ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Citroen: Νέα εποχή με ριζικό επαναπροσδιορισμό του brand τον Δεκέμβριο

(10/10/2025)
Citroen: Νέα εποχή με ριζικό επαναπροσδιορισμό του brand τον Δεκέμβριο
2 Φωτογραφίες »

Η Citroën ετοιμάζεται για ένα rebranding που θα παρουσιαστεί τον Δεκέμβριο στο Παρίσι.
To 2CV στο επίκεντρο αν και μάλλον δεν θα μοιάζει τόσο με το παλιό.
Η νέα κατηγορία "E-car" από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ως ευκαιρία για τη Citroën.
Όλα δείχνουν, θα δοθεί έμφαση στα B και C segment αυτοκίνητα.

autotriti team

Η Citroën ετοιμάζεται για ένα rebranding που θα παρουσιαστεί τον Δεκέμβριο στο Παρίσι

Η Citroën ετοιμάζεται για ένα τολμηρό rebranding που θα παρουσιαστεί επίσημα τον Δεκέμβριο στο Παρίσι, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας νέας εποχής για τη γαλλική φίρμα. Σύμφωνα με συνέντευξη που παραχώρησε ο νέος CEO Xavier Chardon στο Autocar, η Citroën, θα αποκαλύψει τη μελλοντική σχεδιαστική και στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας, επιχειρώντας να αποσαφηνίσει την ταυτότητα μιας μάρκας που, όπως παραδέχεται, έχει χάσει μέρος της αναγνωρισιμότητας της.

To 2CV στο επίκεντρο αν και μάλλον δεν θα μοιάζει τόσο με το παλιό

Ο Chardon, που επέστρεψε στη Citroën έπειτα από θητεία στον Όμιλο Volkswagen, τόνισε πως «υπάρχει σύγχυση γύρω από το brand», ωστόσο διαβεβαίωσε πως η εταιρεία «παραμένει ικανή να καινοτομεί». Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία της στρατηγικής του είναι η αναβίωση του πνεύματος του εμβληματικού 2CV, όχι απαραίτητα ως ρετρό αντίγραφο, αλλά ως φιλοσοφία προσιτής και δημοκρατικής κινητικότητας. «Το 2CV είναι κομμάτι της γαλλικής κουλτούρας και είχε ως στόχο να κάνει την ατομική μετακίνηση προσιτή για όλους. Είναι καθήκον μου να μεταφέρω αυτό το όραμα στη δεκαετία 2025-2030», δήλωσε χαρακτηριστικά. Ο ίδιος ξεκαθάρισε πως το νέο project αφορά περισσότερο τη νοοτροπία σχεδίασης και προσιτότητας παρά την απλή αναβίωση του σχήματος του κλασικού μοντέλου.

Η νέα κατηγορία “E-car” από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ως ευκαιρία για τη Citroën.

Ο Chardon αναγνώρισε επίσης πως η Citroën πρέπει να επανασυνδεθεί με το κοινό των μικρών, προσιτών αυτοκινήτων, ένα τμήμα της αγοράς που έχει πληγεί από τους κανονισμούς και τις αυξανόμενες τιμές. Υποστήριξε πως η προτεινόμενη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή νέα κατηγορία “E-car”, που θα επιτρέψει την παραγωγή μικρότερων ηλεκτρικών οχημάτων με χαλαρότερο πλαίσιο κανονισμών, αποτελεί «τεράστια ευκαιρία» για τη Citroën.
«Η Ευρώπη έχασε δύο εκατομμύρια αυτοκίνητα μετά την πανδημία – το ένα εκατομμύριο κάτω από τις 15.000 ευρώ. Αυτοί οι αγοραστές πρέπει να ξαναβρούν πρόσβαση στη νέα αυτοκίνηση. Ένα μικρό, ηλεκτρικό, ευρωπαϊκό αυτοκίνητο –σαν τα ιαπωνικά kei cars– είναι απολύτως στο DNA μας», τόνισε.

Όλα δείχνουν, θα δοθεί έμφαση στα B και C segment αυτοκίνητα

Παράλληλα, ο CEO υπενθύμισε πως μοντέλα όπως το Ami αποδεικνύουν ότι η Citroën παραμένει «πραγματικός καινοτόμος», ενώ το C5 Aircross έχει πλέον αναβαθμιστεί σε ρόλο SUV-ναυαρχίδας. Η νέα στρατηγική, όπως όλα δείχνουν, θα δώσει έμφαση στα B- και C-segment, με λιγότερα αλλά πιο ξεκάθαρα μοντέλα, κατά το παράδειγμα της Tesla. Η αποκάλυψη του νέου προσώπου της Citroën τον Δεκέμβριο αναμένεται να συνδυάσει ιστορική ταυτότητα και φρέσκια φιλοσοφία, σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μιας πιο ανθρώπινης, προσιτής και “γαλλικής” προσέγγισης στην ηλεκτρική εποχή της αυτοκίνησης.

Toyota
JEEP