ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μεταχειρισμένο diesel, τι ζημιές βγάζει και πόσο έχουν;

(3/5/2025)
Μεταχειρισμένο diesel, τι ζημιές βγάζει και πόσο έχουν;

Τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα diesel πολύ συχνά έχουν γυρισμένα χλμ.
Πιο συχνό πρόβλημα είναι η αλλαγή φίλτρου PDF που κάνει 1.000 ευρώ.
2.500 ευρώ κοστίζει η επισκευή του turbp που γίνεται στις 300.000 χλμ.
Οι παλιοί κινητήρες diesel κινδυνεύουν να «σπάσουν» (φαινόμενο runaway diesel)

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Η έλλειψη νέων diesel μοντέλων έχει οδηγήσει αρκετούς στη λύση των μεταχειρισμένων. Αν δεν είσαι προσεκτικός όμως στην τελική σου επιλογή, πιθανώς να βγεις 2πλά και 3πλά ζημιωμένος. Βλέπετε, δεν υπάρχει μόνο ο κίνδυνος των γυρισμένων χιλιομέτρων, που στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα είναι ένα πολύ συχνό φαινόμενο. Ειδικά στην περίπτωση των diesel, πρέπει να έχεις τα μάτια σου «14» γιατί η ιδιαίτερη φύση των συγκεκριμένων αυτοκινήτων (πολλά χιλιόμετρα, πιο ευάλωτα από την κακή συντήρηση κ.ά.) σίγουρα θα σε φέρει πολύ συχνά στο συνεργείο της γειτονιάς. Πάμε να δούμε από τι κινδυνλευεται και πόσο κοστίζουν αυτές οι ζημιές

Σελίδα 2Μπεκ & αντλία πετρελαίου μέχρι φίλτρο DPF
Σελίδα 3Ευρώ στον άνεμο. Προσοχή στην τουρμπίνα – κόστος 2.500 ευρώ
Σελίδα 4Σύστημα ψεκασμού AdΒlue – κόστος κοντά στα 2.000 ευρώ
Σελίδα 5To περίεργο φαινόμενο του Runaway diesel – κόστος 1.000-2.000 ευρώ
Ford
Autotriti.gr