερα και από το απαραίτητο διάλειμμα για φαγητό και την αλλαγή οδηγών, κινηθήκαμε στον Πειραιά και βρεθήκαμε στο λιμάνι απ όπου, μέσω του περιφερειακού της Δραπετσώνας, καταλήξαμε στην ιχθυόσκαλα Κερατσινίου. Συνεχίσαμε προς τη Λεωφ. Σχιστού, την Αθηνών και τη Θηβών, για την Κωνσταντινουπόλεως και από εκεί επιστρέψαμε στο βενζινάδικο της εξόδου της Βαρυμπόμπης, το σημείο εκκίνησης και τερματισμού. Εκεί, τα trip όλων των αυτοκινήτων συμπλήρωσαν πάνω από 100 χλμ., οι ώρες που χρειαστήκαμε για τη διαδρομή με βάση και την κίνηση, αλλά και τις φωτογραφίσεις, ξεπέρασαν τις 5 και η λήξη της φετινής μέτρησης οικονομίας δόθηκε λίγο πριν το τέλος της ημέρας…