ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η Mercedes GLA 180 CDI στο δρόμο παραμένει ασφαλής και άνετη, με κορυφαία ποιότητα κύλισης. Στις στροφές, η πρόσφυση είναι δεδομένη σε κάθε περίπτωση.

Μοντέρνο και ελκυστικό το εσωτερικό της GLA, με την ποιότητα και την εργονομία να βρίσκονται σε πολύ καλά επίπεδα.

Εκμεταλλευόμενος κυρίως τη ροπή του, ο 1.500άρης diesel κινητήρας κινεί ικανοποιητικά και κυρίως, άκρως οικονομικά τη GLA 180 CDI.

Φορολογικό πλεονέκτημα!

140.218 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/9/2015

Με τον γνωστό 1,5 diesel κινητήρα κάτω από το καπό της, η νέα Mercedes GLA 180 CDI «αποφεύγει» τα φορολογικά χαράτσια και παράλληλα, εντάσσεται στη γκάμα ως το πιο οικονομικό σε κατανάλωση crossover της μάρκας.

Παραμένει όμορφη και αεροδυναμική
Σχεδιαστικά, η μικρότερη diesel GLA εκτός του λογότυπου «180 CDI» δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου της Mercedes, διατηρώντας μια ιδιαίτερα όμορφη και ελκυστική εικόνα. Το αμάξωμα, με στυλ που παραπέμπει και σε κουπέ μοντέλα, έχει μια ιδιαίτερη δυναμική και εκπέμπει άμεσα το διαφορετικό του χαρακτήρα του μικρότερου crossover της μάρκας. Παράλληλα, με αεροδυναμικό συντελεστή μόλις cd: 0,29, η GLA διαθέτει το πλέον αεροδυναμικό αμάξωμα της κατηγορίας, με οφέλη σε κατανάλωση, επιδόσεις και ακουστική.

Εσωτερικό-Χώροι: Πολυτελές, μοντέρνο και με καλούς χώρους
Το εσωτερικό της μικρότερης diesel GLA δεν αλλάζει σε σχέση με αυτό των υπολοίπων εκδόσεων της crossover Mercedes. Έτσι, η εικόνα παραμένει ιδιαίτερα ελκυστική, με το ταμπλό σε σχήμα «T» να ενσωματώνει τους χαρακτηριστικούς στρογγυλούς αεραγωγούς με τις γρίλιες-λεπίδες, το χρωμιωμένο οριζόντιο φιλέτο στο κέντρο του, αλλά και την οθόνη για το Σύστημα infotainment τύπου τάμπλετ ψηλά στην κεντρική κονσόλα.
Ποιοτικά, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί ξεχωρίζουν για την υφή τους δίνοντας μια premium νότα, με το φινίρισμα και τη συναρμογή να βρίσκονται σε καλά επίπεδα. Πολύ καλή είναι και η εργονομία, που ενισχύεται και από την παρουσία του επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου πάνω στην κολώνα του τιμονιού.
Στον τομέα των χώρων τέλος, το εσωτερικό είναι σε θέση να μεταφέρει έως και 5 ενήλικες επιβάτες, με μικρές παραχωρήσεις για τον μεσαίο μόνο πίσω καθήμενο. Ικανοπιητική είναι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ (421 λτ.).


Κινητήρας-Κιβώτιο: Πολύ καλή οικονομία με ικανοποιητικές επιδόσεις
Ο 1.500άρης 4κύλινδρος, 8βάλδιβος diesel της Mercedes GLA 180 CDI αποδίδει 109 ίππους ισχύος και 260 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 1.750 μέχρι και τις 2.500 σ.α.λ. Στην πράξη, η λειτουργία του είναι πολιτισμένη, με το μοτέρ να δείχνει την diesel του καταβολή μόνο στο ρελαντί και στο υψηλό φάσμα περιστροφής του. Στο κομμάτι των επιδόσεων, ο κινητήρας χαρίζει στη GLA 180 CDI σχετικά ικανοποιητικά νούμερα, με το 7άρι αυτόματο διπλοσύμπλεκτο 7G-Tronic κιβώτιο με την πολύ καλή λειτουργία, να μην αφήνει τον κινητήρα να «κρεμάσει».
Σε περιπτώσεις μόνο βαθιάς πίεσης του πεντάλ του γκαζιού, το κιβώτιο δείχνει ότι έχει προγραμματιστεί για να κρατά σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση, αφού οι αλλαγές δεν είναι τόσο άμεσες και γοργές.
Σε ό,τι αφορά ωστόσο την κατανάλωση καυσίμου, εδώ η GLA 180 CDI τα καταφέρνει περίφημα αφού στην πράξη το νούμερο της μέσης κατανάλωσης δεν θα ξεπεράσει τα 5,6-5,7 λτ./100 χλμ., μια τιμή ιδιαίτερα ικανοποιητική με βάση τα δεδομένα του αυτοκινήτου. Στις μετρήσεις μας στην εθνική, η GLA 180 CDI είχε μια καλή επίδοση, αφού «καίει» 6,0 λτ./100 χλμ. στα 133 χλμ./ώρα.

Στο δρόμο: Ασφαλής και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης
Η μικρότερη –και πιο ελαφριά– diesel Mercedes GLA στο δρόμο δίνει και πάλι έμφαση στην παροχή πολύ καλής άνεσης, ώστε σε συνδυασμό με την κορυφαία ποιότητα κύλισης, την πολύ καλή αεροδυναμική του αμαξώματος και την προσεγμένη ηχομόνωση, να προσφέρει «απροβλημάτιστες» μετακινήσεις στην πόλη και στην εθνική. Στις στροφές επίσης, η GLA 180 CDI ικανοποιεί πλήρως με τα περιθώρια πρόσφυσής της και την γενικότερα πολύ καλή αίσθηση που παρέχει το αυτοκίνητο στον οδηγό, αν και με βάση και τα δεδομένα του κινητήρα, δύσκολα ο τελευταίος θα αναζητήσει τα όριά της.
Στο ίδιο μήκος κύματος έρχονται και τα κορυφαία φρένα, που ακινητοποιούν από τα 100 χλμ./ώρα τη GLA 180 CDI μόνο σε 34,4 μέτρα.