Ο 1,75 λτ. τούρμπος βενζινοκινητήρας
αποδίδει 240
ίππους και προσφέρει γρήγορες επιδόσεις στην
κορυφαία Giulietta.
Κινητήρας-Κιβώτιο: 240 PS με στάνταρ το TCT
(9/12/2016)
Κάτω από το καπό της Veloce συναντούμε και πάλι τον τούρμπο βενζινοκινητήρα της 4C. Με χωρητικότητα 1,75 λτ., η ονομαστική του απόδοση ανέρχεται στους 240 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 300 Nm στις 1.850 σ.α.λ. (340 Nm στις 2.000 σ.α.λ. με επιλεγμένο το «Dynamic» στο Alfa D.N.A.). Και πάλι, το συγκεκριμένο μοτέρ εφοδιάζεται στάνταρ με το αυτόματο, διπλού συμπλέκτη, 6άρι Alfa TCT κιβώτιο.
Τα 240 άλογα ταιριάζουν γάντι με τον σπόρ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, όπως επίσης και ο μπάσος ήχος του κινητήρα που φτάνει στην καμπίνα των επιβατών. Σε επίπεδο επιδόσεων δεν παρουσιάζονται αλλαγές σε σχέση με την QV, ούτε και σε ό,τι αφορά στη λειτουργία του κιβωτίου TCT. Έτσι, οι ενστάσεις για την αυτόματη λειτουργία του παραμένουν, καθώς τις περισσότερες φορές θα προβληματίσει τον οδηγό με τις αλλαγές που κάνει. Τα πράγματα αλλάζουν κάπως στη χειροκίνητη λειτουργία, όπου η αλλαγή των σχέσεων γίνεται και μέσω paddles στο τιμόνι, αλλά και πάλι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης (στον κόφτη αλλάζουν αυτόματα οι σχέσεις).
Αποκλειστική επιλογή στην γκάμα της Veloce είναι το αυτόματο
κιβώτιο Alfa TCT.
@AK Ασχετο-γερμανε καλυτερα να εδιναν 7 δις σε ανωτερης ποιοτητας υλικα και ας μην ειχαν τοση καλη ποιοτητα κυλισης. Ποτε τα κουτοπονηρα γερμανακια δεν προκειται να φτιαξουν οδηγοκεντρικα αυτοκινητα οπως οι Honda, Mazda, Ford και Alfa Romeo τα οποια τα ερωτευεσαι κεραυνοβολα για την απολαυστικη τους οδηγηση!
germanotsolia,ας φτιάξει πρώτα το dsg και πολλά άλλα θέματα το αγαπημένο σου group,και μίλα ύστερα,δεν την πιάνει την alfa πουθενά,ουτε στην ποιότητα κύλισης,κρατήματος,και όσον αφορά την καραμέλα ποιότητας,καλύτερη είναι η αλφα.
Το να αναφέρονται σε ΄ποιότητα κύλισης΄οι διάφοροι Ασχετο-Ασιάτες είναι πραγματική ιεροσυλία αφού αυτή ιστορικά ξεκίνησε ως ΄επιστήμη΄ λόγω των προσπαθειών του μεγαλύτερου παγκοσμίως R&D Department της V.W. (7 billion per year).
Πληρως αποτυχημενη προσπαθεια για δικο τους dsg εκει στο fiat groupo...DSG ειναι μονο ενα,του vw group φυσικα!Για αυτο στη τζουλια βαλανε το streptonic και αν της βαλουν διπλοσυμπλεκτο θα ειναι της φεραρι...
@AK Ασχετο-γερμανε καλυτερα να εδιναν 7 δις σε ανωτερης ποιοτητας υλικα και ας μην ειχαν τοση καλη ποιοτητα κυλισης. Ποτε τα κουτοπονηρα γερμανακια δεν προκειται να φτιαξουν οδηγοκεντρικα αυτοκινητα οπως οι Honda, Mazda, Ford και Alfa Romeo τα οποια τα ερωτευεσαι κεραυνοβολα για την απολαυστικη τους οδηγηση!
germanotsolia,ας φτιάξει πρώτα το dsg και πολλά άλλα θέματα το αγαπημένο σου group,και μίλα ύστερα,δεν την πιάνει την alfa πουθενά,ουτε στην ποιότητα κύλισης,κρατήματος,και όσον αφορά την καραμέλα ποιότητας,καλύτερη είναι η αλφα.
Το να αναφέρονται σε ΄ποιότητα κύλισης΄οι διάφοροι Ασχετο-Ασιάτες είναι πραγματική ιεροσυλία αφού αυτή ιστορικά ξεκίνησε ως ΄επιστήμη΄ λόγω των προσπαθειών του μεγαλύτερου παγκοσμίως R&D Department της V.W. (7 billion per year).
Πληρως αποτυχημενη προσπαθεια για δικο τους dsg εκει στο fiat groupo...DSG ειναι μονο ενα,του vw group φυσικα!Για αυτο στη τζουλια βαλανε το streptonic και αν της βαλουν διπλοσυμπλεκτο θα ειναι της φεραρι...