Εντελώς διαφορετική αισθητική από καθετί άλλο
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Εντελώς διαφορετική αισθητική από καθετί άλλο

Smart Fortwo (1.691 ταξινομήσεις)

(3/7/2009)

Βασικό κριτήριο στην εξέλιξη της νέας γενιάς του smart fortwo, ήταν ότι πρέπει να παραπέμπει στο προηγούμενο. Τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, οι μεγαλύτεροι εξωτερικοί καθρέφτες, η αντιστροφή των χειρολαβών σε οριζόντια θέση, τα νέας σχεδίασης -αλλά και πάλι έντονα- φτερά και οι νέοι πλευρικοί αεραγωγοί συνθέτουν την εξέλιξη που εμφανίζει το νέο smart, ενώ το λογότυπο στο πίσω μέρος είναι πλέον ανάγλυφο και όχι αυτοκόλλητο.


Τα οργανάκια στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας (στροφόμετρο, ρολόι) υπάρχουν σε όλες τις εκδόσεις εκτός της βασικής Pure των 61 ίππων

Τα οργανάκια στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας (στροφόμετρο, ρολόι) υπάρχουν σε όλες τις εκδόσεις εκτός της βασικής Pure των 61 ίππων

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το εσωτερικό του διαθέτει εντελώς νέο ταμπλό, το οποίο αντίθετα με τις κοιλότητες που εμφάνιζε το προηγούμενο, είναι επίπεδο και ενιαίο, μέχρι την ένωσή του με το παρμπρίζ. Η υφασμάτινη επένδυση -χαρακτηριστικό και του προηγούμενου fortwο- όλου του ταμπλό είναι καλής ποιότητας, ενώ σκληρό υλικό συναντάμε στην κεντρική κονσόλα, στο νέο πίνακα οργάνων και στους αεραγωγούς. Η αρχική αίσθηση οδηγώντας το νέο smart είναι, ότι όλες του οι αντιδράσεις έχουν γίνει περισσότερο ομαλές και προβλέψιμες. Η αύξηση του μεταξονίου κατά 55 χλστ. και των μετατροχίων εμπρός και πίσω (7 και 31 χλστ. αντίστοιχα) εξασφαλίζει καλύτερη οδική συμπεριφορά, που πλαισιώνεται και από το καλύτερο σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης -πάντα σε σχέση με το προηγούμενο. Ο άξονας DeDion στο πίσω μέρος, πάνω στον οποίο στηρίζεται ο κινητήρας, εμφανίζει πιο ομαλή λειτουργία της ανάρτησης και ειδικά σε εγκάρσιες ανωμαλίες. Το smart, έτσι, θα κινηθεί πιο άνετα σε εκτός πόλης διαδρομές, προσφέροντας σταθερότητα και καλή ποιότητα κύλισης και μόνο οι πλευρικοί άνεμοι θα προβληματίσουν τον οδηγό. Σε δρόμο με στροφές, το ESP εξαλείφει τις υποστροφικές τάσεις του αμαξώματος, ενώ αν και πισωκίνητο, το smart και πάλι δεν ενδείκνυται για παιχνίδια, αφού είναι πέραν της φιλοσοφίας του.
To μοντέλο διατίθεται με τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο χωρητικότητας 999 κ.εκ. σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις. Αυτή των 61 ίππων (από 10.117 €), των 71 ίππων (από 10.891 €), και την πιο δυνατή των 84 ίππων (από 12.914 €), ενώ για τους πολύ απαιτητικούς υπάρχει και η Brabus των 98 ίππων με την τιμή να ξεκινά από τα 16.697 €.

Hyundai
OPEL