Ο 1.400άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας των 100 ίππων με σύστημα Start/Stop, είναι ελαστικός, πολιτισμένος και αναλογικά οικονομικός, όμως οι επιδόσεις που προσδίδει είναι μέτριες.

Ο 1.400άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας των 100 ίππων με σύστημα Start/Stop, είναι ελαστικός, πολιτισμένος και αναλογικά οικονομικός, όμως οι επιδόσεις που προσδίδει είναι μέτριες.

Κινητήρας - Κιβώτιο: Με έμφαση στην οικονομία

41.084 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2014)

Ο κινητήρας που βρίσκεται κάτω από το καπό του Chevrolet Cruze είναι ο γνωστός ατμοσφαιρικός 1.400άρης της GM, ο οποίος πλέον στη νεότερη γενιά του έρχεται με πολλές βελτιώσεις οικονομίας, μεταξύ των οποίων και η συνεργασία του με Σύστημα Start/Stop (Eco ονομάζεται στο Cruze) για να μειώσει τις απαιτήσεις του σε καύσιμο και τις εκπομπές CO2. Παράλληλα, συνδυάζεται με ένα 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με αραιή κλιμάκωση, που πριμοδοτεί και αυτό την κατανάλωση. Η Chevrolet, δίνει για το Cruze 1,4 μέση τιμή 5,3 λτ./100 χλμ., με την πράξη να μας βρίσκει περίπου στα 6,7 λτ./100 χλμ. Στο κομμάτι των επιδόσεων, παρά τα 100 άλογα του κινητήρα, η ροπή που περιορίζεται στα 130 Nm και η αραιή κλιμάκωση του κιβωτίου, έρχονται για να προσδώσουν στο Cruze 1,4 μέτρια νούμερα από στάση και εν κινήσει. Από πλευράς λειτουργίας πάντως, ο κινητήρας αυτός αποδεικνύεται ελαστικός, πολιτισμένος και χωρίς υψηλό θόρυβο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto