22.159 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/8/2015
Οι πετρελαιοκινητήρες προσφέρουν πλούσια ροπή και έχουν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου χωρίς μάλιστα να βασίζονται σε εκ βάθρων καινοτόμες εφαρμογές. Αυτό αποτελεί ίδιον αυτών εξ αρχής, καθώς έχουν λιγότερες απώλειες απόδοσης από τους βενζινοκινητήρες, ενώ το καύσιμο έχει μεγαλύτερη ενεργειακή αξία από τη βενζίνη. Έτσι, επί της ουσίας η εξέλιξή τους βασίζεται σε δύο πράγματα. Στον περιορισμό κατά το δυνατόν των εκπομπών των βλαβερών σωματιδίων με τη χρήση εξελιγμένων φίλτρων κατακράτησης (DPF), αλλά και στον αποτελεσματικότερο ψεκασμό του καυσίμου μέσα στον κύλινδρο, για όσο το δυνατό τελειότερη καύση. ¶ρα και τελειότερη απόδοση, απόκριση στο γκάζι και οικονομία. Αυτό επιτυγχάνεται με τα συστήματα ψεκασμού (common rail) νέας γενιάς, σε συνεργασία με νέα μπεκ που ελέγχουν την ποσότητα αλλά και το χρονισμό του πετρελαίου που ψεκάζεται στο θάλαμο καύσης με υψηλή ακρίβεια, ώστε η διαδικασία να είναι ταχύτερη και πιο «έξυπνη».
@ sainis , Να προσέχεις φίλε μου , και να κάνεις καποια βασικά πραγματάκια για να μην βρεθείς να πληρώνεις..
Μια χαρά ειναι τα diesel, και όσο περναει ο καιρος γινονται καλητερα.
@ ΑutoTriti, Πολύ καλά άρθρο και απλό κυριος για γυναικες... :) (Εχω μια στο μυαλό μου)
Ναι λεφτά στην τσέπη για να είσαι έτοιμος να χρυσοπληρώσεις κανά μπέκ ή καμιά αντλία πετρελαίου...
@ sainis , Να προσέχεις φίλε μου , και να κάνεις καποια βασικά πραγματάκια για να μην βρεθείς να πληρώνεις.. Μια χαρά ειναι τα diesel, και όσο περναει ο καιρος γινονται καλητερα. @ ΑutoTriti, Πολύ καλά άρθρο και απλό κυριος για γυναικες... :) (Εχω μια στο μυαλό μου)