Πλούσιος σε ροπή και με ελάχιστους κραδασμούς ο 1,6 diesel κινητήρας, επιπλέον είναι και πολύ οικονομικός.

Πλούσιος σε ροπή και με ελάχιστους κραδασμούς ο 1,6 diesel κινητήρας, επιπλέον είναι και πολύ οικονομικός.

Kινητήρας-Επιδόσεις

36.120 Επισκέψεις στο άρθρο (3/3/2013)

Η έκδοση diesel του Mini Cooper εκπλήσσει ευχάριστα με τα χαρακτηριστικά του κινητήρα 1,6 λτ. απόδοσης 112 ίππων και 270 Nm ροπής. Δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ατμοσφαιρικό βενζίνης, αφού το κροτάλισμα και οι κραδασμοί κατά τη λειτουργία του γίνονται ελάχιστα αισθητοί στο ρελαντί και καθόλου εν κινήσει. Παράλληλα, διαθέτει πλούσια ροπή από τις χαμηλές στροφές και έχει δύναμη μέχρι κοντά τις 4.000 σ.α.λ., επιταχύνοντας ιδιαίτερα σβέλτα εν κινήσει το Mini, χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να καταφεύγει στον καλής αίσθησης 6τάχυτο επιλογέα. Επιπλέον έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση ακόμα και σε πιεσμένο ρυθμό. Με μέση τιμή 3,8 λτ./100 χλμ. είναι ιδιαίτερα οικονομικός αναλογικά με τις επιδόσεις που προσφέρει. Με εκπομπές ρύπων κάτω από 100 γρ./χλμ. CO2 το Mini Cooper 1,6D απαλλάσσεται και από τα τέλη κυκλοφορίας.


Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του βενζινοκίνητου Mini Cooper 1.6

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

citroen
test center