Περισσότερες από 700 επώνυμες αναφορές μέσα σε 2 χρόνια! Τρεις μάρκες εκτοξεύθηκαν και τρεις υποχώρησαν στην κατάταξη. Μια μάρκα «βούλιαξε» πιο χαμηλά από ποτέ. Ποια αυτοκίνητα είναι ζημιάρικα, τρίζουν και σε «γδέρνουν» όταν πας για service; Ποια αυτοκίνητα δεν βγάζουν καθόλου ζημιές και τα service τους είναι πάμφθηνα; Πάνω από 5.000 επώνυμες αναφορές αποκαλύπτουν τα μυστικά όλων των μοντέλων!
Ικανοποίηση κατόχων: Πάνω από 5.000 αναφορές στο Autocheck
Η ετήσια έρευνα ικανοποίησης κατόχων AutoCheck συνεχίζεται ανελλιπώς και αναδεικνύει όχι μόνο τις πιο ζημιάρικες μάρκες, αλλά και ποιες αντιπροσωπείες έχουν το πιο ελλιπές After Sales μη καταφέρνοντας να ικανοποιήσουν τους κατόχους τους. Παράλληλα, αναδεικνύονται και οι εταιρείες που τα πηγαίνουν καλά σε αυτούς τους τομείς.
Δύο χρόνια μετά, ήρθε η ώρα για τα αποτελέσματα της 7ης φάσης του Autocheck, που βασίζονται σε 700 αναφορές του 2020-2021. Ο συνολικός αριθμός των αναφορών, μετά τη διασταύρωση των στοιχείων, ξεπερνά τις 5.000 κάνοντας το Autocheck μια μεγάλη έρευνα του autotriti.gr από τους αναγνώστες, για τους αναγνώστες, αφού όλοι εσείς αναφέρετε τα κακώς ή καλώς κείμενα των αυτοκινήτων που περνούν από την κατοχή σας. Έτσι, έχετε στη διάθεσή σας πλούσιο υλικό, όχι μόνο για να ενημερωθείτε για τις κακοτοπιές, αλλά και να καταθέσετε τις δικές σας εμπειρίες.
Πάνω από 440.000 άνθρωποι διάβασαν τις 5.000+ αναφορές της έρευνας, ενώ αρκετοί έκαναν τις δικές τους αναφορές. Τα αποτελέσματα βρίσκουν 3 εταιρείες με ανεβασμένες «μετοχές» στην ικανοποίηση πελατών, ενώ 3 άλλες μάρκες χάνουν έδαφος, με μία εξ αυτών να «πατώνει» στην τελική κατάταξη.
Θετικό πρόσημο με διψήφιο ποσοστό για τις Renault, Citroen και Nissan!
Στον αντίποδα οι Alfa Romeo, Skoda και Volvo είχαν μειωμένες επιδόσεις
Η Volvo έπεσε στα τάρταρα της τελικής κατάταξης
Βλάβες, τιμές service, διαθεσιμότητα και τιμές ανταλλακτικών και κυρίως συμπεριφορές αντιπροσωπειών… μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, είναι τα θέματα που επιβραβεύουν, ή κοκκινίζουν, αντίστοιχα οι καταναλωτές.
Οι συμμετέχοντες στην έρευνα πρασινίζουν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (θετικά σχόλια) ή κοκκινίζουν με μία, δύο ή τρεις μπαλίτσες (αρνητικά σχόλια), τα αυτοκίνητα τους, ανάλογα με την σημαντικότητα του περιστατικού που αναφέρουν.
Εμείς βλέπουμε για κάθε μάρκα αν υπερτερούν οι θετικές ή οι αρνητικές αναφορές.
Καλύτερες μάρκες αυτές που έχουν πολύ μικρό ποσοστό σε αρνητικές αναφορές. Στον πάτο αυτές που έχουν μεγάλο ποσοστό αρνητικές αναφορές. Με βάση τις αναφορές αυτές κατατάξαμε τις μάρκες. Ορίζουμε ως πράσινες εκείνες που συγκέντρωσαν πάνω από 85% θετικές αναφορές, κίτρινες αυτές που έλαβαν πάνω από 60% και κόκκινες από εκεί και κάτω.
Δείτε το γράφημα με τα αποτελέσματα του Autocheck 2021-2022, στο οποίο έχουν συμπεριληφθεί οι μάρκες για τις οποίες έχουν γίνει περισσότερες από 50 αναφορές.
Autocheck: Κάνε κι εσύ την αναφορά σου
Το αυτοκίνητο σας είναι ζημιάρικο;
Σας γδέρνουν ζωντανό, όταν πάτε για σέρβις;
Περιμένατε μήνες για κάποιο ανταλλακτικό και το πληρώσατε πανάκριβα; H αντιπροσωπεία αθέτησε τις υποσχέσεις της; Κάντε αναφορά!
Το αυτοκίνητο σας δεν σπάει, δεν λυγάει;
Οι τιμές που πληρώνετε για σέρβις είναι πολύ χαμηλές; Tα ανταλλακτικά του είναι πάντα διαθέσιμα και πάμφθηνα;
Η αντιπροσωπεία σας εκπλήσσει ευχάριστα; Επιβραβεύστε τους!
Οι πληροφορίες αυτές είναι πολύτιμες για μας τους υπόλοιπους, αλλά και για σας. Μια βλάβη που σας συνέβη αυτό τον μήνα και τη χρυσοπληρώσατε, αν έχει συμβεί σε άλλους 5 αυτό το μήνα, τότε δεν είναι τυχαία βλάβη, ούτε οφείλεται σε σας.
Ότι κοκκινίσετε βοηθάει όλους τους άλλους να αποφύγουν τα ίδια λάθη και υποχρεώνει τους κατασκευαστές και τις αντιπροσωπείες να βελτιωθούν.
Ότι πρασινίσετε, επιβραβεύει αυτούς που προσπαθούν και τους ενθαρρύνει να συνεχίσουν να παρέχουν ακόμα καλύτερες υπηρεσίες για το καλό όλων μας.
Ο δικός μας στόχος, σαν AutoΤρίτη, είναι να ακουστούν τα παράπονά σας και να βελτιωθούν οι υπηρεσίες των εταιρειών προς εσάς. Θα συνεχίσουμε λοιπόν, με τη βοήθειά σας και τις αναφορές σας, να πιέζουμε προς την κατεύθυνση αυτή.
Το αυτοκίνητο είναι ταξί και στα 370000 χιλιόμετρα αλλάξαμε κύλινδροκεφαλή λόγω αλλαγής συχνά σε βενζίνη από μόνο του. Και μειωμένης απόδοσης. Επίσης έχουμε αλλάξει μια πεταλούδα γκαζιού στα 250000.χιλ.
Αν και το έχω ταλαιπωρήσει πολύ,πέρα από τον κομπρεσορα του air-condition δεν χρειάστηκε να αλλάξω κάτι άλλο μέχρι στιγμής.Τον άλλαξα στα 180000 χλμ.Οπως και δίσκο πλατό αλλά αυτό θεωρώ ότι ήταν η ώρα του να αλλαχθεί μετά από τόσα χλμ.
Το αυτοκίνητο (16v) αγοράστηκε καινούργιο και μέχρι πέρυσι είχε περί τα 110.000 χλμ. Η αρνητική μου κριτική βασίζεται κυρίως στο γεγονός ότι, μετά από ένα σημείο, ανά τακτά χρονικά διαστήματα χρειαζόταν λάδια...ορισμένες φορές 1 λίτρο ανά 1000 -15000 χλμ. Επίσης, έχει αλλαχτεί ο ένας αισθητήρας Λ, γρυλλος παράθυρου και αρκετά πλαστικά ράγισαν μόνα τους. Κατανοώ τη φυσιολογική φθορά, αλλά αυτό το πράγμα να καίει λάδια και να "αυτοκτονούν"τα πλαστικά ήταν απαράδεκτο.Αυτός ήταν και ο λόγος που πέρυσι προτίμησα ασιατικό.
Απο το 2006 το αυτοκίνητο έχει γράψει 150.000 χιλιόμετρα και πραγματικά δεν έχει ζητήσει σχεδόν τίποτα πέρα απο τα αναλώσιμα και ένα ψυγείο . Το μόνο που θα μπορούσε να ήταν πιο ποιοτικό είναι τα πλαστικά στο εσωτερικό ώστε να μην υπάρχουν χαζά τριξίματα . Για οδηγική συμπεριφορά τι να πούμε ..Μοναδικό στο είδος του και αξεπέραστο ..Τρένο απλά
Κοντέρ 70.000 Km
Κατανάλωση 4,5 λίτρα/100Km
Βλάβες: καμία
Χώροι: οι μεγαλύτεροι της μικρομεσαίας κατηγορίας με μεταξόνιο 2700 mm
Στα συν:ο γνωστός κινητήρας διαμάντι Κ9K της Renault που εξασφαλίζει αξιοπιστία, χαμηλή κατανάλωση, ροπή και ακαριαίες προσπεράσεις.
Συνεχείς βλάβες (κάψιμο λαδιών, ψαλίδια, τούρμπο, φλάντζα, και ατελείωτα άλλα), πανάκριβα σέρβις που κάποιες φορές γινόταν μόνο στα χαρτιά {αλλά πληρωνόταν}, καταφυγή σε ιδιωτικό μηχανικό με βελτίωση αξιοπιστίας, και επάνοδος στην επίσσημη αντιπροσωπία όταν άλλαξε η εταιρία που ήταν αντιπρόσωπος.
Έχει 127000km και πάει μια φορά το χρόνο για service στην αντιπροσωπεία. Από αλλαγές ένα ακρομπαρο μπροστά δεξιά, αλλαγή αμορτισέρ μετά από προτροπή της αντιπροσωπείας. Νομίζω ότι δεν χρειαζόταν αφού στο ΚΤΕΟ δεν είχε δείξει κάτι τέτοιο, ότι δηλαδή χρειαζόταν άμεσα αλλαγή. Από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι είχε σπάσει ένα πλαστικό. Τώρα αν αυτό ίσχυε ή όχι;;;!!! Σε κάποια σημεία κατά τα τα έτη η αντιπροσωπεία έδειξε προχειρότητα κατά την άποψη μου και η εμπιστοσύνη μου προς αυτή είναι μέτρια. Κατά τα άλλα τα τακτικά service κάνουμε και δεν έχει παρουσιάσει κάτι άλλο. Το αγοράσαμε μεταχειρισμένο το 2015 από την αντιπροσωπεία με 44000km. Εικάζω ότι ήταν τα αληθινά. εντύπωση βέβαια μου έκανε ότι όταν κάνουμε τα service στο βιβλιαράκι πάνω βάζουν ένα αυτοκόλλητο με άλλα χιλιόμετρα περισσότερα και σε ερώτηση μου γιατί τον κάνουν αυτό, η απάντηση που πήρα είναι ότι έτσι ξέρουν για προβλεπόμενα χιλιόμετρα. Δεν το έχω ακούσει σε άλλη αντιπροσωπεία. Η αντιπροσωπεία που κάνουμε όλα τα service είναι αυτή που αγοράσαμε το αυτοκίνητο.
Εχω ξαναγράψει για τα ... χάλια μας. Επανέρχομαι γιατί η Peugeot δε θέλει να ηρεμίσουμε. Πλήρωσα 160 Ε για ένα κλειδί που χάλασε! Πρέπει να σημειώσω, πάντως, την εξυπηρέτηση, στο συγκεκριμένο θέμα, του σέρβις Γκαλλο στην Αγία Παρασκευή.
Προβλήματα από τις πρώτες ημέρες που το αγόρασα. Αλλαγή σασμάν και αισθητήρων (εντός εγγύησης ).Στην επταετία αλλαγή διακόπτη ανάφλεξης και κολώνας. Βραχυκύκλωμα στο πίσω φανάρι και πλήρης απορρύθμιση ηλεκτρικών λειτουργιών !!!! ( δεν λειτουργούσαν τα φλας, το αλάρμ, δεν άνοιγε η πίσω πόρτα, τα μισά φώτα δεν άναβαν , δεν δούλευαν οι υαλοκαθαριστήρες )
ΣΤΑ ΤΡΕΙΣΗΜΙΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΛΑΣΑΝ ΤΑ ΜΠΡΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΒΑΣΙΣΘΗΚΕ, ΤΥΠΙΚΑ ΣΩΣΤΑ, ΣΤΗΝ ΤΡΙΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΘΗΚΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΜΕ ΥΠΑΙΤΕΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΛΥΣΗ Η ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 350 Ε. Η ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΤΩΡΑ, ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ, ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ, ΕΝΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΠΟΡΕΙΑΣ ΑΝΑΒΟΥΝ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ. ΠΑΜΕ ΓΙΑ 700 Ε... ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΟΤΑ ...
Από το 2014 μέχρι τώρα 80χιλ χλμ ούτε μια ζημιά.Ναι έχει κάποια κατανάλωση λαδιού μισό λίτρο στις 10000 Χιλ χλμ,που δε μου λέει κάτι γιατί έχω επίσης και στο άλλο μου το γιαπωνέζικο αυτοκίνητο περίπου την ίδια κατανάλωση λαδιού.Οικονομικότατο με πολύ καλό τράβηγμα ροπές και μια τεχνολογία όνειρο με δύο εκκεντροφόρους άμεσο ψεκασμό αλουμινένια κεφαλή 16 βαλβίδες με τούρμπο και μια ποιότητα κατασκευής που ψάχνεις στα υπόλοιπα αυτοκίνητα .Τα σέρβις στην αντιπροσωπεία ήταν 2(και πολλά τους είναι).Θα το κρατησω όσο πάει και θα ξαναεμπιστευτω την Volkswagen εάν και όταν χρειαστεί.
Αγορά 3ος 2008 1,6 ti vct 115ps. Μόνη βλάβη στα 151500 βάση κινητήρα πάνω και στις 120000 και 130000 αντίστοιχα αλλαγή μπαράκια ζαμφόρ εμπρός και πίσω άξονα.
Πουλήθηκε με 182850χλμ τον περασμένο μήνα λόγω νέου με leasing. Αμορτισέρ αλλαγή στα 140000 χλμ. Τακάκια εμπρός αλλαγή στα 55000χλμ και στα 165000 χλμ, τα πίσω στα 170000χλμ! Δίσκοι εργοστασιακοί ακόμα!!Συμπλέκτης μαμά ακόμα..!!! Τέρας αξιοπιστίας και απίστευτο στήσιμο. Πιστεύω ότι δεν έκανε κιχ λόγω σχολαστικής συντήρησης, αλλαγή λάδια φίλτρο αυστηρά κάθε 7500χλμ με το λάδι της εταιρίας ΠΑΝΤΑ (5w-30), μπουζί και φίλτρο αέρα κάθε 30.000 χλμ, βαλβολίνες πάντα τις εταιρίας στα 100.000χλμ και στα 150.000χλμ, paraflou κάθε 3 χρόνια αυστηρά και πάντα της εταιρίας. Ιμάντες χρονισμού και αντλία νερού κάθε 5 χρόνια χωρίς καμία σκέψη και πάντα μαμά!!.Ποτέ δεν έκαψε σταγόνα λάδι ή κάποιο θέμα και ποτέ δεν ακινητοποιήθηκε από βλάβη. Το προσέχεις και σε προσέχει και το κυριότερο απίστευτη ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες, λυπάμαι που το αποχωρήστικα. Ότι καλύτερο πέρασε από τα χέρια μου στα 35 χρόνια οδήγησης..Πιστεύω ότι τα αυτοκίνητα χαλάνε συνήθως από κακή-σκληρή χρήση και ελλειπή συντήρηση......
Σε 7 χρονία με 70000 χλμ ήτανε τόσες η ζημιές που αναγκάστηκα να το δώσω όσο όσο. Αγορασμένο καινούργιο απο γνωστή αντιπροσωπία στην Αθήνα τον Ιούνιο του 2014 ειδική παραγγελία με πολλά εξτρά γιατί είχα σκοπό να το κρατήσω χρόνια. 12 μέρες μετά το πέρας της στάνταρ 2ετους εγγυησης μέχρι και που το έδωσα έβγαλε τα εξής (τιμές μόνο σε αυτά που επισκευαστηκαν)
1. Δεικτής βενζίνης στο καντράν μαζί με τρόμπα 380 ευρώ
2. Διαρροή νερού απο την ηλιοροφή στην καμπίνα λόγω κακής εφαρμογής 735 ευρώ
3. Μηχανισμός παραθύρου οδηγού 320 ευρώ
4. Μπαταρία ψοφησε στα 3,5 χρόνια 350 ευρω μαζι με την εγγραφη στον εγκεφαλο
5. Αντλία νερού 460 ευρώ
5. Πολλαπλασιαστες (δεν αλλαχτηκαν ποτέ)
6. Τριγμοι στο εσωτερικό (δεν επισκευαστηκε)
7. Ντουλαπάκι συνοδηγού (δεν επισκευαστηκε)
Οταν βλέπεις οτι ένα αμάξι απο τα 2 χρόνια σου βγάζει τέτοια προβλήματα το δίνεις και αυτό έκανα. Να μην μιλήσω για τα service στο επίσημο... Λιπαντίκο σέρβις στα 12000 χλμ (λαδια+φιλτρο) 325 ευρώ.
Αυτοκίνητο που καινούργιο έκανε 110.000€
Από την πρώτη στιγμή σε βάφανε διακόπτες πήγα στην VW και δεν μου της αντικαθιστούσαμε εντός εγγύησης . Όσον αφορά το εσωτερικό του είναι άθλια τρίζουν τα πλαστικά . Βλάβες συνεχόμενες. Το service πανάκριβο επίσης και τα ανταλλακτικά. Άλλαζα σετ τακάκια και μου περνάνε 450 €.Συνιστώ μακριά από VW.
Στα πρώτα 25.000 χλμ πολύ ευχαριστημένος. Ένα μόνο ενδιάμεσο service για λάδια κατά επιλογήν μου και όλα ρολόι. Το αυτοκίνητο τέλειο στην πόλη, απλά υπέροχο και αθόρυβο στο ταξίδι. Σαν 2 κατηγορίες πάνω. Πραγματικά πολύ αδικημένο αυτοκίνητο, όσον αφορά τις πωλήσεις,στην χώρα μας.
Όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία. Δεν προβλέπεται αλλαγή καδένας χρονισμού, ούτε μου προτάθηκε από το επίσημο σερβις να γίνει αλλαγή, άλλωστε πρέπει να κατέβει ο κινητήρας για τέτοια αλλαγή. Στα 200000 χλμ έσπασε η καδένα στο ρελαντί ! Ζήτησα από την εταιρια αντικατάσταση κινητήρα κ το μόνο που μου έκαναν ήταν έκπτωση 35% που σημαίνει έπρεπε να πληρώσω γύρω στα 9-10000€! Το παραπάνω ήταν γνωστό πρόβλημα της BMW κ ενώ στην αρχή έκαναν κάποιες ανακλήσεις μετά το σταμάτησαν. Το δικό μου δεν είχε ανακληθεί.
Το αμάξι από τους πρώτους μήνες έβγαζε προβλήματα στο φουλ, αλλαγή ντεπόζιτο στις 15.000 Χιλ. Αλλαγή μονάδα cd-navi (άνοιγε έκλεινε μόνο του) στις 20.000, 4 μπαταρίες ,αλλαγή δισκοπλακες στις 30.000, λάμπες κάνα 2 κιλά μέχρι τωρα, στις 50.000 με κλείδωσε το πορτμπαγκάζ,έχει 110.000 χιλιόμετρα και έχω αλλάξει τα πάντα από κάτω και επίσης 3 αντλίες βενζίνης βάζοντας μόνο 100αρα και σε καλό βενζινάδικο.πολυ βαρύ αμάξωμα με μικρό κινητήρα με αποτέλεσμα να καίει σαν αρκούδα και το κερασάκι στην τούρτα τα τέλη κυκλοφορίας επειδή το πήρα το 2011 πάει με τους ρύπους 170 ρύποι επί 2,25 = 416.50 ευρο το χρόνο.....
Το αυτοκινητο το παρελαβα μετα απο εξι μηνες.Πραγματι αρχικη εντυπωση πολυ καλη στιβαρο οδηγικα τελειο με λιγα λογια απολαυστικο!στα 5 χρονια μου επεσε η οροφη,την αλαξα στην αντιπροσωπια με σφαξανε αλλα τελοσ παντων λεω αν ειναι αυτο το μονο προβλημα του οκ!Τα σερβις μεσα στη αντιπροσωπεια παρα τη ληξη της εγγυησης των 2 ετων παροτι πανακριβα!Ειχα φτασει λοιπον 7-8 χρονια εκει στα 100-110 χιλιαδες χιλιομετρα,χωρις μηχανικα προβληματα σοβαρα γιατι μικρα ειχε βγαλει!κ ξαφνικα σκανε ολα μαζι, καθε χρονο 2-3 σοβαρα κ κοστοβορα ανω του χιλιαρικου προβληματα πεφτει παλι κ η οροφη στα 10 χρονια πλεον εχω πινεζες!Για την αντιπροσωπια θα αναφερω μονο ενα περιστατικο!Αγουστος παρουσιαζει βλαβη ηλεκτρολογικη κ η αντιπροσωπεια μου λεει ο μοναδικος ηλεκτρολος τουσ ειχε προβλημα υγειας κ ειναι σε αδεια 1 μηνα.Σεβαστο το προβλημα υγειας δε λεω ομωσ εισαι αντιπροσωπεια ενος ολοκληρου νομου η μοναδικη δεν πρεπει να εχεις μια λυση για τους αμοιρους πελατες που επελεξαν τη μαρκα σου λεω εγω τωρα.Το αμαξι εγω το χρειαζομουν αμεσα ετσι με υπαιτιοτητα δικη τους παω σε συνεργειο εξω.ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.Ε κει αντι να μου φτιαξουν τη βλαβη μου δημιουργησαν κ δευτερη.το καλο ομως ειναι οτι μαζι με τον ιδιοκτητη του συνεργειου δουλευε μαυρα κ ο ηλεκτρολογος που ειχε προβλημα υγεις κ ηταν σε αδεια.φιλαρακια ηταν!Τελος παντων βρηκα ενα αλλο συνεργειο καλο κ τωρα ευτυχως 3 χρονια μην το ματιασω δεν εχει βγαλει κατι σοβαρο!ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΜΑΞΙ 7-8 ΧΡΟΝΙΑ 100.000 ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΟΥΛΑΣ!ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΟΥΖΟΥΚΙ Η ΤΟΥΟΤΑ
Μετα απο χρονια επιμονης σε αγορα γερμανικων αυτοκινητων,αποφασισα να στραφω στους ιαπωνες και αισθανομαι απολυτα ικανοποιημενος που επελεξα honda,τοσο γιατι το αυτοκινητο απλα ειναι απροβληματιστο,οσο και απο το γεγονος πως οτι εχει προκυψει εχει αντιμετωπιστει σωστα απο την αντιπροσωπια Σαρακακης,αλλα και τα service ειναι μαλλον φθηνα για ενα αυτοκινητο που ανηκει στο πανω ραφι και εχει υψηλη τιμη αγορας σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Το καλύτερο και πιο όμορφο αυτοκίνητο της κατηγοριας των μικρομεσαίων στο επίπεδο τιμων του 2001(18.000ευρω). Το μόνο πρόβλημα τα πίσω παραθυρα που τα κλείδωσα και ησύχασα και οι μανισιοι πολλαπλασιαστες. 21 χρόνια και κανένα άλλο πρόβλημα.
Πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο. Με μαγάλο συναισθηματικό δέσιμο. Έχει οργώσει όλη την Ευρώπη με χιόνια πάγο ζέστη. Δεν έχει κάψει ούτε λαμπάκι. Μόνο για σέρβις στο συνεργείο.
Πολύ ικανοποιημένος. 18 χρόνια με 225.000χλμ και το μοτέρ βάζει κάτω για πλάκα τα 1000αρια τούρμπο που κινούνται προσποιούμενα ότι έχουν καντάρια ιπποδύναμης. Καταναλώσεις 7lt εντός πόλης και 5,9lt με 6,4lt εκτός. Βέβαια η απόλυτη σύγκριση θα μπορεί α γίνει όταν φτάσουν και τα καινούργια 1000ράκια στα ίδια χρόνια και χιλιόμετρα
Κάτοχος αλφα ρομεο μιτο 155 tjet τα τελευταία χρόνια. Σερβις στην ώρα τους σε φυσιολογικές τιμές από ζημιές τίποτα αν εξαιρέσουμε τις 2 μπαταρίες σε δυο χρόνια. Το μόνο αρνητικό η κατανάλωση του διότι το 90% των χιλιομέτρων είναι σε αστικό κύκλο με πολλές 1ες 2ες.
ΚΑΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΒΛΑΒΗ. ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ SERVICE ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ. ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ. ΓΕΝΙΚΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΜΟΝΟ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ (3) ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΓΟΥΡΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΕΣ.
Το αυτοκίνητο έφτασε σήμερα τα 170.000 χλμ. αγορασμένο καινούργιο το 2012 μέχρι τώρα έχει βγάλει τα εξής: πρόβλημα με δύο ζώνες ασφαλείας (2.5 χρόνια μετά την αγορά) - δε μάζευαν
χωρίς να φταίω εγώ. Η αντικατάσταση κάθε ζώνες κόστιζε 300 η μία... ενώ στην αντιπροσωπία επέμεναν πως η βλάβη οφείλεται πως τις έχω μόνιμα κουμπωμένες, οπότε μετά από αυτό προφανώς σταμάτησα να πηγαίνω... Επίσης μέσα στην πενταετία το τιμόνι ξεφλούδισε και υπήρχαν γνωστά τριξίματα λόγω ποιότητας κατασκευής κτλ.
Ξεκινάω με τα σοβαρά μηχανολογικά, καταρχήν μύριζε συχνά πετρέλαιο ακόμα και από τα πρώτα χρόνια και μέσα στην καμπίνα. Άλλαξα την αντλία πετρελαίου και 2 φορές επισκευές στα μπεκ, ενώ πλύθηκε και κινητήρας αφού είχε μαυρίσει από τις διαρροές. Τα κόστη εδώ φτάνουν 500 με 1000 Ε σε κάθε επισκευή.
Πρόσφατα χάλασε το σύστημα των φρένων ABS, κόντεψα να έχω ατύχημα στην εθνική αφού η μία ρόδα δε φρέναρε με συνέπεια το φρένο να στρίβει παράλληλα. Άλλαξε όλη η μονάδα ABS, βλάβη που δεν έχω ξανακούσει ειδικά για αυτοκίνητο δεκαετίας. Ενώ χάλασε και το ψυγείο με συνέπεια το λάδι του κινητήρα να μπαίνει μέσα στο ψυγείο. Οι αναρτήσεις του μέσα σε 7 χρόνια και 120000 έπρεπε να αλλαχθούν.
Ο μόνος λόγος που δεν βάζω τρία αρνητικά είναι η οικονομία καυσίμου που πράγματι υπάρχει με 5.0 lt μεικτή κατανάλωση στις αρχές και τώρα γύρω στα 5.5. Επίσης, ο κινητήρας είναι fiat οπότε ας πούμε εδώ πως δεν είναι 100% ευθύνη της opel.
Άψογο σαν αίσθηση οδήγησης, αλλά τα προβλήματα του πρέπει να τα παντρευτείς.
Καίει λάδια, ψαλίδια όλο προβλήματα, οθόνη κεντρική δουλεύει μόνο όταν έχει λίγο ζεστή, το τσεκ είναι μόνιμα αναμμένο, μόνιμα καεί τις μικρές λάμπες των φώτων και άλλα πολλά μικροπροβλήματα.
Και κάτι άλλο, η επίσημη αντιπροσωπεία της Πάτρας είναι ότι χειρότερο μπορεί να συναντήσει κάποιος. Σε κοιτάζουν στη τσέπη και μόνο. Σε βλέπουν σαν κινούμενο χαρτονόμισμα. ΤΡΑΓΙΚΟΙ.
Σε 17 χρόνια χρήσης και 150.000 χμ, αλλάχθηκαν: 1) οθόνη κλιμά (εντός εγγύησης), 2) συμπιεστής a/c κόστος μεταχειρ. 250 ευρώ, 3) ένα μπεκ κόστος μεταχειρ. 50, 4) πολλαπλασιαστές 4 εκ των οποίων οι 2 προληπτικά με κόστος 120-130 ευρώ, 6) τα σινεμπλόκ 60 ευρώ και 5) είχε κολλήσει μια πίσω δαγκάνα και τη ξεκόλλησε ο τεχνικός με 30 ευρώ, οι συνολικές βλάβες δηλ. μου στοίχισαν μέχρι σήμερα 500 ευρώ, το αμάξι το πηγαίνω σε συνοικιακά συνεργεία, μόνο τα 2-3 πρώτα χρόνια στην αντιπροσωπεία που έσφαζε κι είχα και παράπανω από τις εργασίες. Το πρόβλημα είναι ότι καίει 1 λίτρο λάδια ανά 1200-1500 χμ. Θεωρώ ότι το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ιδιαίτερα αξιόπιστο.
12 χρόνια τώρα μόνο μια «σοβαρη» βλάβη, αισθητήρα γωνίας τιμονιού. Κατά τα αλλά, με έχει παει παντού παρόλο τον σπορτ χαρακτήρα του (έκδοση qv) σε βουνά, νησια, πρωτεύουσα, αυτοκινητόδρομους, χωρίς να κανει κιχ, δεν τσιμπά ούτε σταγόνα λάδι, λογική οικονομία καυσίμου, ποιότητα κύλησης, ποιότητα χειρισμού πχ σε στροφες ενεργή ασφάλεια με κορυφαία φρένα κ υψηλή απόκριση γκαζιού, αισθητήρες και εξοπλισμό φουλ εξτρα σε τιμή αμταγωνιστικη για την τότε εποχή (πχ το scirocco ήθελε 5.000€ παραπάνω για τον ιδιο εξοπλισμό), η εταιρία με έχει καλύψει σε ότι έχει προκύψει, νορμαλ τιμές σερβις, 25000€ αγορά και τώρα πιάνει άνετα τα 10000 μεταπωλητική αξία. Στα αρνητικα θα έβαζα την ποιότητα κάποιων πλαστικών πχ διακόπτες παραθύρων ή ραδιοφώνου που με τον καιρό το πλαστικό «κάηκε» αλλά με έναν διεξοδικό καθαρισμό απλά έφυγε η «βρωμια» από το αλλοιωμένο πλαστικό κ είναι σαν καινούριο και ακόμη μερικά χαζό προβλήματα που όμως μπορεί να οφείλονται και στα χρόνια , 12 όπως προανέφερα, πχ αλλαγή ρουλεμάν σε πίσω τροχους κ τοπ Μάουντ
Το αυτοκίνητο είναι ταξί και στα 370000 χιλιόμετρα αλλάξαμε κύλινδροκεφαλή λόγω αλλαγής συχνά σε βενζίνη από μόνο του. Και μειωμένης απόδοσης. Επίσης έχουμε αλλάξει μια πεταλούδα γκαζιού στα 250000.χιλ.
Αν και το έχω ταλαιπωρήσει πολύ,πέρα από τον κομπρεσορα του air-condition δεν χρειάστηκε να αλλάξω κάτι άλλο μέχρι στιγμής.Τον άλλαξα στα 180000 χλμ.Οπως και δίσκο πλατό αλλά αυτό θεωρώ ότι ήταν η ώρα του να αλλαχθεί μετά από τόσα χλμ.
Το αυτοκίνητο (16v) αγοράστηκε καινούργιο και μέχρι πέρυσι είχε περί τα 110.000 χλμ. Η αρνητική μου κριτική βασίζεται κυρίως στο γεγονός ότι, μετά από ένα σημείο, ανά τακτά χρονικά διαστήματα χρειαζόταν λάδια...ορισμένες φορές 1 λίτρο ανά 1000 -15000 χλμ. Επίσης, έχει αλλαχτεί ο ένας αισθητήρας Λ, γρυλλος παράθυρου και αρκετά πλαστικά ράγισαν μόνα τους. Κατανοώ τη φυσιολογική φθορά, αλλά αυτό το πράγμα να καίει λάδια και να "αυτοκτονούν"τα πλαστικά ήταν απαράδεκτο.Αυτός ήταν και ο λόγος που πέρυσι προτίμησα ασιατικό.
Απο το 2006 το αυτοκίνητο έχει γράψει 150.000 χιλιόμετρα και πραγματικά δεν έχει ζητήσει σχεδόν τίποτα πέρα απο τα αναλώσιμα και ένα ψυγείο . Το μόνο που θα μπορούσε να ήταν πιο ποιοτικό είναι τα πλαστικά στο εσωτερικό ώστε να μην υπάρχουν χαζά τριξίματα . Για οδηγική συμπεριφορά τι να πούμε ..Μοναδικό στο είδος του και αξεπέραστο ..Τρένο απλά
Αξιοπιστία της Honda
Κοντέρ 70.000 Km Κατανάλωση 4,5 λίτρα/100Km Βλάβες: καμία Χώροι: οι μεγαλύτεροι της μικρομεσαίας κατηγορίας με μεταξόνιο 2700 mm Στα συν:ο γνωστός κινητήρας διαμάντι Κ9K της Renault που εξασφαλίζει αξιοπιστία, χαμηλή κατανάλωση, ροπή και ακαριαίες προσπεράσεις.
Πολλα προβληματα,πανακριβα service
Συνεχείς βλάβες (κάψιμο λαδιών, ψαλίδια, τούρμπο, φλάντζα, και ατελείωτα άλλα), πανάκριβα σέρβις που κάποιες φορές γινόταν μόνο στα χαρτιά {αλλά πληρωνόταν}, καταφυγή σε ιδιωτικό μηχανικό με βελτίωση αξιοπιστίας, και επάνοδος στην επίσσημη αντιπροσωπία όταν άλλαξε η εταιρία που ήταν αντιπρόσωπος.
Έχει 127000km και πάει μια φορά το χρόνο για service στην αντιπροσωπεία. Από αλλαγές ένα ακρομπαρο μπροστά δεξιά, αλλαγή αμορτισέρ μετά από προτροπή της αντιπροσωπείας. Νομίζω ότι δεν χρειαζόταν αφού στο ΚΤΕΟ δεν είχε δείξει κάτι τέτοιο, ότι δηλαδή χρειαζόταν άμεσα αλλαγή. Από την αντιπροσωπεία μου είπαν ότι είχε σπάσει ένα πλαστικό. Τώρα αν αυτό ίσχυε ή όχι;;;!!! Σε κάποια σημεία κατά τα τα έτη η αντιπροσωπεία έδειξε προχειρότητα κατά την άποψη μου και η εμπιστοσύνη μου προς αυτή είναι μέτρια. Κατά τα άλλα τα τακτικά service κάνουμε και δεν έχει παρουσιάσει κάτι άλλο. Το αγοράσαμε μεταχειρισμένο το 2015 από την αντιπροσωπεία με 44000km. Εικάζω ότι ήταν τα αληθινά. εντύπωση βέβαια μου έκανε ότι όταν κάνουμε τα service στο βιβλιαράκι πάνω βάζουν ένα αυτοκόλλητο με άλλα χιλιόμετρα περισσότερα και σε ερώτηση μου γιατί τον κάνουν αυτό, η απάντηση που πήρα είναι ότι έτσι ξέρουν για προβλεπόμενα χιλιόμετρα. Δεν το έχω ακούσει σε άλλη αντιπροσωπεία. Η αντιπροσωπεία που κάνουμε όλα τα service είναι αυτή που αγοράσαμε το αυτοκίνητο.
Το αμάξι δεν έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα και είμαι παρα πολύ ευχαριστημένος !
Αρκετά ζημιαρικο αυτοκίνητο κυρίως με το σύστημα ψύξης.
Δεν έχει παρουσιάσει απόλυτος τπτ
Το Ibiza μου έχει αποδειχθεί αξιόπιστο και οικονομικό. Σε συνεργεία της αντιπροσωπείας όποτε πήγα, είχα επαγγελματική εξυπηρέτηση και αντιμετώπιση.
Εχω ξαναγράψει για τα ... χάλια μας. Επανέρχομαι γιατί η Peugeot δε θέλει να ηρεμίσουμε. Πλήρωσα 160 Ε για ένα κλειδί που χάλασε! Πρέπει να σημειώσω, πάντως, την εξυπηρέτηση, στο συγκεκριμένο θέμα, του σέρβις Γκαλλο στην Αγία Παρασκευή.
Προβλήματα από τις πρώτες ημέρες που το αγόρασα. Αλλαγή σασμάν και αισθητήρων (εντός εγγύησης ).Στην επταετία αλλαγή διακόπτη ανάφλεξης και κολώνας. Βραχυκύκλωμα στο πίσω φανάρι και πλήρης απορρύθμιση ηλεκτρικών λειτουργιών !!!! ( δεν λειτουργούσαν τα φλας, το αλάρμ, δεν άνοιγε η πίσω πόρτα, τα μισά φώτα δεν άναβαν , δεν δούλευαν οι υαλοκαθαριστήρες )
ΣΤΑ ΤΡΕΙΣΗΜΙΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΛΑΣΑΝ ΤΑ ΜΠΡΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΒΑΣΙΣΘΗΚΕ, ΤΥΠΙΚΑ ΣΩΣΤΑ, ΣΤΗΝ ΤΡΙΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΧΘΗΚΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΧΑΛΑΣΕΙ ΜΕ ΥΠΑΙΤΕΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΛΥΣΗ Η ΑΛΛΑΓΗ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 350 Ε. Η ΑΛΛΑΓΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ. ΤΩΡΑ, ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ, ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ, ΕΝΩ ΤΑ ΦΩΤΑ ΠΟΡΕΙΑΣ ΑΝΑΒΟΥΝ ΚΑΤΑ ΒΟΥΛΗΣΗ. ΠΑΜΕ ΓΙΑ 700 Ε... ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΟΤΑ ...
Κανένα πρόβλημα
Αριστο
Από το 2014 μέχρι τώρα 80χιλ χλμ ούτε μια ζημιά.Ναι έχει κάποια κατανάλωση λαδιού μισό λίτρο στις 10000 Χιλ χλμ,που δε μου λέει κάτι γιατί έχω επίσης και στο άλλο μου το γιαπωνέζικο αυτοκίνητο περίπου την ίδια κατανάλωση λαδιού.Οικονομικότατο με πολύ καλό τράβηγμα ροπές και μια τεχνολογία όνειρο με δύο εκκεντροφόρους άμεσο ψεκασμό αλουμινένια κεφαλή 16 βαλβίδες με τούρμπο και μια ποιότητα κατασκευής που ψάχνεις στα υπόλοιπα αυτοκίνητα .Τα σέρβις στην αντιπροσωπεία ήταν 2(και πολλά τους είναι).Θα το κρατησω όσο πάει και θα ξαναεμπιστευτω την Volkswagen εάν και όταν χρειαστεί.
Αγορά 3ος 2008 1,6 ti vct 115ps. Μόνη βλάβη στα 151500 βάση κινητήρα πάνω και στις 120000 και 130000 αντίστοιχα αλλαγή μπαράκια ζαμφόρ εμπρός και πίσω άξονα. Πουλήθηκε με 182850χλμ τον περασμένο μήνα λόγω νέου με leasing. Αμορτισέρ αλλαγή στα 140000 χλμ. Τακάκια εμπρός αλλαγή στα 55000χλμ και στα 165000 χλμ, τα πίσω στα 170000χλμ! Δίσκοι εργοστασιακοί ακόμα!!Συμπλέκτης μαμά ακόμα..!!! Τέρας αξιοπιστίας και απίστευτο στήσιμο. Πιστεύω ότι δεν έκανε κιχ λόγω σχολαστικής συντήρησης, αλλαγή λάδια φίλτρο αυστηρά κάθε 7500χλμ με το λάδι της εταιρίας ΠΑΝΤΑ (5w-30), μπουζί και φίλτρο αέρα κάθε 30.000 χλμ, βαλβολίνες πάντα τις εταιρίας στα 100.000χλμ και στα 150.000χλμ, paraflou κάθε 3 χρόνια αυστηρά και πάντα της εταιρίας. Ιμάντες χρονισμού και αντλία νερού κάθε 5 χρόνια χωρίς καμία σκέψη και πάντα μαμά!!.Ποτέ δεν έκαψε σταγόνα λάδι ή κάποιο θέμα και ποτέ δεν ακινητοποιήθηκε από βλάβη. Το προσέχεις και σε προσέχει και το κυριότερο απίστευτη ασφάλεια σε όλες τις συνθήκες, λυπάμαι που το αποχωρήστικα. Ότι καλύτερο πέρασε από τα χέρια μου στα 35 χρόνια οδήγησης..Πιστεύω ότι τα αυτοκίνητα χαλάνε συνήθως από κακή-σκληρή χρήση και ελλειπή συντήρηση......
Ικανοποιημένος από το όχημα όχι από την αντιπροσωπια
Σε 7 χρονία με 70000 χλμ ήτανε τόσες η ζημιές που αναγκάστηκα να το δώσω όσο όσο. Αγορασμένο καινούργιο απο γνωστή αντιπροσωπία στην Αθήνα τον Ιούνιο του 2014 ειδική παραγγελία με πολλά εξτρά γιατί είχα σκοπό να το κρατήσω χρόνια. 12 μέρες μετά το πέρας της στάνταρ 2ετους εγγυησης μέχρι και που το έδωσα έβγαλε τα εξής (τιμές μόνο σε αυτά που επισκευαστηκαν) 1. Δεικτής βενζίνης στο καντράν μαζί με τρόμπα 380 ευρώ 2. Διαρροή νερού απο την ηλιοροφή στην καμπίνα λόγω κακής εφαρμογής 735 ευρώ 3. Μηχανισμός παραθύρου οδηγού 320 ευρώ 4. Μπαταρία ψοφησε στα 3,5 χρόνια 350 ευρω μαζι με την εγγραφη στον εγκεφαλο 5. Αντλία νερού 460 ευρώ 5. Πολλαπλασιαστες (δεν αλλαχτηκαν ποτέ) 6. Τριγμοι στο εσωτερικό (δεν επισκευαστηκε) 7. Ντουλαπάκι συνοδηγού (δεν επισκευαστηκε) Οταν βλέπεις οτι ένα αμάξι απο τα 2 χρόνια σου βγάζει τέτοια προβλήματα το δίνεις και αυτό έκανα. Να μην μιλήσω για τα service στο επίσημο... Λιπαντίκο σέρβις στα 12000 χλμ (λαδια+φιλτρο) 325 ευρώ.
ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η΄ΒΛΑΒΗ. ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ ΑΠΛΑ ΑΡΙΣΤΟ!
Αυτοκίνητο που καινούργιο έκανε 110.000€ Από την πρώτη στιγμή σε βάφανε διακόπτες πήγα στην VW και δεν μου της αντικαθιστούσαμε εντός εγγύησης . Όσον αφορά το εσωτερικό του είναι άθλια τρίζουν τα πλαστικά . Βλάβες συνεχόμενες. Το service πανάκριβο επίσης και τα ανταλλακτικά. Άλλαζα σετ τακάκια και μου περνάνε 450 €.Συνιστώ μακριά από VW.
Κανένα πρόβλημα.
Στα πρώτα 25.000 χλμ πολύ ευχαριστημένος. Ένα μόνο ενδιάμεσο service για λάδια κατά επιλογήν μου και όλα ρολόι. Το αυτοκίνητο τέλειο στην πόλη, απλά υπέροχο και αθόρυβο στο ταξίδι. Σαν 2 κατηγορίες πάνω. Πραγματικά πολύ αδικημένο αυτοκίνητο, όσον αφορά τις πωλήσεις,στην χώρα μας.
Όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία. Δεν προβλέπεται αλλαγή καδένας χρονισμού, ούτε μου προτάθηκε από το επίσημο σερβις να γίνει αλλαγή, άλλωστε πρέπει να κατέβει ο κινητήρας για τέτοια αλλαγή. Στα 200000 χλμ έσπασε η καδένα στο ρελαντί ! Ζήτησα από την εταιρια αντικατάσταση κινητήρα κ το μόνο που μου έκαναν ήταν έκπτωση 35% που σημαίνει έπρεπε να πληρώσω γύρω στα 9-10000€! Το παραπάνω ήταν γνωστό πρόβλημα της BMW κ ενώ στην αρχή έκαναν κάποιες ανακλήσεις μετά το σταμάτησαν. Το δικό μου δεν είχε ανακληθεί.
Το αμάξι από τους πρώτους μήνες έβγαζε προβλήματα στο φουλ, αλλαγή ντεπόζιτο στις 15.000 Χιλ. Αλλαγή μονάδα cd-navi (άνοιγε έκλεινε μόνο του) στις 20.000, 4 μπαταρίες ,αλλαγή δισκοπλακες στις 30.000, λάμπες κάνα 2 κιλά μέχρι τωρα, στις 50.000 με κλείδωσε το πορτμπαγκάζ,έχει 110.000 χιλιόμετρα και έχω αλλάξει τα πάντα από κάτω και επίσης 3 αντλίες βενζίνης βάζοντας μόνο 100αρα και σε καλό βενζινάδικο.πολυ βαρύ αμάξωμα με μικρό κινητήρα με αποτέλεσμα να καίει σαν αρκούδα και το κερασάκι στην τούρτα τα τέλη κυκλοφορίας επειδή το πήρα το 2011 πάει με τους ρύπους 170 ρύποι επί 2,25 = 416.50 ευρο το χρόνο.....
μετα απο 13 χρονια και 120000 χλμ στο συνεργειο εχω παει μονο για τα σερβις
Το αυτοκινητο το παρελαβα μετα απο εξι μηνες.Πραγματι αρχικη εντυπωση πολυ καλη στιβαρο οδηγικα τελειο με λιγα λογια απολαυστικο!στα 5 χρονια μου επεσε η οροφη,την αλαξα στην αντιπροσωπια με σφαξανε αλλα τελοσ παντων λεω αν ειναι αυτο το μονο προβλημα του οκ!Τα σερβις μεσα στη αντιπροσωπεια παρα τη ληξη της εγγυησης των 2 ετων παροτι πανακριβα!Ειχα φτασει λοιπον 7-8 χρονια εκει στα 100-110 χιλιαδες χιλιομετρα,χωρις μηχανικα προβληματα σοβαρα γιατι μικρα ειχε βγαλει!κ ξαφνικα σκανε ολα μαζι, καθε χρονο 2-3 σοβαρα κ κοστοβορα ανω του χιλιαρικου προβληματα πεφτει παλι κ η οροφη στα 10 χρονια πλεον εχω πινεζες!Για την αντιπροσωπια θα αναφερω μονο ενα περιστατικο!Αγουστος παρουσιαζει βλαβη ηλεκτρολογικη κ η αντιπροσωπεια μου λεει ο μοναδικος ηλεκτρολος τουσ ειχε προβλημα υγειας κ ειναι σε αδεια 1 μηνα.Σεβαστο το προβλημα υγειας δε λεω ομωσ εισαι αντιπροσωπεια ενος ολοκληρου νομου η μοναδικη δεν πρεπει να εχεις μια λυση για τους αμοιρους πελατες που επελεξαν τη μαρκα σου λεω εγω τωρα.Το αμαξι εγω το χρειαζομουν αμεσα ετσι με υπαιτιοτητα δικη τους παω σε συνεργειο εξω.ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.Ε κει αντι να μου φτιαξουν τη βλαβη μου δημιουργησαν κ δευτερη.το καλο ομως ειναι οτι μαζι με τον ιδιοκτητη του συνεργειου δουλευε μαυρα κ ο ηλεκτρολογος που ειχε προβλημα υγεις κ ηταν σε αδεια.φιλαρακια ηταν!Τελος παντων βρηκα ενα αλλο συνεργειο καλο κ τωρα ευτυχως 3 χρονια μην το ματιασω δεν εχει βγαλει κατι σοβαρο!ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΜΑΞΙ 7-8 ΧΡΟΝΙΑ 100.000 ΧΛΜ ΕΙΝΑΙ ΟΚ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΟΥΛΑΣ!ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΟΥΖΟΥΚΙ Η ΤΟΥΟΤΑ
ΕΙΝΑΙ ΤΟ POLO GTI .ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 19.000 ΧΙΛ. (ΛΙΓΑ ΛΟΓΩ ΚΟΡΟΝΩΙΟΥ) .ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΚΑΤΙ.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ .ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ .
Μετα απο χρονια επιμονης σε αγορα γερμανικων αυτοκινητων,αποφασισα να στραφω στους ιαπωνες και αισθανομαι απολυτα ικανοποιημενος που επελεξα honda,τοσο γιατι το αυτοκινητο απλα ειναι απροβληματιστο,οσο και απο το γεγονος πως οτι εχει προκυψει εχει αντιμετωπιστει σωστα απο την αντιπροσωπια Σαρακακης,αλλα και τα service ειναι μαλλον φθηνα για ενα αυτοκινητο που ανηκει στο πανω ραφι και εχει υψηλη τιμη αγορας σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Το καλύτερο και πιο όμορφο αυτοκίνητο της κατηγοριας των μικρομεσαίων στο επίπεδο τιμων του 2001(18.000ευρω). Το μόνο πρόβλημα τα πίσω παραθυρα που τα κλείδωσα και ησύχασα και οι μανισιοι πολλαπλασιαστες. 21 χρόνια και κανένα άλλο πρόβλημα.
Ευχαριστημένος. Λάδια φίλτρα οι μονες επισκεψεις στο συνεργείο. Μόνο μείον ότι καίει λάμπες συχνά (!)
Πολύ αξιόπιστο αυτοκίνητο. Με μαγάλο συναισθηματικό δέσιμο. Έχει οργώσει όλη την Ευρώπη με χιόνια πάγο ζέστη. Δεν έχει κάψει ούτε λαμπάκι. Μόνο για σέρβις στο συνεργείο.
2 προβλήματα έως τα 200000χλμ,Abs και κομπρεσέρ αιρκοντίσιον, χωρίς κάποια βλάβη σε ότι αφορά κινητήρα. Κατά τα άλλα μόνο service. Πολύ ευχαριστημένος
Ξαναγράφω μετά απο 2 χρόνια κ απο 22000km φτάσαμε τα 70000km σχεδόν.Το αυτοκίνητο άψογο με μηδέν προβλήματα.Η καμπίνα δεν έχει καν φθορά χρήσης.
Πολύ ικανοποιημένος. 18 χρόνια με 225.000χλμ και το μοτέρ βάζει κάτω για πλάκα τα 1000αρια τούρμπο που κινούνται προσποιούμενα ότι έχουν καντάρια ιπποδύναμης. Καταναλώσεις 7lt εντός πόλης και 5,9lt με 6,4lt εκτός. Βέβαια η απόλυτη σύγκριση θα μπορεί α γίνει όταν φτάσουν και τα καινούργια 1000ράκια στα ίδια χρόνια και χιλιόμετρα
ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΣΠΟΥ ΤΟ ΞΕΦΟΡΤΩΘΗΚΑ ΤΟΝ ΟΚΤΩΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2021
Καίει συνέχεια τα μπουζοκαλωδια και δεν υπάρχει λύση!
Καμία βλάβη, καμία ζημία μετά από 12 χρόνια χρήσης και 130.000 χιλιόμετρα.
Πανάκριβη η αντιπροσωπεία το έφτιαξα έξω με το 1/3σε λεφτα τους ρωτάς πως θα το κάνουμε αυτό και πλήρης αδιαφορια
Κάτοχος αλφα ρομεο μιτο 155 tjet τα τελευταία χρόνια. Σερβις στην ώρα τους σε φυσιολογικές τιμές από ζημιές τίποτα αν εξαιρέσουμε τις 2 μπαταρίες σε δυο χρόνια. Το μόνο αρνητικό η κατανάλωση του διότι το 90% των χιλιομέτρων είναι σε αστικό κύκλο με πολλές 1ες 2ες.
Είναι αψογο για την ώρα.
Εξαιρετικό χωρίς συχνές βλάβες φθηνά ανταλλακτικά και σέρβις
Τις ελάχιστες φορές που χρειάσθηκα συνδρομή αντιπροσώπου - service, είχα άψογη εξυπηρέτηση.
ΚΑΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΒΛΑΒΗ. ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ SERVICE ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ. ΜΕ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ. ΓΕΝΙΚΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΜΟΝΟ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΕΙΣ ΕΧΕΙ ΖΗΤΗΣΕΙ (3) ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΓΟΥΡΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΑΛΟΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΕΣ.
ΚΑΝΈΝΑ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ! ΤΈΛΕΙΟ AFTER SALES!
Όλα καλά εκτός από τα εκνευρίστηκα τριξιματα σε ταμπλω πόρτες και πίσω εταζερα κατά τα άλλα μία χαρά
Πρόβλημα στην ηλιοροφη και υψηλή κατανάλωση βενζίνης εντός πόλης. Ποιοτικό στα υπόλοιπα.
Το αυτοκίνητο έφτασε σήμερα τα 170.000 χλμ. αγορασμένο καινούργιο το 2012 μέχρι τώρα έχει βγάλει τα εξής: πρόβλημα με δύο ζώνες ασφαλείας (2.5 χρόνια μετά την αγορά) - δε μάζευαν χωρίς να φταίω εγώ. Η αντικατάσταση κάθε ζώνες κόστιζε 300 η μία... ενώ στην αντιπροσωπία επέμεναν πως η βλάβη οφείλεται πως τις έχω μόνιμα κουμπωμένες, οπότε μετά από αυτό προφανώς σταμάτησα να πηγαίνω... Επίσης μέσα στην πενταετία το τιμόνι ξεφλούδισε και υπήρχαν γνωστά τριξίματα λόγω ποιότητας κατασκευής κτλ. Ξεκινάω με τα σοβαρά μηχανολογικά, καταρχήν μύριζε συχνά πετρέλαιο ακόμα και από τα πρώτα χρόνια και μέσα στην καμπίνα. Άλλαξα την αντλία πετρελαίου και 2 φορές επισκευές στα μπεκ, ενώ πλύθηκε και κινητήρας αφού είχε μαυρίσει από τις διαρροές. Τα κόστη εδώ φτάνουν 500 με 1000 Ε σε κάθε επισκευή. Πρόσφατα χάλασε το σύστημα των φρένων ABS, κόντεψα να έχω ατύχημα στην εθνική αφού η μία ρόδα δε φρέναρε με συνέπεια το φρένο να στρίβει παράλληλα. Άλλαξε όλη η μονάδα ABS, βλάβη που δεν έχω ξανακούσει ειδικά για αυτοκίνητο δεκαετίας. Ενώ χάλασε και το ψυγείο με συνέπεια το λάδι του κινητήρα να μπαίνει μέσα στο ψυγείο. Οι αναρτήσεις του μέσα σε 7 χρόνια και 120000 έπρεπε να αλλαχθούν. Ο μόνος λόγος που δεν βάζω τρία αρνητικά είναι η οικονομία καυσίμου που πράγματι υπάρχει με 5.0 lt μεικτή κατανάλωση στις αρχές και τώρα γύρω στα 5.5. Επίσης, ο κινητήρας είναι fiat οπότε ας πούμε εδώ πως δεν είναι 100% ευθύνη της opel.
Άψογο σαν αίσθηση οδήγησης, αλλά τα προβλήματα του πρέπει να τα παντρευτείς. Καίει λάδια, ψαλίδια όλο προβλήματα, οθόνη κεντρική δουλεύει μόνο όταν έχει λίγο ζεστή, το τσεκ είναι μόνιμα αναμμένο, μόνιμα καεί τις μικρές λάμπες των φώτων και άλλα πολλά μικροπροβλήματα. Και κάτι άλλο, η επίσημη αντιπροσωπεία της Πάτρας είναι ότι χειρότερο μπορεί να συναντήσει κάποιος. Σε κοιτάζουν στη τσέπη και μόνο. Σε βλέπουν σαν κινούμενο χαρτονόμισμα. ΤΡΑΓΙΚΟΙ.
Σε 17 χρόνια χρήσης και 150.000 χμ, αλλάχθηκαν: 1) οθόνη κλιμά (εντός εγγύησης), 2) συμπιεστής a/c κόστος μεταχειρ. 250 ευρώ, 3) ένα μπεκ κόστος μεταχειρ. 50, 4) πολλαπλασιαστές 4 εκ των οποίων οι 2 προληπτικά με κόστος 120-130 ευρώ, 6) τα σινεμπλόκ 60 ευρώ και 5) είχε κολλήσει μια πίσω δαγκάνα και τη ξεκόλλησε ο τεχνικός με 30 ευρώ, οι συνολικές βλάβες δηλ. μου στοίχισαν μέχρι σήμερα 500 ευρώ, το αμάξι το πηγαίνω σε συνοικιακά συνεργεία, μόνο τα 2-3 πρώτα χρόνια στην αντιπροσωπεία που έσφαζε κι είχα και παράπανω από τις εργασίες. Το πρόβλημα είναι ότι καίει 1 λίτρο λάδια ανά 1200-1500 χμ. Θεωρώ ότι το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ιδιαίτερα αξιόπιστο.
12 χρόνια τώρα μόνο μια «σοβαρη» βλάβη, αισθητήρα γωνίας τιμονιού. Κατά τα αλλά, με έχει παει παντού παρόλο τον σπορτ χαρακτήρα του (έκδοση qv) σε βουνά, νησια, πρωτεύουσα, αυτοκινητόδρομους, χωρίς να κανει κιχ, δεν τσιμπά ούτε σταγόνα λάδι, λογική οικονομία καυσίμου, ποιότητα κύλησης, ποιότητα χειρισμού πχ σε στροφες ενεργή ασφάλεια με κορυφαία φρένα κ υψηλή απόκριση γκαζιού, αισθητήρες και εξοπλισμό φουλ εξτρα σε τιμή αμταγωνιστικη για την τότε εποχή (πχ το scirocco ήθελε 5.000€ παραπάνω για τον ιδιο εξοπλισμό), η εταιρία με έχει καλύψει σε ότι έχει προκύψει, νορμαλ τιμές σερβις, 25000€ αγορά και τώρα πιάνει άνετα τα 10000 μεταπωλητική αξία. Στα αρνητικα θα έβαζα την ποιότητα κάποιων πλαστικών πχ διακόπτες παραθύρων ή ραδιοφώνου που με τον καιρό το πλαστικό «κάηκε» αλλά με έναν διεξοδικό καθαρισμό απλά έφυγε η «βρωμια» από το αλλοιωμένο πλαστικό κ είναι σαν καινούριο και ακόμη μερικά χαζό προβλήματα που όμως μπορεί να οφείλονται και στα χρόνια , 12 όπως προανέφερα, πχ αλλαγή ρουλεμάν σε πίσω τροχους κ τοπ Μάουντ
Πάρα πολύ κακή ποιότητα κατασκευής εντός και εκτός. Προσωπικά την θεωρώ απογοητευτική.