Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Citroën στη Formula E: Νέο μονοθέσιο GEN3 Evo με 470 ίππους και γαλλική φινέτσα

(24/10/2025)
Citroën στη Formula E: Νέο μονοθέσιο GEN3 Evo με 470 ίππους και γαλλική φινέτσα
3 Φωτογραφίες »

Η πρώτη του εμφάνιση του μονοθέσιου θα γίνει στο e-Prix του Σάο Πάολο στις 6 Δεκεμβρίου.
Κάνει το 0-100 σε 1,86 δευτερόλεπτα με τελική τα 320 χλμ./ώρα.
Σχεδιαστικά έχει πλήρως γαλλική αισθητική.
Ο Cyril Blais που έχει κάνει την θητεία του στη Maserati καθοδηγεί την ομάδα.

autotriti team

Η πρώτη του εμφάνιση του μονοθέσιου θα γίνει στο e-Prix του Σάο Πάολο στις 6 Δεκεμβρίου

Η Citroën κάνει ένα ιστορικό βήμα, κάνει ντεμπούτο επίσημα στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό μέσα από τη Formula E. Η γαλλική μάρκα αποκάλυψε το μονοθέσιο GEN3 Evo, το οποίο θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E, με την πρώτη του εμφάνιση να έχει προγραμματιστεί για το e-Prix του Σάο Πάολο στις 6 Δεκεμβρίου. Πρόκειται για μια κίνηση που σηματοδοτεί τη νέα εποχή της Citroën, συνδυάζοντας την παράδοση των αγώνων με την ηλεκτρική τεχνολογία αιχμής της Stellantis Motorsport.

Κάνει το 0-100 σε 1,86 δευτερόλεπτα με τελική τα 320 χλμ./ώρα

Το νέο μονοθέσιο GEN3 Evo αποτελεί το αποκορύφωμα της τεχνολογικής εξέλιξης της Citroën. Είναι πιο γρήγορο, πιο ελαφρύ και πιο αποδοτικό από κάθε προηγούμενο, αποδεικνύοντας ότι η ηλεκτροκίνηση μπορεί να υπηρετεί με πάθος την αγωνιστική ταυτότητα. Με ισχύ 350 kW (470 ίππους), επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,86 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 320 χλμ./ώρα. Διαθέτει διπλό ηλεκτροκινητήρα εμπρός και πίσω, επιτυγχάνοντας ανάκτηση ενέργειας έως 600 kW, δηλαδή επαναχρησιμοποιεί σχεδόν το 50% της ενέργειας που καταναλώνει σε κάθε e-Prix. Η μπαταρία των 47 kWh προσφέρει σταθερότητα και ανθεκτικότητα, ενώ το πλαίσιο από ανθρακονήματα εξασφαλίζει κορυφαία ασφάλεια και ακαμψία.


Διαθέτει διπλό ηλεκτροκινητήρα εμπρός και πίσω, επιτυγχάνοντας ανάκτηση ενέργειας έως 600 kW, δηλαδή επαναχρησιμοποιεί σχεδόν το 50% της ενέργειας που καταναλώνει σε κάθε e-Prix.
3 Φωτογραφίες »

Διαθέτει διπλό ηλεκτροκινητήρα εμπρός και πίσω, επιτυγχάνοντας ανάκτηση ενέργειας έως 600 kW, δηλαδή επαναχρησιμοποιεί σχεδόν το 50% της ενέργειας που καταναλώνει σε κάθε e-Prix.

Σχεδιαστικά έχει πλήρως γαλλική αισθητική

Σχεδιαστικά, το μονοθέσιο εκφράζει απόλυτα τη γαλλική ταυτότητα και αισθητική. Οι αποχρώσεις του κόκκινου, του λευκού και του μπλε αποτυπώνουν το πάθος, την καθαρότητα και την ηλεκτρική ενέργεια που χαρακτηρίζουν τη Citroën. Η εμφάνιση του GEN3 Evo δεν είναι απλώς αγωνιστική — είναι μια δήλωση εθνικής υπερηφάνειας και τεχνολογικής πρωτοπορίας.

Ο Cyril Blais που έχει κάνει την θητεία του στη Maserati καθοδηγεί την ομάδα

Στο αγωνιστικό κομμάτι, η Citroën εμπιστεύεται το project σε δύο καταξιωμένους οδηγούς. Ο Jean-Éric Vergne, δις Παγκόσμιος Πρωταθλητής Formula E, και ο Nick Cassidy, ένας από τους πιο ταλαντούχους οδηγούς της σύγχρονης εποχής, θα είναι οι πρωταγωνιστές πίσω από το τιμόνι του νέου μονοθεσίου. Την ομάδα καθοδηγεί ο Cyril Blais, ένας μηχανικός με μακρά εμπειρία στη Formula E και σημαντική θητεία στη Maserati, ο οποίος γνωρίζει άριστα πώς να συνδυάζει στρατηγική και τεχνική απόδοση.

Mercedes
Moto