• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σταθερό στο δρόμο και χωρίς ιδιαίτερα αυξημένες κλίσεις εμφανίζεται το Duster στην τετρακίνητη ντίζελ έκδοση.

Με σύστημα ελέγχου κατάβασης, με 210 χλστ. από το έδαφος και με γωνία προσέγγισης, ράμπας και φυγής 30, 21 και 33 μοίρες αντίστοιχα, το 4Χ4 Duster δεν καταλαβαίνει τίποτα από σκληρή εκτός δρόμου χρήση.

Σταθερό στο δρόμο και χωρίς ιδιαίτερα αυξημένες κλίσεις εμφανίζεται το Duster στην τετρακίνητη ντίζελ έκδοση.

Έξτρα βοήθεια για τις off-road αναζητήσεις το κλισιόμετρο με την πυξίδα στην οθόνη του infotainment.

Οδική συμπεριφορά: Εντός έδρας στα εκτός δρόμου

Διαβάστηκε από 77613 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/9/2018
 

Το πετρελαιοκίνητο, τετρακίνητο Duster χάρη στην πιο ελαφρώς πιο σφιχτή ανάρτηση χαρίζει καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο με μειωμένες κλίσεις και περισσότερη σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο. Επίσης, ο οδηγός έχει σύμμαχο το βελτιωμένο σε πληροφόρηση τιμόνι που είναι όμως ελαφρύ σε αίσθηση και την αυτόματη τετρακίνηση, που δύσκολα θα αφήσει το Duster να υποστρέψει. Από πλευράς άνεσης το Duster 4x4 «σιδερώνει» τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ στις εκτός δρόμου διαδρομές φαίνεται να παίζει… εντός έδρας. Αρωγοί του σκληροτράχηλου off road χαρακτήρα του είναι οι κοντύτεροι από τις δικίνητες εκδόσεις πρόβολοι, η μεγάλη απόστασή του από το έδαφος (210 χλστ.) και η άμεση εμπλοκή της αυτόματης ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης -απενεργοποιείται αυτόματα αν ξεχαστείτε στα 85 χλμ./ώρα-, ενώ ο οδηγός έχει και την έξτρα βοήθεια που προσφέρουν οι ενδείξεις του κλισιόμετρου κατά το διαμήκη/εγκάρσιο άξονα και την πυξίδα στην οθόνη του infotainment. Τέλος, σε κάθε περίπτωση τα φρένα είναι ανθεκτικά και αποτελεσματικά, παρά την παρουσία ταμπούρων στον πίσω άξονα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια