• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

To Audi Q2 τραβάει το βλέμμα σαν μαγνήτης από όπου και να το κοιτάξεις.

Ευχάριστα σπορτίφ εμφανίζεται το δυνατό βενζινοκίνητο Audi Q2 στον δρόμο, χωρίς να θυσιάζεται η υψηλή ποιότητα κύλισης.

To Audi Q2 τραβάει το βλέμμα σαν μαγνήτης από όπου και να το κοιτάξεις.

To Audi Q2 τραβάει το βλέμμα σαν μαγνήτης από όπου και να το κοιτάξεις.

To Audi Q2 τραβάει το βλέμμα σαν μαγνήτης από όπου και να το κοιτάξεις.

To Audi Q2 τραβάει το βλέμμα σαν μαγνήτης από όπου και να το κοιτάξεις.

Premium Δοκιμή: Audi Q2

Διαβάστηκε από 36400 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/9/2017

«Φυσάει» με 1.400άρι TFSI - Η «καλή» 1,4 TFSI έκδοση του Q2 με τους 150 ίππους και το σοφιστικέ διπλού συμπλέκτη κιβώτιο S-Tronic εδραιώνει το premium compact crossover της Audi στην κορυφή…

 
What is new
- 1,4 ΤFSI με 150 άλογα, Με σύστημα απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων
- 0-100 σε 8,7 δλ.
- Από 27.600 ευρώ

Με την συμμετοχή 40.000 και πλέον ατόμων (τα πολιτικά γκάλοπ αρκούνται σε δείγματα των 1.000-2.000 ατόμων για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης), το Audi Q2 ψηφίστηκε ως το BEST CAR 2017 by Auto Τρίτη μοντέλο. Η πρώτη πραγματικά premium πρόταση στην κατηγορία των compact crossover κέρδισε το κοινό και όχι άδικα, αφού συνδυάζει τα premium χαρακτηριστικά ποιότητας και τεχνολογίας με ευχάριστη εικόνα σε σχεδίαση και δυναμική συμπεριφορά. Η δοκιμή της 1,4 TFSI έκδοσης με τα 150 άλογα μας κάνει να ξαναβγάλουμε το καπέλο στο Q2. Τίποτα στην εξωτερική σχεδίαση, πέρα από την διπλή απόληξη της εξάτμισης, δεν φανερώνει τη δύναμη και τις τονισμένες επιδόσεις της έκδοσης. Βέβαια το τίμημα κάθε άλλο παρά χαμηλό είναι. Συγκεκριμένα το Audi Q2 1,4 TFSI Cod 150 PS κοστίζει 27.600 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-Tronic της έκδοσης δοκιμής, η τιμή ανεβαίνει 31.400 ευρώ χάρη στον… πανέξυπνο τρόπο υπολογισμού του τέλους ταξινόμισης.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
  • ΘΑΝΟΣ

    ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ(25000) ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΩ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΤΟ HYUNDAI TUCSON ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΙΜΙΟ..ΠΛΑΙΣΙΟ,ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ,ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ,ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ,ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ!! ΣΤΟ Q2 ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΝΑ 35-40000 .ΚΟΡΟΙΔΙΑ

      36
  • Φιλος

    27-28 χιλιάρικα και δεν εχει κλιματισμό, cruise control, με ανάρτηση πίσω ημιακαμπτο αξονα... Κατα τα άλλα "premium"... Λυπάμαι αν και εκτιμώ την Audi.

      32
  • giovani

    @el savio που εγινε αυτη η αναδειξη;! οσο για το premium Q2, πανακριβο ειναι, τιποτα δεν εχει πανω του στη βασικη εκδοση, δε προσφερει τιποτα, εκτος δρομου εννοειται μηδεν και premium δεν ειναι οτι και να κανει!

      28
  • Stratos

    Υπερτιμημενο οπως πολυ σωστα αναφερει το αρθρο αλλα σε καμμια περιπτωση premium οπως πολυ λαθος αναφερει το αρθρο απο τη στιγμη που ο ανταγωνισμος εχει παρομοιο ή και καλυτερο εξοπλισμο και ποιοτητα κατασκευης στην εν λογω κατηγορια. Premium=Exclusive. Δηλαδη Α8.

      23
  • Ηλιας

    Απαραδεκτο να πρεπει να δωσεις για ενα αμαξι 30.000 κ βαλε κ να εχει τετοια αναρτηση πισω ημιακαμπτου αξονα.χωρια καποια σκληρα πλαστικα πιο χαμηλα...

      20
  • mike

    Απο οτι ξερω εδω και καποιες μερες εχει ηδη ερθει ο νεος κινητηρας 1,5 με 150 αλογα που προκειται να αντικαστησει τον 1.4 και ηδη εξοπλιζει το a3.Δεν ισχυει το ιδιο για το q2?

     
  • Τασος Ορφανος

    Απλα κορυφαιο σε ολα! η τιμη του αναλογικα ειναι χαμηλη,οσο κι αν αυτο ξενιζει μερικους...

     
  • el savio

    Η audi το 2017 αναδείχτηκε η πιο luxury μαρκα με 2η τη Mercedes 3η τη jaguar 4η τη bmw και 5η τη lexus. Το q2 αν και στιβαρο, στη βασική του εκδοση δεν συναδει με την εικονα των υπολοίπων μοντελων της εταιρειας.