Ο κινητήρας 0,9 TwinAir CNG βραβεύτηκε φέτος με τον τίτλο « καλύτερος πράσινος κινητήρας της χρονιάς».

Ο κινητήρας 0,9 TwinAir CNG βραβεύτηκε φέτος με τον τίτλο « καλύτερος πράσινος κινητήρας της χρονιάς».

Κινητήρας-επιδόσεις

35.410 Επισκέψεις στο άρθρο (2/8/2013)

Ο κινητήρας 0,9 TwinAir CNG βραβεύτηκε φέτος με τον τίτλο «πράσινος κινητήρας της χρονιάς». Βασίζεται στο γνωστό 0,9 ΤwinAir, αλλά διαθέτει ειδικά εξαρτήματα στο σύστημα τροφοδοσίας, τις βαλβίδες και το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου του κινητήρα. Με την επιλογή CNG, η ιπποδύναμη του 0.9 TwinAir μειώνεται κατά πέντε ίππους (80 από 85), αλλά η μέση κατανάλωση των 3,1 λτ./100χλμ και οι εκπομπές CΟ2, που περιορίζονται στα 86 γρ./χλμ., αποζημιώνουν, σε κάθε περίπτωση, τον οδηγό, για τη μικρή θυσία στις επιδόσεις. Μπορείτε να δείτε τις διαφορές στο σχετικό πίνακα. Η ουσία είναι στην οικονομία και στο ότι, με τη χρήση CNG, το Panda κινείται ευχάριστα και χωρίς να προβληματίζει. By default, το Panda Natural Power λειτουργεί με φυσικό αέριο και η βενζίνη έρχεται στο προσκήνιο μόνο όταν το επιλέξει ο οδηγός ή αυτόματα, όταν πρόκειται να εξαντληθεί το CNG. Σε κάθε περίπτωση, η εναλλαγή δε γίνεται αντιληπτή. Το… αεριωθούμενο Panda είναι απαλλαγμένο από τέλη κυκλοφορίας.


Η μέση τιμή της αμόλυβδης είναι στα 1,679 ευρώ και του πετρελαίου στα 1,367 ευρώ. Το φυσικό αέριο τιμάται στα 1,007 ευρώ (τιμή Τρίτης 16/7) με την τιμή του να προσδιορίζεται κάθε Τρίτη ανάλογα με τις διεθνείς τιμές του πετρελαίου. Η μέση κατανάλωση του συμβατικού Fiat Panda TwinAir με χρήση βενζίνης είναι 4,2 λτ./100 χλμ, (99 γρ. CO2/χλμ.), ενώ του Panda Natural Power είναι 3,1 κιλά/100 χλμ. (86 γρ. CO2/χλμ.). Με βάση τα παραπάνω, προκύπτει πως με τη χρήση βενζίνης το Panda 0,9 ΤwinAir απαιτεί σε ένα χρόνο και για 15.000 χλμ. περί τα 1.058 ευρώ, ενώ με το φυσικό αέριο μόλις 468 ευρώ!!!! 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda