Στις στροφές, το πολύ καλό πλαίσιο βοηθά τον έλεγχο, παρότι το τιμόνι έχει χάσει τη σπιρτάδα του σε σχέση με αυτό του παρελθόντος.

Στις στροφές, το πολύ καλό πλαίσιο βοηθά τον έλεγχο, παρότι το τιμόνι έχει χάσει τη σπιρτάδα του σε σχέση με αυτό του παρελθόντος.

Στον δρόμο: Υψηλή ποιότητα κύλισης και άνεση, με πολύ καλή ασφάλεια

47.191 Επισκέψεις στο άρθρο (6/3/2015)

To καινούργιο Mondeo βασίζεται σε ένα νέο πλαίσιο, την παγκόσμια πλατφόρμα CD της Ford, η οποία μεταξύ άλλων υιοθετεί για πρώτη φορά μια νέα πίσω ανάρτηση που η εταιρεία ονομάζει integral link (ενσωματωμένοι βραχίονες). Σύμφωνα με τη Ford, λόγω κυρίως της διαφορετικής στήριξης στο υποπλαίσιο, η ανάρτηση αυτή παρέχει σημαντικά πλεονεκτήματα στον τομέα της άνεσης (πιο ομαλή κύλιση των τροχών, μειωμένα επίπεδα θορύβων κ.λπ.), χωρίς από την άλλη να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην οδική συμπεριφορά του μοντέλου.

Οδηγώντας…

Στην πράξη και σε σχέση με το προηγούμενο Mondeo, αυτό που γίνεται άμεσα αντιληπτό είναι η αναβάθμιση που έχει συμβεί στους τομείς της ποιότητας κύλισης, της ηχομόνωσης, αλλά και της γενικότερης άνεσης που προσφέρει το αυτοκίνητο στους επιβάτες του. Πλέον, το νέο Mondeo αναδεικνύεται σημαντικά πιο «ήσυχο» σε σχέση με το παρελθόν, πατά πιο «αρχοντικά» ανεξαρτήτως από την κατάσταση του οδοστρώματος, ενώ και οι αντιδράσεις της ανάρτησης είναι πιο εκλεπτυσμένες και φροντίζουν ώστε να μην μεταφέρονται οι ανωμαλίες στο εσωτερικό. Το τιμόνι με τη σειρά του, δεν φθάνει στα κορυφαία επίπεδα του προηγούμενου (ηλεκτρικό πλέον γαρ), όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να κατηγορηθεί ότι αποκόβει τον οδηγό από τα τεκταινόμενα. Αλλωστε για το τελευταίο φροντίζει να μην συμβεί το έτσι κι αλλιώς πολύ καλό πλαίσιο, με τη βελτιωμένη ακαμψία, που χαρίζει εξαιρετική ομοιογένεια και ουδετερότητα στις αντιδράσεις του αυτοκίνητου υπό πίεση. Στο ίδιο μήκος κύματος έρχονται και τα βελτιωμένα φρένα, που προσδίδουν στο αυτοκίνητο πολύ καλές αποστάσεις ακινητοποίησης (π.χ. 100-0 χλμ./ώρα σε 35,5 μέτρα).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD E-TRANSIT
OPEL