
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της BMW M το 80% επέλεγε την έκδοση Competition.
«Αφού οι περισσότεροι προτιμούσαν τις Competition, αποφασίσαμε να τις κάνουμε στάνταρ».
Η δομή των εκδόσεων σε τρεις βαθμίδες M, CS και την CSL.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της BMW M το 80% επέλεγε την έκδοση Competition
Η BMW M αλλάζει στρατηγική και βάζει οριστικό τέλος στις εκδόσεις Competition, οι οποίες για χρόνια αποτελούσαν το πιο επιθυμητό στάδιο απόδοσης στα σπορ μοντέλα της μάρκας. Ο λόγος δεν είναι άλλος από τη συντριπτική προτίμηση των αγοραστών: σύμφωνα με τον επικεφαλής της BMW M, Frank van Meel, πάνω από το 80% των πελατών επέλεγε την έκδοση Competition, αφήνοντας τις «βασικές» M σχεδόν χωρίς κοινό.
«Αφού οι περισσότεροι προτιμούσαν τις Competition, αποφασίσαμε να τις κάνουμε στάνταρ»
«Αφού οι περισσότεροι προτιμούσαν τις Competition, αποφασίσαμε να τις κάνουμε στάνταρ. Μπορεί να πει κανείς ότι σήμερα κάθε M μοντέλο είναι μια Competition», δήλωσε ο van Meel σε συνέντευξή του στο BMW Blog. Με αυτό τον τρόπο, η BMW απλοποιεί τη γκάμα της, δίνοντας στους αγοραστές μια πιο ξεκάθαρη επιλογή.

Για την ώρα τα BMW M3 και M4, συνεχίζουν να προσφέρονται και σε έκδοση Competition. Εκεί, η επιλογή αυτή προσθέτει το σύστημα τετρακίνησης xDrive και ανεβάζει την ισχύ από 503 σε 523 ίππους.
Η δομή των εκδόσεων σε τρεις βαθμίδες M, CS και την CSL
Πλέον, η δομή των εκδόσεων θα περιοριστεί σε τρεις βαθμίδες: τη στάνταρ M, που θα ενσωματώνει τα χαρακτηριστικά και την ισχύ των Competition, την CS, που θα εστιάζει στην απόδοση και το μικρότερο βάρος, και την CSL, την αποκλειστικά αγωνιστική εκδοχή με ρύθμιση για χρήση πίστας. Η αλλαγή αυτή φέρνει τέλος στις περιττές διαφοροποιήσεις και ενισχύει τη φιλοσοφία «κάθε M είναι κορυφαίο από τη φύση του».
Η έκδοση Competition στα BMW M3 και M4 παραμένει & προσθέτει 4κίνηση
Για την ώρα, ορισμένα μοντέλα, όπως τα BMW M3 και M4, συνεχίζουν να προσφέρονται και σε έκδοση Competition. Εκεί, η επιλογή αυτή προσθέτει το σύστημα τετρακίνησης xDrive και ανεβάζει την ισχύ από 503 σε 523 ίππους, ενώ το X5 M Competition διατηρεί τους 617 ίππους του. Ωστόσο, στα νεότερα μοντέλα όπως το M2 και το επερχόμενο M5, η επιλογή Competition έχει ήδη εξαφανιστεί, δείχνοντας ότι η νέα εποχή της BMW M έχει ήδη ξεκινήσει. Η απόφαση αυτή δεν μειώνει τον χαρακτήρα των μοντέλων, αλλά αντίθετα ενοποιεί τη γκάμα με μια ξεκάθαρη ταυτότητα. Η BMW μετατρέπει κάθε M σε κορυφαία έκδοση από τη βάση του, αφήνοντας τις ετικέτες “Competition” στο παρελθόν και κρατώντας για το μέλλον τις ακόμα πιο σπάνιες και εξειδικευμένες CS και CSL, για όσους ζητούν την απόλυτη αγωνιστική εμπειρία.
