
Αυτό είναι το πλάνο του Υπουργείου για να μετριαστεί η ταλαιπωρία για όσους βγαίνουν από την Αττική Οδό στην Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας.
Στόχος η δημιουργία μίας νέας, διαφορετικής εξόδου.
Τα οχήματα που έρχονται από Αεροδρόμιο και Ελευσίνα δε θα στριμώχνονται σε μία λωρίδα.
Δήμας: «Η υποδομή δεν ανταποκρίνεται στα σημερινά κυκλοφοριακά δεδομένα»
Αυτό είναι το πλάνο του Υπουργείου για να μετριαστεί η ταλαιπωρία
Οι καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην Αττική Οδό, στον κόμβο της Μεταμόρφωσης, για όσους παίρνουν την έξοδο προς την Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας είναι σύνηθες φαινόμενο. Ειδικά τις ώρες αιχμής, δημιουργούνται ουρές αναμονής εκατοντάδων μέτρων στην Αττική Οδό στην έξοδο προς Λαμία, τόσο από τα οχήματα που έρχονται από την κατεύθυνση του Αεροδρομίου, όσο και από εκείνα που έρχονται από την κατεύθυνση της Ελευσίνας.
Από διαφορετικές εξόδους τα οχήματα που έρχονται από Αεροδρόμια και Ελευσίνα
Προκειμένου να μπορέσει να εξομαλυνθεί η κατάσταση, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ανακοίνωσε επίσημα πως εκπόνησε πρόταση για τη βελτίωση της κυκλοφοριακής ροής στον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Μεταμόρφωσης.
Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, η παρέμβαση αφορά την είσοδο στον Αυτοκινητόδρομο Αθηνών - Θεσσαλονίκης (κατεύθυνση προς Λαμία) και προβλέπει:
- Την αποφυγή συνένωσης των δύο κλάδων εισόδου (Αεροδρόμιο – Λαμία και Ελευσίνα – Λαμία) με ανεξάρτητη είσοδο στον αυτοκινητόδρομο Αθηνών – Θεσσαλονίκης, ώστε να αποφεύγεται ο «στραγγαλισμός» των δύο κλάδων και η κυκλοφοριακή συμφόρηση.
- Τον υπερδιπλασιασμό της κυκλοφοριακής ικανότητας, που εκτιμάται ότι θα οδηγήσει σε τουλάχιστον 50% μείωση των καθυστερήσεων στις ώρες αιχμής.
- Διατήρηση των υφιστάμενων ορίων απαλλοτρίωσης.
- Μικρή, σχετικά, όχληση κατά τη διάρκεια της κατασκευής.
- Χαμηλό κατασκευαστικό κόστος.
- Έως και διπλασιασμό της κυκλοφοριακής ικανότητας των κλάδων.
Δήμας: «Η υποδομή δεν ανταποκρίνεται στα σημερινά κυκλοφοριακά δεδομένα»
Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας δήλωσε:
«Η έξοδος της Μεταμόρφωσης είναι ένα σημείο όπου καθημερινά ταλαιπωρούνται οι οδηγοί, καθώς η υποδομή δεν ανταποκρίνεται στα σημερινά κυκλοφοριακά δεδομένα. Με την παρέμβαση που προωθούμε θα γίνεται καλύτερη διαχείριση της κυκλοφορίας στο συγκεκριμένο σημείο, επιτρέποντας την ανεξάρτητη κίνηση των δύο κλάδων στην έξοδο από την Αττική Οδό προς της Εθνική. Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε συνεργασία με τον παραχωρησιούχο, εφαρμόζει άμεσες λύσεις που βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών και μάλιστα, με τρόπο που να απαιτείται ο λιγότερος δυνατός χρόνος και το χαμηλότερο δυνατό κόστος στα στάδιο της κατασκευής».