Η πίσω κίνηση παραμένει πλεονέκτημα όταν την χειρίζεσαι μέσα από ένα στιβαρό πλαίσιο, ψαγμένη ανάρτηση και κορυφαίο τιμόνι και φρένα.

Η πίσω κίνηση παραμένει πλεονέκτημα όταν την χειρίζεσαι μέσα από ένα στιβαρό πλαίσιο, ψαγμένη ανάρτηση και κορυφαίο τιμόνι και φρένα.

Οδική συμπεριφορά: Οδηγική εμπειρία

(26/9/2012)

Τόσο ως 3θυρη, όσο και ως «Efficiently Dynamic» και αυτή η έκδοση του άσου της BMW αποτελεί ίσως το πιο οδηγοκεντρικό παράδειγμα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Είναι το μοναδικό μικρομεσαίο με την κίνηση πίσω, έχει άψογο τιμόνι, αρκετά βαρύ και πολύ ακριβές, διαθέτει κορυφαίο πλαίσιο και στην έκδοση της δοκιμής δεν «πετάει» την άνεση από το παράθυρο (ελέω μεγαλοπρόφιλων ελαστικών). Το ESP (DSC) είναι από τα τελευταία που δε φοβούνται να απενεργοποιηθούν πλήρως, ενώ, όταν γίνει αυτό το ηλεκτρονικό μπλοκέ (ADB – Sport) ενεργοποιείται αυτόματα. Ακόμα και χωρίς αυτή την προϋπόθεση, ενεργοποιώντας το Sport στο Driving Experience Control, τα πάντα γίνονται πιο σφιχτά και πιο άμεσα. Η μόνη ένστασή μας είναι η λειτουργία του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου που υποβαθμίζει την οδηγική εμπειρία, πόσω μάλλον όταν υπάρχει το εξαιρετικό 8τάχυτο αυτόματο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL