Η Alfa Romeo άφησε πίσω την κωδική ονομασία «Quadrifoglio Verde» και προχωρά πλέον με τη Veloce.
Συμπέρασμα
(9/12/2016)
Παρά τα 7 χρόνια παρουσίας στην αγορά, η Alfa Romeo Giulietta Veloce παραμένει μια από τις καλύτερες επιλογές στην κατηγορία της, λόγω σχεδίασης, σχέσης απόδοσης-κυβισμού κινητήρα και στησίματος. Σίγουρα τα 41.000 ευρώ δεν είναι σε καμία περίπτωση λίγα χρήματα. Ωστόσο ο πλήρης βασικός εξοπλισμός και τα οδηγικά χαρακτηριστικά του μοντέλου παραμένουν τα ισχυρά ατού. Σε κάθε περίπτωση θα προτιμούσαμε να υπήρχε και με χειροκίνητο κιβώτιο στη γκάμα.
@AK Ασχετο-γερμανε καλυτερα να εδιναν 7 δις σε ανωτερης ποιοτητας υλικα και ας μην ειχαν τοση καλη ποιοτητα κυλισης. Ποτε τα κουτοπονηρα γερμανακια δεν προκειται να φτιαξουν οδηγοκεντρικα αυτοκινητα οπως οι Honda, Mazda, Ford και Alfa Romeo τα οποια τα ερωτευεσαι κεραυνοβολα για την απολαυστικη τους οδηγηση!
germanotsolia,ας φτιάξει πρώτα το dsg και πολλά άλλα θέματα το αγαπημένο σου group,και μίλα ύστερα,δεν την πιάνει την alfa πουθενά,ουτε στην ποιότητα κύλισης,κρατήματος,και όσον αφορά την καραμέλα ποιότητας,καλύτερη είναι η αλφα.
Το να αναφέρονται σε ΄ποιότητα κύλισης΄οι διάφοροι Ασχετο-Ασιάτες είναι πραγματική ιεροσυλία αφού αυτή ιστορικά ξεκίνησε ως ΄επιστήμη΄ λόγω των προσπαθειών του μεγαλύτερου παγκοσμίως R&D Department της V.W. (7 billion per year).
Πληρως αποτυχημενη προσπαθεια για δικο τους dsg εκει στο fiat groupo...DSG ειναι μονο ενα,του vw group φυσικα!Για αυτο στη τζουλια βαλανε το streptonic και αν της βαλουν διπλοσυμπλεκτο θα ειναι της φεραρι...
@AK Ασχετο-γερμανε καλυτερα να εδιναν 7 δις σε ανωτερης ποιοτητας υλικα και ας μην ειχαν τοση καλη ποιοτητα κυλισης. Ποτε τα κουτοπονηρα γερμανακια δεν προκειται να φτιαξουν οδηγοκεντρικα αυτοκινητα οπως οι Honda, Mazda, Ford και Alfa Romeo τα οποια τα ερωτευεσαι κεραυνοβολα για την απολαυστικη τους οδηγηση!
germanotsolia,ας φτιάξει πρώτα το dsg και πολλά άλλα θέματα το αγαπημένο σου group,και μίλα ύστερα,δεν την πιάνει την alfa πουθενά,ουτε στην ποιότητα κύλισης,κρατήματος,και όσον αφορά την καραμέλα ποιότητας,καλύτερη είναι η αλφα.
Το να αναφέρονται σε ΄ποιότητα κύλισης΄οι διάφοροι Ασχετο-Ασιάτες είναι πραγματική ιεροσυλία αφού αυτή ιστορικά ξεκίνησε ως ΄επιστήμη΄ λόγω των προσπαθειών του μεγαλύτερου παγκοσμίως R&D Department της V.W. (7 billion per year).
Πληρως αποτυχημενη προσπαθεια για δικο τους dsg εκει στο fiat groupo...DSG ειναι μονο ενα,του vw group φυσικα!Για αυτο στη τζουλια βαλανε το streptonic και αν της βαλουν διπλοσυμπλεκτο θα ειναι της φεραρι...