.jpg)
Daytona Donna 125
Εντυπωσιακά ελαφρύ και φιλικό, μόλις 97 κιλά γεμάτο
Κλασσική retro αισθητική με φωτιστικά τεχνολογίας LED και θύρα φόρτισης USB
Κινητήρας EFI Euro5+ με κατανάλωση 2,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα
CBS στα φρένα και ανάρτηση με καθημερινό προσανατολισμό
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Εντυπωσιακά ελαφρύ και φιλικό, μόλις 97 κιλά γεμάτο
Με πλήρες βάρος μόλις 97 κιλά, το Daytona Donna 125 είναι από τα ελαφρύτερα scooter της κατηγορίας ρετρό. Αυτό μεταφράζεται σε παιχνιδιάρικη ευελιξία και απλότητα στους χειρισμούς, ακόμα και για αναβάτες χωρίς εμπειρία. Το χαμηλό κέντρο βάρους, η ισορροπημένη γεωμετρία και η μικρόσωμη σιλουέτα του κάνουν τη μετακίνηση στην πόλη μια εύκολη υπόθεση. Η σέλα προσφέρει καλή εργονομία και είναι άνετη ακόμη και για τον συνεπιβάτη, ενώ κάτω από αυτήν υπάρχει και βασικός αποθηκευτικός χώρος για τα απαραίτητα, όπως ένα σετ αδιάβροχα ή γάντια. Κατ επέκταση, το επίπεδο πάτωμα προσφέρει πρακτικότητα, για να μεταφέρεις τα ψώνια σου αλλά κάνει και την επιβίβαση-αποβίβαση εύκολη, ιδίως αν κάνεις αρκετές στάσεις μέσα στη μέρα.
Κλασσική retro αισθητική με φωτιστικά τεχνολογίας LED και θύρα φόρτισης USB
Η ρετρό εικόνα του Donna 125 χτίζεται γύρω από το στρογγυλό εμπρός φωτιστικό σώμα, όμως δεν περιορίζεται σε αισθητική. Ο προβολέας είναι full LED, ενώ τα DRL τύπου μπούμερανγκ και οι κάθετες LED λωρίδες προσθέτουν μοντέρνες πινελιές. Το αποτέλεσμα είναι μια ισορροπία ανάμεσα σε νοσταλγικό σχεδιασμό και σύγχρονη ταυτότητα. Επιπρόσθετα, διαθέτει θύρα φόρτισης USB δίνοντας σου δυνατότητα φόρτισης των συσκευών σου, ενώ η πληροφόρηση του αναβάτη με τις απαιτούμενες ενδείξεις γίνεται μέσω ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων LCD.
.jpg)
Ο προβολέας είναι full LED, ενώ τα DRL τύπου μπούμερανγκ και οι κάθετες LED λωρίδες προσθέτουν μοντέρνες πινελιές
Κινητήρας EFI Euro5+ με κατανάλωση 2,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα
Ο τετράχρονος, αερόψυκτος κινητήρας της Donna είναι συμβατός με τις προδιαγραφές Euro5+ και εξοπλίζεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό EFI. Αποδίδει 9,4 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 9,6 Nm στις 6.000 σ.α.λ., τιμές αρκετές για τις απαιτήσεις της πόλης. Η κατανάλωση, σύμφωνα με την εταιρεία περιορίζεται στα 2,4 λίτρα/100 χλμ καθιστώντας το μοντέλο ιδιαίτερα φιλικό προς το πορτοφόλι. Δεν υπόσχεται δυναμισμό, αλλά μια ήρεμη και σταθερή εμπειρία οδήγησης, ιδανική για καθημερινή χρήση.
CBS στα φρένα και ανάρτηση με καθημερινό προσανατολισμό
Το σύστημα φρεναρίσματος περιλαμβάνει μπροστινό δισκόφρενο 180 χιλιοστών με τριπίστονη δαγκάνα και πίσω ταμπούρο 130 χιλιοστών, με συνδυασμένη λειτουργία (CBS). Έτσι, ακόμη και σε απότομο φρενάρισμα, η κατανομή δύναμης βελτιώνει τη σταθερότητα. Οι αναρτήσεις ακολουθούν απλή αλλά λειτουργική λογική: εμπρός υπάρχει τηλεσκοπικό πιρούνι 60 χιλιοστών και πίσω μονό αμορτισέρ με διαδρομή 23 χιλιοστών. Το αποτέλεσμα είναι μια άνετη εμπειρία σε καθημερινές διαδρομές, χωρίς εκπλήξεις ή απαιτήσεις προσαρμογής.