Η δίλιτρη υβριδική Toyota Corolla των 180 ίππων, συνδυάζει κινητήρα δύο λίτρων με μπαταρίες, έχοντας κατανάλωση καυσίμου εντός πόλης γύρω στο 5,5 λτ./100 χλμ. και εξαιρετικές επιδόσεις.

Δίλιτρο, οικονομικό και χωρίς φοροεπιβαρύνσεις!

15.127 Επισκέψεις στο άρθρο (11/11/2019)

Με την επικείμενη κατάργηση του φόρου πολυτελούς διαβίωσης και του τεκμηρίου διαβίωσης, η απόκτηση ενός δίλιτρου και άνω μοντέλου θα γίνει αρκετά πιο εφικτή, με την αγορά να προσφέρει πολλές λύσεις, ειδικά σε υβριδικά μοντέλα.

Σύμφωνα με εξαγγελίες του κυβερνητικού εκπροσώπου, τα τεκμήρια διαβίωσης σε όλο τους το εύρος, ήτοι σε κατοικίες, αυτοκίνητα, σκάφη αναψυχής, πισίνες κ.α. θα καταργηθούν σταδιακά από το 2020 σε βάθος διετίας, ενώ τη θέση τους θα πάρουν νέοι ελεγκτικοί μηχανισμοί.

Όσον αφορά στα αυτοκίνητα, αυτή είναι μια πολύ καλή εξέλιξη, καθώς θα ανοίξει ο δρόμος για την επανακυκλοφορία εκατοντάδων χιλιάδων αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού, που οι ιδιοκτήτες τους είχαν καταθέσει τις πινακίδες λόγω της δυσβάσταχτης φορολογίας. Επιπλέον αυτού, εφόσον υλοποιηθούν αυτές οι εξαγγελίες θα ανοίξει η στρόφιγγα για την αγορά αυτοκινήτων με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ. που εδώ και αρκετά χρόνια θεωρείται από πολλούς απαγορευτική με το ισχύον φορολογικό πλαίσιο.

Και αν πιστεύετε πως αυτό αφορά τους λίγους «προνομιούχους» που μπορούν να αγοράσουν αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού είστε λάθος. Πλέον υπάρχουν πολλά προσιτά δίλιτρα και άνω μοντέλα που απευθύνονται στο ευρύ κοινό και όχι σε μια κάστα λίγων.

Κύριος υπεύθυνος γι αυτό είναι οι υβριδικές τεχνολογίες που ενσωμάτωσαν ατμοσφαιρικούς κινητήρες μεγάλου –για τα δικά μας δεδομένα- κυβισμού, με συστήματα μπαταριών. Κατά αυτό τον τρόπο λοιπόν περιορίζεται σε μεγάλο βαθμό η κατανάλωση, συνεπώς δεν υπάρχει ούτε ο οικονομικός βραχνάς της κατανάλωσης.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η νέα Toyota Corolla Hybrid των 180 ίππων. Με κινητήρα δύο λίτρων, μέση κατανάλωση καυσίμου κοντά στα 7,0 λτ./100 χλμ. και εντός πόλης γύρω στο 5,5 λτ./100 χλμ., καταφέρνει και συνδυάζει εξαιρετικές επιδόσεις με οικονομία diesel μοντέλου. Με τιμή μάλιστα στα 30.000 ευρώ, σίγουρα μπορεί και απευθύνεται σε ένα μεγάλο μερίδιο του αγοραστικού κοινού. Φυσικά η νέα Corolla δεν είναι το μοναδικό παράδειγμα, ενώ και άλλες φίρμες, όπως η Ford με το Kuga, ετοιμάζουν να λανσάρουν υβριδικά μοντέλα με μεγάλου κυβισμού μοτέρ.

Βλέπουμε λοιπόν πως τα δεδομένα έχουν αλλάξει και τα «μεγάλα» μοτέρ προσφέρουν οικονομία καυσίμου και παράλληλα διατηρούν την τιμή των μοντέλων σε προσιτά πλαίσια.

Εσείς τι λέτε, οι συνθήκες ευνοούν την αγορά ενός νέου αυτοκίνητου από 2λίτρα και πάνω. Εσείς με τα νέα δεδομένα θα σκεφτόσασταν να προβείτε σε μια τέτοια αγορά;

PEIRAIOS LEASING
OPEL