
Τα 3 ηλεκτρικά SUV της Toyota | autotriti.gr
Έχει από 1 μοντέλο σε κάθε δημοφιλή κατηγορία (μικρά, μικρομεσαία και μεσαία SUV).
Το Urban Cruiser είναι λίγο μεγαλύτερο από το Yaris Cross με μεγάλη μπαταρία (61 kWh) σε σχέση με ανταγωνισμό.
Το C-HR+ είναι διαφορετικό αυτοκίνητο από το C-HR και έχει απόδοση έως 343 ίππους με 600 χλμ. αυτονομία.
Ανανεώθηκε το bZ4X και τώρα έχει 3 νέες επιλογές απόδοσης (167, 224 και 343 ίππους).
autotriti team
Η Toyota έχει 1 ηλεκτρικό σε κάθε δημοφιλή SUV κατηγορία (μικρά, μικρομεσαία και μεσαία SUV)
Η γκάμα των ηλεκτρικών μοντέλων της Toyota όπως αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του έτους, σηματοδοτεί την ενίσχυσή της στα ηλεκτρικά αλλά και τη γενικότερη εξέλιξη του στρατηγικού της πλάνου για μείωση των εκπομπών CO2. Έχοντας μεγάλη εμπειρία και επιτυχημένη παρουσία στα SUV μοντέλα, η Toyota επιλέγει και πάλι τις δημοφιλέστερες SUV κατηγορίες για να κάνει τη διαφορά και με την ηλεκτρική της γκάμα.
Δίπλα λοιπόν στο bZ4X που είναι το μεγαλύτερο και πιο γνωστό μας σήμερα μοντέλο της, η γκάμα διευρύνεται με το ολοκαίνουριο και μικρότερο SUV, το Urban Cruiser, το οποίο -όπως λέει και το όνομά του-, είναι ένα αστικού χαρακτήρα SUV. Η γκάμα της Toyota όμως αποκτά επίσης ένα πολύ σημαντικό μέλος, με το C-HR+ να μην είναι απλώς μεγαλύτερο από το υβριδικό και δημοφιλές μοντέλο της Toyota, αλλά να πρόκειται ουσιαστικά για ένα ολοκαίνουριο μοντέλο, το οποίο προφανώς έχει κάποιες σχεδιαστικές -κυρίως- επιρροές από το C-HR. Aς τα γνωρίσουμε όμως καλύτερα και ας δούμε πως διαμορφώνεται και τι προσφέρει η νέα γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της Toyota μέσα από τα 3 νέα της SUV. Και έπεται συνέχεια...
Το Urban Cruiser είναι λίγο μεγαλύτερο από το Yaris Cross με μεγάλη μπαταρία (61 kWh) σε σχέση με ανταγωνισμό
To νέο Toyota Urban Cruiser αποτελεί το εισαγωγικό μοντέλο στη νέα ηλεκτρική γκάμα της Toyota και είναι ένα SUV πόλης το οποίο είναι μεγαλύτερο κατά 10,5 εκ. από το Yaris Cross αλλά και μικρότερο κατά 7,5 εκ. από το υβριδικό C-HR. Βρίσκεται δηλαδή ανάμεσα στα δύο μοντέλα της Toyota και θα είναι διαθέσιμο προς πώληση από τα τέλη του έτους.
Το Urban Cruiser ξεχωρίζει για τη σχεδιαστική του τόλμη και το υψηλό ποιοτικό και τεχνολογικό του επίπεδο, ενώ συνδυάζει τους μεγάλους χώρους με την πρακτικότητα προσφέροντας και συρόμενο πίσω κάθισμα.
Ως ηλεκτρικό, το Urban Cruiser προσφέρεται σε 3 εκδόσεις, με την πρώτη να έρχεται με μπαταρία 49 kWh και απόδοση 144 ίππων, ενώ οι άλλες δύο εφοδιάζονται με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 61 kWh (σ.σ. από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία των αστικών SUV) και απόδοση 174 ίππων στη δικίνητη και 184 ίππους στην 4κίνητη εκδοχή του.
Όσον αφορά στην αυτονομία, το Urban Cruiser με τη μεγαλύτερη μπαταρία και τους 174 ίππους μπορεί να διανύσει με μία φόρτιση έως και 400 χλμ. (WLTP). Η άφιξή του στην Ελλάδα υπολογίζεται μέσα στο ερχόμενο καλοκαίρι.

Η Toyota με την προσθήκη των Urban Cruiser και C-HR+ δίπλα στο ανανεωμένο bZ4X, διαθέτει πλέον ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε κάθε μια από τις δημοφιλέστερες κατηγορίες των SUV.
Το C-HR+ είναι διαφορετικό αυτοκίνητο από το C-HR και έχει απόδοση έως 343 ίππους με 600 χλμ. αυτονομία
Η γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της Toyota θα ενισχυθεί σημαντικά και από την έλευση του νέου C-HR+ μέσα στο έτος που διανύουμε, προς τα τέλη της χρονιάς, ενός αυτοκινήτου που μοιράζεται το όνομα του δημοφιλούς υβριδικού μοντέλου της Toyota, το οποίο όμως είναι ουσιαστικά ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο.
Αρχικά το C-HR+ έχει μήκος στα 4,52 μ., είναι δηλαδή κατά 16 εκ. μεγαλύτερο από το συνονόματο υβριδικό C-HR (τι διαφορές έχει το ηλεκτρικό C-HR+ από το υβριδικό C-HR) και με μεταξόνιο κατά 11 εκ. μεγαλύτερο, τοποθετείται στο άνω άκρο των οικογενειακών SUV, προσφέροντας έτσι και μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους, με το χώρο αποσκευών του να έχει όγκο 416 λτ. (σ.σ. από 388 λτ. στο υβριδικό C-HR).
Το C-HR+ πάντως ακολουθεί σε αρκετά μεγάλο βαθμό την δυναμική και επιβλητική σχεδίαση του C-HR, αφού αποτελεί το κατά κάποιο τρόπο ηλεκτρικό alter ego του μοντέλου, με την κουπέ σχεδίαση και τις ιδιαίτερα αιχμηρές επιφάνειες να το χαρακτηρίζουν αισθητικά. Από την άλλη, βασίζεται στην πλατφόρμα για αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Toyota (e-TNGA) και χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που έχει αναπτύξει η Toyota και αφορά στην ηλεκτρική της τεχνολογία.
Το Toyota C-HR+ θα διατίθεται σε 3 εκδόσεις που διαμορφώνονται από την ιπποδύναμη και τη χωρητικότητα της μπαταρίας του. Η πρώτη έρχεται με απόδοση 167 ίππων και μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 57 kWh, ενώ η δεύτερη είναι πιο ισχυρή με 224 ίππους και συνδυάζεται με μπαταρία 77 kWh. Η κορυφαία έκδοση του C-HR+ που είναι συνάμα και η ισχυρότερη ηλεκτρική πρόταση της μάρκας (σ.σ. μαζί με την αντίστοιχη έκδοση του bZ4X που θα δούμε παρακάτω), συνδυάζει αυτή την μπαταρία των 77 kWh με τετρακίνηση, διαθέτει δηλαδή δύο ηλεκτροκινητήρες με συνολική απόδοση 343 ίππους και προσφέρει αναμενόμενα κορυφαίες επιδόσεις, με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε μόλις 5,2 δλ..
Το ηλεκτρικό Toyota C-HR+ τέλος, προσφέρει στην έκδοση με τη μεγαλύτερη μπαταρία στην χαμηλότερη απόδοση (77 kWh και 224 ίππους) αυτονομία της τάξης των 600 χλμ. με μια φόρτιση.