Είναι εύκολο στην οδήγηση και στους χειρισμούς, ενώ αποπνέει συμπαγή αίσθηση
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Είναι εύκολο στην οδήγηση και στους χειρισμούς, ενώ αποπνέει συμπαγή αίσθηση

Hyundai i10 (1.745 ταξινομήσεις)

(3/7/2009)

Το i10 είναι ένα εντελώς νέο αυτοκίνητο και δε βασίζεται σε κάποιο άλλο μοντέλο του ομίλου (π.χ. στο Kia Picanto). To νέο μίνι της Hyundai, παρ όλο που έχει εξελιχθεί πάνω σε μία νέα πλατφόρμα, έχει ίδιο ακριβώς μήκος και μεταξόνιο με το Atos Prime (3.565 και 2.380 χλστ. αντίστοιχα), από το οποίο όμως είναι πιο φαρδύ κατά 70 χλστ. και πιο χαμηλό κατά 30 χλστ. Στοιχείο που σε συνδυασμό με την αλλαγμένη του εμφάνιση, το κάνει να δείχνει περισσότερο κομψό και μοντέρνο αισθητικά. Οι σχεδιαστές της Hyundai δημιούργησαν ένα πιο ελκυστικό μίνι αυτοκίνητο, το οποίο είναι σε θέση πλέον να προσελκύσει και τους αγοραστές, που δίνουν έμφαση στην αισθητική. Ορισμένα από τα στοιχεία που το χαρακτηρίζουν, είναι η πανομοιότυπη μάσκα με του i30, η μεγάλη εισαγωγή του αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα, τα καμπύλα εμπρός φωτιστικά σώματα και τα πίσω ευμεγέθη κάθετα τοποθετημένα.


Το εσωτερικό εμφανίζει προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, νεανική αισθητική και πολύ καλή εργονομία

Το εσωτερικό εμφανίζει προσεγμένη ποιότητα κατασκευής, νεανική αισθητική και πολύ καλή εργονομία

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το πρώτο πράγμα που κάνει ιδιαίτερα θετική εντύπωση σε αυτόν που θα εισέλθει στο εσωτερικό του i10, είναι η… θεαματική του βελτίωση στη συνολική του εικόνα, σε σχέση με το Atos Prime, η οποία περιλαμβάνει, εκτός από την ποιότητα, τη σχεδίαση και την εργονομία. Όσον αφορά στον πρώτο τομέα, το i10 δε θυμίζει ούτε κατ ελάχιστο κάποιο οικονομικό σε τιμή αυτοκίνητο πόλης, αφού έχει δοθεί προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια. Όσον αφορά στις επενδύσεις, τα σκληρά πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό και στις πόρτες, δείχνουν ανθεκτικά στο πέρασμα του χρόνου, γεγονός το οποίο ενισχύει με τη σειρά της και η στιβαρή συναρμογή των επιμέρους τμημάτων.
Το i10 κινείται με ασφάλεια τόσο στον ανοιχτό δρόμο, όσο και σε μια διαδρομή με στροφές, σε αρκετά σβέλτους ρυθμούς, δεδομένου του αστικού του προσανατολισμού, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι προαιρετικά μπορεί να εφοδιαστεί και με ESP. Με τον κινητήρα του 1,1 λίτρου η απόδοση είναι οι 66 ίπποι, ενώ η κατανάλωση βρίσκεται στα 5,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Η τιμή του μοντέλου ξεκινά από τις 9.100 € για τη βασική έκδοση μετά και την προωθητική των 300 ευρώ που ισχύει για τον Ιούλιο.

AUTOFIT PASXA
4green