
Αυτοκίνητο: Τι θα γίνει μετά τις εκλογές
2.903 Επισκέψεις στο άρθρο
(24/5/2023)
Ο 1ος γύρος εκλογών τελείωσε, σύντομα θα σχηματιστεί νέα Κυβέρνηση. Τι έχουμε να περιμένουμε από αυτήν; Θα φθηνύνουν τα αυτοκίνητα; Τι θα γίνει με πίστα και οδική ασφάλεια;
Πριν και μετά τις εκλογές
Ελλάδα: Πριν τις εκλογές οι εξαγγελίες είναι πάντα πολλές. Μετά από αυτές όμως ποιες πραγματοποιούνται; Παρακάτω θυμόμαστε κάποιες από τις προαναγγελθείσες δηλώσεις και έχουμε το βλέμμα μας στο μέλλον. Εσείς σε ποια από όλες δίνετε περισσότερο ποσοστό επιτυχίας και τι θα θέλατε να εφαρμόσει η νέα Κυβέρνηση;
Πίστα και μηχανοκίνητος αθλητισμός
Λίγο πριν τις εκλογές, ο κ. Αυγενάκης πρότεινε στους φορείς τουρισμού της χώρας τη δημιουργία πίστας ικανής να φιλοξενήσει αγώνες MotoGP στο αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» του Ηρακλείου όπου και εκλέγεται. Στόχος να αξιοποιηθεί η περιοχή, όπως στο Ελληνικό. Θα σχολιάσουμε πως επί Αυγενάκη έχει επιστρέψει το Ράλι Ακρόπολις και ότι ο ίδιος είναι κοντά στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, όμως θα υπενθυμίσουμε ακόμη πως υπάρχει ήδη πίστα στην Ελλάδα προδιαγραφών MotoGP στις Σέρρες…Φορολογία. Θα λιγοστέψουν οι φόροι;
Τίποτα δεν έχει ειπωθεί προεκλογικά, φήμες όμως λένε πως εξετάζεται η μείωση του Τέλους Ταξινόμησης με τη νέα χρονιά. Από την πλευρά μας το βλέπουμε θετικά, αρκεί να περάσει η μείωση αυτή και στον τελικό καταναλωτή και να μην απορροφηθεί ως αντίμετρο στις αυξήσεις που ισχυρίζονται τα εργοστάσια κατασκευής.Αισιόδοξο σενάριο είναι και το μέτρο της απόσυρσης καθώς ο στόλος των αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι ο γηραιότερος στην Ευρώπη. Επίσης δεν έχει ειπωθεί κάτι, άρα και για αυτό κρατάμε μικρό καλάθι. Η επιδότηση για τα ηλεκτρικά πάντως συνεχίζεται.
Τέλος, σημαντικό θα είναι να μειωθούν οι φόροι στα καύσιμα. Πριν τις εκλογές η τιμή της βενζίνης και του diesel είχε μειωθεί αισθητά, χωρίς αντίστοιχη πτώση στις χρηματιστηριακές τιμές του «μαύρου χρυσού». Πως έγινε αυτό, μην μας ρωτάτε…
![]() |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
![]() |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |
Νέος ΚΟΚ – Οδική ασφάλεια
Είναι κάτι σαν το γεφύρι της Αρτας. Εδώ και 2 χρόνια μετρά ο χρόνος αντίστροφα για την εφαρμογή και δημόσια διαβούλευση του, ακόμη δεν έχει εφαρμοστεί. Πρόθεση του νέου ΚΟΚ είναι να καταπολεμηθούν επικίνδυνες παραβάσεις όπως η παραβίαση STOP, ερυθρού σηματοδότη, υπερβολική ταχύτητα κτλ. όμως στο τραπέζι έχει πέσει και η μείωση του ορίου ταχύτητας στις πόλεις στα 30 χλμ./ώρα όπως θα ορίζει ο Δήμος ή η Περιφέρεια (δείτε εδώ το σχετικό βίντεο)Δρόμοι λακκούβες και μεγάλα έργα
Ναι, σωστά θα πείτε ότι οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι και οι λακκούβες δεν έχουν τον ίδιο αρμόδιο. Για τις λακκούβες θα σχολιάσουμε ότι η κατάσταση (στο Λεκανοπέδιο) είναι δραματική, μας το αναφέρετε συχνά όλοι εσείς. Για τα μεγάλα έργα από την άλλη η πορεία είναι διαγεγραμμένη. Για παράδειγμα τα έργα Μετρό ή ο E65 είναι στην ατζέντα. Πάντως σύμφωνα με τον κ. Παπαδόπουλο η Κυβέρνηση έχει εξαντλήσει κάθε κονδύλι για έργα οδοποιίας.Αυτές ήταν μερικές από τις… προγραμματισμένες δηλώσεις. Εσείς σε ποια από όλες δίνετε περισσότερο ποσοστό επιτυχίας και τι θα θέλατε να εφαρμόσει η νέα Κυβέρνηση;
![]() |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το » |
![]() |
Σχολίασέ το, στο Facebook » |