Χωρίς επεμβάσεις σε ανάρτηση ή τιμόνι, το βελτιωμένο με τη βούλα Nissan Pulsar δεν άλλαξε κάτι στον ταξιδιάρικο και άνετο χαρακτήρα του.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Χωρίς επεμβάσεις σε ανάρτηση ή τιμόνι, το βελτιωμένο με τη βούλα Nissan Pulsar δεν άλλαξε κάτι στον ταξιδιάρικο και άνετο χαρακτήρα του.

Στο δρόμο: Παραμένει άνετο και ταξιδιάρικο, έγινε πιο σπορτίφ

39.608 Επισκέψεις στο άρθρο (28/6/2017)

Χωρίς επεμβάσεις σε ανάρτηση ή τιμόνι, το βελτιωμένο με τη βούλα Nissan Pulsar δεν άλλαξε κάτι στον ταξιδιάρικο και άνετο χαρακτήρα του, όμως με τα 20 επιπλέον άλογα ενίσχυσε τα σπορτίφ στοιχεία του καθώς πλέον εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη όταν ανεβάσεις οδηγικούς ρυθμούς, ενώ είναι και πιο ζωντανό στον αυτοκινητόδρομο, αν και θα θέλαμε το τιμόνι λίγο πιο πλούσιο σε πληροφόρηση. Κατά τα άλλα, το ιαπωνικό μικρομεσαίο διατηρεί την έμφαση στην άνεση και στην παροχή όσο το δυνατόν πιο «απροβλημάτιστων» ταξιδιών, η ανάρτηση αμβλύνει όμορφα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, παρέχοντας παράλληλα υψηλή ποιότητα κύλισης, ενώ η προσεγμένη ηχομόνωση δεν αφήνει έντονους ενοχλητικούς θορύβους να εισέλθουν στο εσωτερικό. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Πού – Πώς – Εγγύηση;
Όπως αναφέραμε, η τιμή του παράλληλου εγκεφάλου που προσθέτει στον 1,2 DiG-T 20 επιπλέον άλογα ανέρχεται στα 500 ευρώ. Το κόστος τοποθέτησης είναι μικρό (20-30 ευρώ ή και δωρεάν), ενώ γίνεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Nissan. Η όλη διαδικασία διαρκεί λιγότερο από μία ώρα, σημειώστε πως μπορεί να συνδυαστεί μόνο με τις χειροκίνητες εκδόσεις του 1,2 βενζινοκινητήρα, ενώ -και αυτό είναι σημαντικό- δεν αφορά μόνο τους υποψήφιους αγοραστές, αλλά και τους ήδη ιδιοκτήτες του μοντέλου, χωρίς να επηρεάζεται η εργοστασιακή εγγύηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL