Γέρνει στις στροφές αλλά όχι απότομα όπως περιμένει κανείς: η X-Class δεν έχει συμπεριφορά SUV αλλά για τόσο σκληροτράχηλο όχημα τα καταφέρνει καλά και ως εναλλακτικό τέτοιο.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Γέρνει στις στροφές αλλά όχι απότομα όπως περιμένει κανείς: η X-Class δεν έχει συμπεριφορά SUV αλλά για τόσο σκληροτράχηλο όχημα τα καταφέρνει καλά και ως εναλλακτικό τέτοιο.

Στο δρόμο: Ραφιναρισμένη αλλά η καρδιά της ανήκει στο… χώμα!

50.108 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2018)

Από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε η X-Class ήταν βέβαιο ότι η Mercedes θα έφτιαχνε ένα αυτοκίνητο με τα δικά της στάνταρ σε θέματα άνεσης και πολιτισμένης λειτουργίας – τηρουμένων κάποιων αναλογιών βέβαια. Οδηγώντας την X-Class η προσπάθεια αυτή είναι αισθητή σε κάθε βήμα. Η τεχνική δομή ωστόσο δεν μπορεί να κρυφτεί και να μασκαρευτεί. Έχουμε λοιπόν ένα αυτοκίνητο με απόσταση από το έδαφος πολύ πάνω από τα 200 χλστ. το οποίο χτίζεται πάνω σε ένα σασί σκάλας με δύο τεράστιες δοκούς κατά μήκος και αντίστοιχα μικρότερες εγκάρσιες τραβερσες. Εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι μαζί με την κατ`επιλογήν τετρακίνηση (εμπλέκεται από διακόπτη έως τα 100 χλμ./ωρα), το κλείδωμα της αναλογίας στο 50:50 σε ότι αφορά τη ροπή που λαμβάνει ο κάθε άξονας και τις κοντές σχέσεις μετάδοσης, αυτό το όχημα μπορεί να υπερβεί σχεδόν οτιδήποτε του τύχει. Έχει εξάλλου και δυνατότητα να προσπελάσει υδάτινο κώλυμα βάθους 600 χλστ.. Πού «μπαίνει» λοιπόν η Mercedes: ΚατΆαρχάς είναι αισθητά χαμηλοί οι αεροδυναμικοί θόρυβοι ενώ είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο για την κλάση η ποιότητα κύλισης. Έπειτα, είναι πολύ περιορισμένες οι αναπηδήσεις του πίσω άξονα. Η ανάρτηση έχει μεν μεγάλη διαδρομή, αλλά μετά τη συμπίεσή της από κάποια ανωμαλία δεν τινάζεται στον αέρα όπως θα περίμενε κανείς και το λεγόμενο «rebound» γίνεται πολύ ελεγχόμενα και συγκρατημένα. Το ίδιο και με το φρενάρισμα (με αεριζόμενα δισκόφρενα σε κάθε ρόδα): το πεντάλ έχει σφικτή σίγουρη αίσθηση και το εμπρός μέρος δε γονατίζει ενοχλητικά σε απότομο πάτημα. Η θέση οδήγησης είναι εξαιρετική, δε «μυρίζει» καθόλου επαγγελματικό κι ας μην υπάρχει τηλεσκοπική ρύθμιση του τιμονιού αλλά μόνο καθΆύψος. Ακόμα και το τιμόνι, το οποίο έχει φυσικά πολυάριθμες στροφές από άκρη σε άκρη, έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να δίνει όσο πιο γεμάτη αίσθηση μπορεί.


Όταν της δώσεις χωμάτινες διαδρομές, η νέα αυτή Mercedes, ξεχύνεται σαν ζώο που το είχαν έγκλειστο κάπου. «Τρέφεται» δε άνετα με νεροφαγώματα, μεγάλες πέτρες και λάσπες. Αν και για πιο σκληρές περιπτώσεις θα χρειαστεί πιο ειδικό ελαστικό από το Conti 
PremiumContact6 που διέθετε η 
«δική μας» X 250 d.

Όταν της δώσεις χωμάτινες διαδρομές, η νέα αυτή Mercedes, ξεχύνεται σαν ζώο που το είχαν έγκλειστο κάπου. «Τρέφεται» δε άνετα με νεροφαγώματα, μεγάλες πέτρες και λάσπες. Αν και για πιο σκληρές περιπτώσεις θα χρειαστεί πιο ειδικό ελαστικό από το Conti PremiumContact6 που διέθετε η «δική μας» X 250 d.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

test center
fiat