Η ανάρτηση είναι σφιχτή και τα περιθώρια πρόσφυσης αυξημένα.

Η ανάρτηση είναι σφιχτή και τα περιθώρια πρόσφυσης αυξημένα.

Στο δρόμο

54.778 Επισκέψεις στο άρθρο (1/3/2013)

Ένα από τα στοιχεία που εκτιμάς όταν οδηγείς την πετρελαιοκίνητη έκδοση του i20 και μάλιστα με τον μεγαλύτερο σε κυβισμό κινητήρα, είναι η ευκολία που σου προσφέρει σε όποιου είδους διαδρομή κι αν αποφασίσεις να κινηθείς. Η πλούσια παραγόμενη ροπή η οποία είναι διαθέσιμη από το χαμηλό φάσμα στροφών, δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να κινείται σβέλτα χωρίς να καταφεύγει συνεχώς στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η ανάρτηση είναι ελαφρώς σφιχτή (το set up της είναι αυτό που είχαμε γνωρίσει και στην έκδοση με τον 1,1 λτ. κινητήρα, δηλαδή γόνατα μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω) και μόνο στις εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος αντιδρά ξερά. Βέβαια τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αρκετά, ακόμα και όταν το ESP λάμπει δια της απουσίας του, με τις αντιδράσεις του αμαξώματος να είναι ελεγχόμενες σε κάθε περίσταση. Το τιμόνι από την πλευρά του με την ηλεκτρική κρεμαγιέρα, διακρίνεται για το βάρος του και την αμεσότητά του, χωρίς όμως να είναι απαλλαγμένο από μια μικρή ασάφεια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda