ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

CUPRA Terramar VZ: το best value for money Plug-in Hybrid στο Test Center

(17/9/2025)
CUPRA Terramar VZ: το best value for money Plug-in Hybrid στο Test Center
7 Φωτογραφίες »

Κοστίζει 46.990 ευρώ, έχει υπερπλούσιο εξοπλισμό και σπορ χαρακτήρα.
Έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία με μπαταρία (105 χλμ.) ανάμεσα σε 15 μικρομεσαία οικογενειακά SUV μοντέλα.
Είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση Plug-in Hybrid SUV στο ταξίδι.
Φορτίζει και από ταχυφορτιστή με ισχύ 50 kW (σπάνιο για επαναφορτιζόμενο υβριδικό).

Autotriti Test Center Team

Κοστίζει 46.990 ευρώ και έχει υπερπλούσιο εξοπλισμό αλλά και σπορ χαρακτήρα

Το νέο CUPRA Terramar συνεχίζει ουσιαστικά από εκεί που σταματά το Formentor. Είναι 6 πόντους μεγαλύτερο από το δημοφιλές Formentor και προσφέρει συγκριτικά καλύτερους χώρους, όμως βασικότερο χαρακτηριστικό του είναι πως προβάλλει έναν πιο SUV χαρακτήρα. Στην Plug-in υβριδική του έκδοση VZ με τους 272 ίππους συνδυάζει την αποδοτικότητα με τον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης και στην τιμή των 46.990 ευρώ που κοστίζει  (με έκπτωση που έχει αυτή τη περίοδο η CUPRA για όλα τα plug-in της και φτάνει έως τα 3.500 ευρώ), αποτελεί την best value for money πρόταση στην κατηγορία του με βάση, τις επιδόσεις, την εικόνα του ως οικογενειακό SUV, τον σπορ χαρακτήρα του αλλά και τον εξοπλισμό του.

Για παράδειγμα, το Terramar VΖ διαθέτει μεταξύ άλλων 3ζωνικό αυτόματο κλιματισμό, infotainment με οθόνη αφής 12,9 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, μπάκετ καθίσματα, ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC (σ.σ. με 15 επίπεδα σκληρότητας), 19 ιντσών ζάντες σπορ σχεδίασης και όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας. 

Έχει τη μεγαλύτερη αυτονομία με μπαταρία (105 χλμ.) ανάμεσα σε 15 μικρομεσαία οικογενειακά SUV μοντέλα

Το CUPRA Terramar VZ στην επαναφορτιζόμενη υβριδική του έκδοση (Plug-in Hybrid) συνδυάζει τον 1,5 λτ. TSI κινητήρα των 177 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων, αποδίδοντας συνδυαστικά 272 ίππους. Εκτός από τις εξαιρετικές επιδόσεις που προσφέρει το υβριδικό σύστημα (ενδεικτικά 0-100 χλμ./ώρα σε 7,5 δλ., 60-100 χλμ./ώρα σε 3,3 δλ. και 80-120 χλμ. σε 4 δλ.), το Terramar διακρίνεται κυρίως για την ηλεκτρική του αυτονομία.

Διαθέτει την μεγαλύτερη μπαταρία που συναντάμε στα αντίστοιχα υβριδικά σύνολα της κατηγορίας (σ.σ. μαζί με τα υπόλοιπα μοντέλα του Group VW) και με χωρητικότητα 25,7 kWh (ωφέλιμη 19,7 kWh), το Terramar προσφέρει στην πράξη και σε μικτές συνθήκες παραπάνω από 100 χλμ. αυτονομίας (105 σύμφωνα με τις μετρήσεις μας), ενώ σε αμιγώς αστική χρήση και μέχρι την ταχύτητα των 140 χλμ./ώρα, μπορεί να ξεπεράσει τα 120 χλμ. αυτονομίας.

Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για την μεγαλύτερη δυνατή αυτονομία μεταξύ των μοντέλων της κατηγορίας του, τα οποία «δίνουν» συνήθως 60-70 χλμ., με το Terramar eHybrid VZ να χρειάζεται έτσι φόρτιση μια φορά κάθε 3 ημέρες ήτοι περίπου 10 φορτίσεις/μήνα.


Το CUPRA TERRAMAR eHybrid είναι το best value for money plug-in σύμφωνα με το Test Center
7 Φωτογραφίες »

Το CUPRA TERRAMAR eHybrid είναι το best value for money plug-in σύμφωνα με το Test Center

Είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση Plug-in Hybrid SUV στο ταξίδι

Το υβριδικό σύνολο του CUPRA Formentor αν και είναι σε θέση να αναδείξει και με την λειτουργία του (εκτός από τις επιδόσεις του δηλαδή) τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου, παρουσιάζεται και εξαιρετικά ικανός και πολιτισμένος όταν χρειάζεται να ανταποκριθεί στα οικογενειακά του καθήκοντα. Ειδικά σε ένα ταξίδι, το Terramar εκτός από άνετο και ασφαλές αποδεικνύεται και εντυπωσιακά οικονομικό, με την κατανάλωσή του να είναι η χαμηλότερη ανάμεσα στα αντίστοιχης τεχνολογίας (PHEV) οικογενειακά SUV, με 4,5 λτ./100 χλμ..

Φορτίζει και από ταχυφορτιστή με ισχύ 50 kW (σπάνιο για επαναφορτιζόμενο υβριδικό)

Μιλήσαμε για την αυτονομία και τη συχνότητα φορτίσεων του CUPRA Terramar eHybrid, δεν είπαμε όμως για την διαδικασία φόρτισής του. Και σε αυτό το επίπεδο, το Terramar ξεχωρίζει επειδή προσφέρει δυνατότητα φόρτισης και από ταχυφορτιστή με ισχύ έως 50 kW, είναι έτσι ένα από τα λίγα μοντέλα της κατηγορίας που προσφέρουν αυτή τη δυνατότητα αλλά και που μπορούν να δεχθούν τόσο ισχυρή φόρτιση.

Πέρα λοιπόν από την φόρτιση από οικιακή πρίζα που διαρκεί 2 ½ ώρες, αφού και σε αυτή την περίπτωση διαθέτει από τους ισχυρότερους on board φορτιστές (11 kW, όταν τα περισσότερα PHEV της κατηγορίας του προσφέρουν από 6,6 έως 7,4 kW), το Terramar eHybrid χρειάζεται 26 λεπτά για να ανακτήσει το 10-80% της χωρητικότητας της μπαταρίας του από ταχυφορτιστή (DC).