To ανοικτό TT είναι σε κάθε περίπτωση έτοιμο να χαρίσει ατελείωτες ώρες απόλαυσης στους αυστηρά δύο επιβαίνοντες του
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To ανοικτό TT είναι σε κάθε περίπτωση έτοιμο να χαρίσει ατελείωτες ώρες απόλαυσης στους αυστηρά δύο επιβαίνοντες του

Audi TT

(23/3/2011)

Μετά την ανανέωση μέσα στο 2010 το ανοικτό ΤΤ (όπως φυσικά και όλη η υπόλοιπη γκάμα του), βελτιώθηκε σε λεπτομέρειες τόσο αισθητικά όσο και μηχανικά, με στόχο πάντα τη βελτίωση της κατανάλωσης και των επιδόσεων, αλλά και την τόνωση του ούτως ή άλλως κυρίαρχου χαρακτήρα του. Έτσι, και η ανοικτή έκδοση του (δεύτερης γενιάς) TT ακολουθεί πιστά τη φιλοσοφία κατασκευής της κλειστής έκδοσης, καθώς και την παράδοση πλέον της γερμανικής εταιρείας για επιλογή υφασμάτινης οροφής στο ανοικτά της μοντέλα.


Το μοναδικό της παρέας με μαλακή οροφή, αλλά με μεγάλη γκάμα κινητήρων που ξεκινούν από τους 160 και φτάνουν έως τους 340 ίππους

Το μοναδικό της παρέας με μαλακή οροφή, αλλά με μεγάλη γκάμα κινητήρων που ξεκινούν από τους 160 και φτάνουν έως τους 340 ίππους

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το εσωτερικό του Audi TT Roadster δε διαφοροποιείται από αυτό της κουπέ έκδοσης του μοντέλου, όντας εξαιρετικά ποιοτικό και προσεγμένο. Τα μαλακά υλικά σε ένα ευρύ κομμάτι του ταμπλό ανεβάζουν τα επίπεδα, ενώ την παράσταση κλέβουν τα κυκλικά χειριστήρια, οι επενδύσεις αλουμινίου και το τιμόνι με το επίπεδο κάτω τμήμα του. Από πλευράς εργονομίας, όλα τα χειριστήρια είναι τοποθετημένα στο σωστό σημείο, εκτός από τους διακόπτες για τα ηλεκτρικά παράθυρα, οι οποίοι κρύβονται από τη χειρολαβή της πόρτας. Ο χώρος των αποσκευών είναι τα 250 λίτρα, ενώ η οροφή ανοίγει σε 12 δλ.

Στο δρόμο το προσθιοκίνητο μοντέλο (το μοναδικό από τα τρία) δείχνει την πολύ καλή δουλεία που έχει γίνει στο αλουμινένιο πλαίσιο ASF της Audi. Επιπλέον, η στρεπτική ακαμψία του είναι πολύ καλή, με αποτέλεσμα το TT Roadster να εμφανίζει έναν εξαιρετικά ομοιογενή χαρακτήρα στο δρόμο, ενώ διακρίνεται για τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης που προσφέρει. Σε πιο κλειστές διαδρομές, η υποστροφή θα κάνει δειλά-δειλά την εμφάνισή της, όσο η τετρακίνηση (στις ανάλογες εκδόσεις), και το ESP της το επιτρέπουν. Σε πολύ υψηλά επίπεδα πάντως βρίσκεται η ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου, ενώ η υφασμάτινη οροφή εμφανίζει αεροδυναμικούς θορύβους μόνο σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Το τιμόνι, τέλος, προσφέρει κορυφαία αίσθηση και πληροφόρηση. Το μοντέλο διατίθεται με κινητήρες 1,8/2,0 και 2,5 λίτρων και τις ιπποδυνάμεις να ξεκινούν από τα 160 άλογα και να φτάνουν έως και τους 340 ίππους της κορυφαίας έκδοσης TT RS.

Hyundai
4green