Ο turbodiesel κινητήρας των 1.396 κ.εκ. αποδίδει 90 ίππους χαρίζοντας ικανοποιητικές επιδόσεις στο ελκυστικό αμάξωμα του i20.

Ο turbodiesel κινητήρας των 1.396 κ.εκ. αποδίδει 90 ίππους χαρίζοντας ικανοποιητικές επιδόσεις στο ελκυστικό αμάξωμα του i20.

Κινητήρας-επιδόσεις

54.776 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2013)

Το ανανεωμένο i20 είναι διαθέσιμο και με τον πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 1,4 λτ., τεχνολογίας Euro V και με άμεσο ψεκασμό που αποδίδει 90 ίππους στις 4.000 σ.α.λ., με την ροπή να ανέρχεται στα 220 Nm από τις 2.750 σ.α.λ. Πέρα από αξιοπρόσεκτα τα νούμερα στο χαρτί, είναι και στην πράξη μιας και ο εν λόγω κινητήρας κινεί ικανοποιητικά το i20.

Πιο συγκεκριμένα, η διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 11,1 δλ., ενώ εξαιρετικά καλά ανταποκρίνεται το i20 στις ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η σε 7,8/12,8 δλ και 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η σε 11,9/15,4 δλ.). Ο 1.400αρης κινητήρας διακρίνεται επίσης για την χωρίς κραδασμούς λειτουργία του, την ελαστικότητα του, αλλά και το δυνατό τράβηγμα από το χαμηλό φάσμα στροφών, ακόμα και με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο.

Εκ διαμέτρου αντίθετη με τις επιδόσεις, είναι η κατανάλωση καυσίμου, μιας και η Hyundai αναφέρει ότι απαιτούνται μόλις 4,1 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χλμ, ενώ στα ίδια χαμηλά επίπεδα, κυμαίνονται οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, μόλις 106 γρ./χλμ., νούμερο που επιτρέπει στο μικρό Hyundai την ελεύθερη πρόσβαση στον πράσινο δακτύλιο. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
4green