" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το Peugeot 308 καταφέρνει να συνδυάσει επιτυχημένα την πολύ καλή άνεση, με την ασφαλή οδική συμπεριφορά.

Το εσωτερικό του 308 διαθέτει καλή ποιότητα κατασκευής και έχει ευχάριστη σχεδίαση.

Peugeot 308: Παραδοσιακή αξία

Διαβάστηκε από 44367 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/11/2012

Το 308 συνεχίζει την παράδοση της Peugeot στη μικρομεσαία κατηγορία. Το αυτοκίνητο, που μαρτυρά αμέσως τη γαλλική του καταγωγή, διαθέτει ένα σύγχρονο αμάξωμα με μοντέρνα και ελκυστική αισθητική, όπως άλλωστε αρμόζει σε ένα ολοκληρωμένο μοντέλο της συγκεκριμένης εταιρίας.

Όλες οι εκδόσεις του 308, συμπεριλαμβανομένων των diesel, διαθέτουν πολύ καλή οδική συμπεριφορά και προσφέρονται για άνετη κάλυψη μακρινών ταξιδιών. Επίσης, στις αστικές μετακινήσεις παρουσιάζουν καλή ευελιξία και είναι εύκολες γενικά στους χειρισμούς. Το βασικό πεδίο «δράσης» του 308 είναι οι μεγάλες ευθείες των εθνικών οδών, όπου ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες παραμένει σταθερό και ξεκούραστο, ενώ ο κινητήρας διατηρεί με άνεση γρήγορους ρυθμούς. Περνώντας σε δρόμους με στροφές, παρουσιάζεται ουδέτερο και με πολύ καλό «κράτημα», ενώ το τιμόνι προσφέρει θετική αίσθηση.

Αναφορικά με τους κινητήρες, το Peugeot 308 προσφέρεται με diesel μοτέρ (HDi) 1,6 λίτρων με 92 και 112 ίππους και με φίλτρο κατακράτησης μικροσωματιδίων (FAP). Αυτό συνοδεύεται από σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας stop & start και με μικρο-υβριδική τεχνολογία (e-HDi). Το ντίζελ 1.600άρι μηχανικό σύνολο ισχύος 112 ίππων, εκπλήσσει με τον πολιτισμένο του χαρακτήρα και την απουσία του χαρακτηριστικού «κροταλίσματος» και κραδασμών, με αποτέλεσμα από το εσωτερικό του αυτοκινήτου να μην γίνεται αντιληπτό ότι πρόκειται για πετρελαιοκινητήρας.

Επίσης, το εν λόγω μοτέρ διακρίνεται για την ελαστικότητα και τη διαθέσιμη ροπή από τις 1.500 σ.α.λ. και άνω κυρίως, αφού κάτω από αυτές παρουσιάζει μια μικρή υστέρηση ισχύος. Παράλληλα, συνεργάζεται πολύ καλά με το καλής αίσθησης 6τάχυτο κιβώτιο, με τις μακριές σχέσεις, οι οποίες κρατούν χαμηλά τις στροφές του κινητήρα σε ένα ταξίδι, μαζί με το θόρυβο και την κατανάλωση.