ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη δοκιμή: Ανανεωμένη Toyota Corolla Cross Hybrid 140 PS

57.972 Επισκέψεις στο άρθρο (26/9/2025)
Πρώτη δοκιμή: Ανανεωμένη Toyota Corolla Cross Hybrid 140 PS
2 Φωτογραφίες »

Με τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη (3,5 λτ./100 χλμ.) και στον επαρχιακό (4,4 λτ./100 χλμ.).
«Έριξε» το θόρυβο και «ανέβασε» την ποιότητα κύλισης.
Με 473 λτ. πορτμπαγκάζ, +83 λτ. από την τετρακίνητη.
Φρεσκαρισμένη εμφάνιση, υψηλότερο Value for Money και top εγγύηση 11 ετών.

autotriti team

Με τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη (3,5 λτ./100 χλμ.) και στον επαρχιακό (4,4 λτ./100 χλμ.)

Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η ανανεωμένη Toyota Corolla Cross με το υβριδικό σύστημα των 140 ίππων στην ουσία πραγματοποιεί όσα υπόσχεται η ιαπωνική φίρμα με μια μέση κατανάλωση στη διάρκεια της δοκιμής γύρω στα 5 λτ./100 χλμ.. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το νούμερο εντός πόλης που μετρήθηκε στα 3,5 λτ./100 χλμ., χάρη στην καλή διαχείριση ενέργειας που επιτρέπει στο σύνολο να κινείται ηλεκτρικά για μεγάλο χρονικό διάστημα.

«Έριξε» το θόρυβο και «ανέβασε» την ποιότητα κύλισης

Κάνοντας χρήση υλικών με μεγάλη ικανότητα ηχοαπόσβεσης στα σημεία ένωσης της οροφής, ειδικά υλικά στην περιοχή του πίσω αεραγωγού και ενα νέο τριπλό στρώμα ηχομονωτικού υλικού στον ταμπλό, η ανανεωμένη Toyota Corolla Cross  είναι πιο ήσυχη από ποτέ. Συγκριτικά στα 100/120/140 χλμ./ώρα το επίπεδο θορύβου είναι πλέον στα 65,0/66,7/69,1 db όταν πριν ήταν 65,4/67,1/69,8 db αντίστοιχα.


Παρότι έχει το όνομα, το πάτωμα (TNGA-C) και το μεταξόνιο (2.640 χλστ.) της Corolla, η Cross στο μάτι δείχνει διαφορετική χάρη στις SUV αναλογίες.
2 Φωτογραφίες »

Παρότι έχει το όνομα, το πάτωμα (TNGA-C) και το μεταξόνιο (2.640 χλστ.) της Corolla, η Cross στο μάτι δείχνει διαφορετική χάρη στις SUV αναλογίες.

Με 473 λτ. πορτμπαγκάζ, +83 λτ. από την τετρακίνητη

Από τη δοκιμή της προ ανανέωσης τετρακίνητης Corolla Cross είχαμε σταθεί στο μέτριο χώρο αποσκευών των 390 λτ., μιας και ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας και η πίσω ανάρτηση με τα διπλά ψαλίδια έκλεβαν χώρο. Η δικίνητη που δοκιμάζουμε σήμερα έχει αρκετά μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ με 473 λτ., το οποίο πάντως θα θέλαμε να έχει πιο κανονικό σχήμα.

Φρεσκαρισμένη εμφάνιση, υψηλότερο Value for Money και top εγγύηση 11 ετών

Η αναβαθμισμένη Toyota Corollla Cross έχει νέο look, που εντοπίζεται κυρίως στο μπροστινό μέρος με τα νέα φώτα, την LED μπάρα και την κυψελοειδή πλέον μάσκα. H βασική έκδοση Active Plus προσθέτει στον ήδη πλούσιο εξοπλισμό την ασύρματη φόρτιση κινητού και τα θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα με ίδια σχεδόν τιμή (+210 ευρώ) που είναι στα 30.970 ευρώ. Η εγγύηση των 11 ετών που προσφέρει πλέον η Toyota με το πρόγραμμα Relax απογειώνει το Value for Money το  μοντέλου.

Παρακάτω μπορείς να διαβάσεις την αναλυτική δοκιμή της ανανεωμένης υβριδική Toyota Corolla Cross με τα 140 άλογα.

Σελίδα 2Eμφάνιση: Φρεσκάρισμα και νέα έκδοση GR Sport
Σελίδα 3Με ακόμα υψηλότερο Value for Money
Σελίδα 4Εσωτερικό-Χώροι: Γεροδεμένο, πλούσια εξοπλισμένο και άνετο
Σελίδα 5Κινητήρας-Κατανάλωση: Έχει «νεύρο» και είναι η βασίλισσα της οικονομίας
Σελίδα 6Στο δρόμο: Ακόμα καλύτερη σε ποιότητα κύλισης
Σελίδα 7Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά
FORD
test Yokohama