Ο κινητήρας χωρητικότητας 2,3 λτ. της έκδοσης που δοκιμάζουμε αποδίδει 190 ίππους μέσω διπλής υπετροφοδότησης, έχοντας στη φαρέτρα του ένα ευρύτατο «παράθυρο» ωφέλιμης λειτουργίας.

Ο κινητήρας χωρητικότητας 2,3 λτ. της έκδοσης που δοκιμάζουμε αποδίδει 190 ίππους μέσω διπλής υπετροφοδότησης, έχοντας στη φαρέτρα του ένα ευρύτατο «παράθυρο» ωφέλιμης λειτουργίας.

Κινητήρας: Ντίζελ 2,3 λίτρων με 190 PS

50.114 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2018)

Η X 250 d που δοκιμάζουμε είναι προς το παρόν η «μεγάλη» έκδοση της γκάμας με 190 ίππους, καθώς από την ίδια χωρητικότητα, το τετρακύλινδρο σύνολο πετρελαίου έχει και παραλλαγή με 163 ίππους. Η έξτρα πυγμή του μοτέρ της δοκιμής οφείλεται στον έξτρα υπερσυμπιεστή που διαθέτει. Τα δύο τούρμπο δουλεύουν πρακτικά σε μιας μορφής «σκυταλοδρομία» με το μικρό να ξεκινάει από τη βάση του στροφόμετρου και το μεγάλο να μπαίνει στο παιχνίδι σε ψηλότερο ρυθμό λειτουργίας. Αυτό ακριβώς είναι που δίνει στον κινητήρα αυτό το απίστευτο βάθος του. Έχει δύναμη από χαμηλά, κάτι που το περιμένεις, αλλά παραμένει στις επάλξεις σχεδόν μέχρι τις 4.000 σ.α.λ.. Πρόκειται για ένα ευρύτατο «παράθυρο» ωφέλιμης λειτουργίας και στα επαγγελματικά οχήματα συχνά δεν είναι αυτός ο κανόνας. Το μοτέρ δεν δονείται ιδιαίτερα ωστόσο θορυβεί έντονα και είναι αξιέπαινες οι προσπάθειες των μηχανικών στον τομέα της ηχομόνωσης. Δεν έχει εξαφανιστεί ο ήχος που φτάνει στην καμπίνα, αλλά όταν ακούσει κανείς το μοτέρ απΆέξω, καταλαβαίνει πόση δουλειά έχει γίνει. Κι έχει γίνει τόσο σε δομικές ενισχύσεις (για να μην περνούν δονήσεις) όσο και με μονωτικά υλικά κυρίως στο διαχωριστικό ανάμεσα στο διαμέρισμα του κινητήρα και της καμπίνας. Η συνεργασία με το αυτόματο σαζμάν των επτά σχέσεων είναι εκείνη που έρχεται να ρίξει λίγο τους τόνους και να φέρει τον πανίσχυρο κινητήρα σε μια αποδοτική λειτουργία, ισορροπημένη ανάμεσα στις επιδόσεις, το τράβηγμα και την κατανάλωση. Το κιβώτιο δεν έχει την παραμικρή σπορτίφ διάθεση κι ας υπάρχει και χειροκίνητη/σειριακή λειτουργία. Οι απαιτήσεις σε καύσιμο, αν αρχίζεις να χαίρεσαι την αφθονία της ροπής και το καλό στροφάρισμα που αναφέραμε πριν, μπορεί να ανέβει αρκετά. Επίσης το αμάξωμα έδειξε να είναι σχετικά βαρύ κάτι που επιβεβαιώνουν οι συγκρίσεις με ένα αντίστοιχων προδιαγραφών Nissan Navara, ως σημείο αναφοράς.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SPRING CHECK MERCEDES
skoda