
Αποφεύγουν τον κίνδυνο στα 77 χλμ./ώρα με ευκολία και με την αίσθηση απόλυτου ελέγχου.
Έχουν κορυφαίο στήσιμο που επιτρέπει στην ουρά να γλιστρήσει και το καλύτερο τιμόνι στη διαδικασία.
Κορυφαία επίδοση για το ηλεκτρικό Gen-E, ίδια με αυτή των Puma ST και ST-Line.
autotriti team
Αποφεύγουν τον κίνδυνο στα 77 χλμ./ώρα με ευκολία και με την αίσθηση απόλυτου ελέγχου
Παρά το διαφορετικό τους στήσιμο και τη ρύθμιση της ανάρτησης, τα τρία Ford Puma έχουν τον ίδιο προσανατολισμό και αυτός δεν είναι άλλος από την οδηγική απόλαυση και ασφάλεια. Μάλιστα, το ένα δεν αναιρεί το άλλο, οπότε και μέσω της διαδικασίας του elk test επαληθεύεται.
Αρχικά όλα τα Puma έχουν την ίδια οδηγική ταυτότητα μέσα στην απαιτητική διαδρομή του τεστ. Σε κερδίζουν με την αμεσότητά τους που πηγάζει κυρίως από το κορυφαίο τους τιμόνι αλλά και τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και την ικανότητα αυτής να διαχειριστεί όλες τις δυνάμεις που ασκούνται στο αμάξωμα στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, χωρίς να επιτρέψουν ανεπιθύμητες τάσεις και να το βγάλουν από την πορεία τους.
Σημερινή τιμή |
25.861 ευρώ: Ford Puma 1.0 125 PS mHEV |
26.906 ευρώ: Ford Puma Gen-E |
38.427 ευρώ: Ford Puma St 1.0 EcoBoost Hybrid 170 Powershift AUTO |
Έχουν κορυφαίο στήσιμο που επιτρέπει στην ουρά να γλιστρήσει και το καλύτερο τιμόνι που έχουμε δει στο τεστ
Κύριο χαρακτηριστικό των Puma ανεξαρτήτου έκδοσης είναι η αισθητή τάση της ουράς να ανασηκωθεί στην πίεση, ήτοι στο δεύτερο σκέλος της διαδικασίας του elk test, εκεί όπου πιέζεται στο μέγιστο η ανάρτηση και μπαίνουν στο παιχνίδι τα ηλεκτρονικά συστήματα της ευστάθειας. Στην περίπτωση του Puma ωστόσο αυτά έχουν διακριτική παρουσία μέχρι το σημείο της έντονης υποστροφής, ενώ πριν από αυτό εκμεταλλεύεται το στιβαρό του πλαίσιο και το στήσιμό του προκαλώντας μια προοδευτική τάση υπερστροφής.
Αυτή βοηθά τον οδηγό να διατηρήσει με ευκολία την τροχιά του Puma μέχρι την επιτυχημένη ταχύτητα περάσματος, έχοντας στη διάθεσή του σε κάθε περίπτωση το κορυφαίο σε απόκριση και βάρος τιμόνι που χαρακτηρίζει όλα τα Puma και στη συγκεκριμένη διαδικασία.
Άξιο αναφοράς όμως περισσότερο για τα παραπάνω χαρακτηριστικά του είναι το ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E, το οποίο ζυγίζει κοντά 200 κιλά περισσότερο από τα συμβατικά του αδέλφια. Και στην περίπτωση αυτού αν και ήταν αισθητή στο όριο η πίεση που ασκούσε στην ανάρτησή του και την τάση του να υποστρέψει, τα πιο «αυστηρά» ηλεκτρονικά του συστήματα το κράτησαν εντός διαδρομής.
Ακόμα και στην υπερβολή, κοινό γνώρισμα και των τριών Ford Puma είναι πως η τροχιά τους θα ανοίξει προοδευτικά και μπορεί εν τέλει να ακουμπήσουν τις κορίνες, αυτό όμως θα γίνει προοδευτικά και χωρίς επικίνδυνες συνέπειες. Είναι άλλωστε το χαρακτηριστικό τους να σε κάνουν να νιώθεις πως εσύ έχεις τον έλεγχό τους, με τη δική τους ευθύνη να είναι να περάσουν τις ενέργειές σου σωστά και άμεσα στο δρόμο…
Κορυφαία επίδοση για το ηλεκτρικό Gen-E, ίδια με αυτή των Puma ST και ST-Line
Τα αυτοκίνητα της Ford παραδοσιακά έχουν καταφέρει να βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας όσον αφορά την οδική τους συμπεριφορά κάτι που επιβεβαιώνουν και μέσα από το τεστ αποφυγής κινδύνου που μόνο το AutoΤρίτη πραγματοποιεί. Σήμερα τη σημαία της αποτελεσματικής και fun to drive οδηγικής ταυτότητας της Ford στις μικρές κατηγορίες, έχει αναλάβει να σηκώσει εξ’ ολοκλήρου το Ford Puma, το οποίο διατίθεται σε πολλές εκδόσεις, όλες τους όμως έχουν καταφέρει να περάσουν τη διαδικασία του elk test με την ίδια ακριβώς ταχύτητα.
Τελευταίο μέλος της οικογένειας του Puma είναι το νέο ηλεκτρικό Gen-E, περνώντας και αυτό με επιτυχία το elk test και «κατακτώντας» την κορυφή στη δοκιμασία ανάμεσα στα ηλεκτρικά μοντέλα, ανεξαρτήτως κατηγορίας.
Μέσω αυτού αποδεικνύεται πως τα οδηγικά γονίδια της Ford δεν κρύβονται σε κανένα Puma, αφού αν και ηλεκτρικό, το Puma Gen-E, κατάφερε να «πιάσει» την απόδοση του Puma ST αλλά και του απλού συμβατικού Puma ST-Line με 77 χλμ./ώρα..
Οι δοκιμές αποφυγής κινδύνου elk test/moose test που μόνο το AutoΤρίτη πραγματοποιεί στην Ελλάδα, γίνονται στον πιστοποιημένο χώρο της σχολής ασφαλούς οδήγησης «Driving Academy», δίπλα από τον Ιππόδρομο στο Μαρκόπουλο Αττικής.