Αναμφίβολα όμορφη η διαμόρφωση στο εμπρός μέρος της X-Class. Μοιάζει με SUV αλλά είναι αισθητά πιο επιβλητικό.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αναμφίβολα όμορφη η διαμόρφωση στο εμπρός μέρος της X-Class. Μοιάζει με SUV αλλά είναι αισθητά πιο επιβλητικό.

Δοκιμή: Νέα Mercedes X 250 d

48.041 Επισκέψεις στο άρθρο (4/5/2018)

H Χ-Class είναι ένα αυτοκίνητο για μια εντελώς νέα γενιά οδηγών της Mercedes. Για τo κοινό εκείνο που εργάζεται σκληρά αλλά ξέρει και πώς να διασκεδάσει. Κυρίως όμως για όσους ξέρουν ότι δε χρειάζεται πάνω από ένα αυτοκίνητο για να μπορείς, μόλις τελειώνει η δουλειά, να αρχίζεις το «παιχνίδι».

Από όλα τα αυτοκίνητα της Mercedes τα οποία οδηγήσαμε και δοκιμάσαμε το 2017, η Χ-Class είναι ίσως το πιο πολυσυζητημένο. Εντάξει, στη Στουτγάρδη αποφάσισαν και έφτιαξαν ένα Pick-up! Γιατί να γίνει τόση πολλή συζήτηση γύρω από αυτό; Να θυμίσουμε ότι η Mercedes είναι εταιρεία η οποία φτιάχνει από την αρχή της ιστορίας της, πάσης φύσεως φορτηγά. Από τα Actros και τα Arocs μέχρι τα Unimog και τα κλειστά μοντέλα Sprinter κλπ. Και βγαίνει ξαφνικά μια «Mercedes με καρότσα» και γίνεται χαμός! 

Πιο λιτή η εμφάνιση πίσω: η X-Class εδώ δε μπορεί να κρύψει το επαγγελματικό DNA της.

Πιο λιτή η εμφάνιση πίσω: η X-Class εδώ δε μπορεί να κρύψει το επαγγελματικό DNA της.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Επιχειρηματικά όχι απλώς δεν είναι έκπληξη, αλλά για την ίδια τη Mercedes μάλλον πρέπει να θεωρηθούν χαμένα χρόνια, εκείνα κατά τα οποία δεν αποφάσιζε να βγάλει ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το οποίο όχι μόνο συνδυάζει «και business και pleasure» αλλά σε συγκεκριμένες αγορές επιτυγχάνει και πολύ πιο εύκολη διείσδυση στους πίνακες των πωλήσεων. Συνυπολογίζοντας ότι πλέον υπάρχει γερός δεσμός συνεργασίας με τη συμμαχία Renault-Nissan, ανοικτή δηλαδή επαφή με σπεσιαλίστες του είδους (βλ. Navara), θα ήταν ανόητο να μη γίνει το συγκεκριμένο βήμα. 

Η σχεδίαση της Χ-Class κινείται σε δύο άξονες. Ο προφανής είναι αυτός των επαγγελματικών οχημάτων: μεγάλος χώρος φόρτωσης πίσω (1.587 χλστ.), μακρύς πίσω πρόβολος και διπλή καμπίνα. Και μετά συναντά κανείς το εμπρός μέρος το οποίο δανείζεται μπόλικη από την αύρα των SUV της φίρμας με απαλές καμπύλες, μάσκα με δύο «πτερύγια» κι ένα μεγάλο αστέρι στο κέντρο. Όλα αυτά βέβαια σε ένα σύνολο μήκους 5,34 μέτρων και σχεδόν 2x2 σε πλάτος και ύψος (1,92x1,82 μ. για την ακρίβεια) καταλαβαίνει κανείς πόσο επιβλητικά δείχνουν και πόσο γεμίζουν τον εσωτερικό καθρέφτη των ταπεινών επιβατικών σε συνθήκες αστικής κίνησης. 

Το αξιοσημείωτο σχετικά με την εμφάνιση της X-Class είναι ότι, ενώ αποπνέει μια αίσθηση πολυτέλειας και premium προσωπικότητας, δε δείχνει λεπτεπίλεπτη και εύθραυστη. Οδηγώντας δηλαδή δεν έχεις ιδιαίτερους ενδοιασμούς να την «κακομεταχειριστείς» μήπως και πάθει κάτι κακό κάποιο από τα όμορφα περιφερειακά της. Το αντίθετο μάλιστα, ειδικά μόλις αντιληφθείς ότι κάτω από το αμάξωμα κρύβεται μια αυθεντικά σκληροτράχηλη συνταγή με σασί τύπου σκάλας και ανάρτηση σχεδιασμένη για heavy duty σκοπούς. 

Στο στόχαστρο μπαίνει λοιπόν μια εντελώς νέα γενιά οδηγών Mercedes: επαγγελματίες, εναλλακτικοί οδηγοί SUV που κουβαλούν αθλητικό εξοπλισμό ή απλώς άνθρωποι με κλίση προς αυτό το αμάξωμα εξαιτίας της πρακτικότητας που παρέχει. Οι τιμές ξεκινούν από 35.028 ευρώ για δικίνητη έκδοση 163 ίππων και φτάνουν τα 42.810 στην περίπτωση της Χ 250 d με 190 ίππους, τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο.
Σύγκριση
Μάρκα MERCEDES
Μοντέλο X-CLASS
Κινητήρας 250 d 4MATIC
Εξοπλισμός PROGRESSIVE
Πόρτες 4
Κυβισμός 2298
Κατηγορία ΜΕΓΑΛΑ SUV
Crash Test EURONCAP *****
Τιμή 42.810
Τιμή με έκπτωση 42.810

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΝΕΣΗΣ
Air Condition
Κλιματισμός OXI
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός
Ηλεκτρικά παράθυρα πίσω OXI
Ηλεκτρικοί καθρέφτες
Θερμαινόμενοι καθρέφτες
Κεντρικό κλείδωμα
Προβολείς ομίχλης
Ενδειξη εξωτ. θερμοκρασίας
Αισθητήρες παρκαρίσματος
Αισθητήρας βροχής
Φώτα xenon OXI
Ρύθμιση τιμονιού
Τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών
Cruise Control OXI
Ηχοσύστημα
Πολυρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού
Διαιρούμενο πίσω κάθισμα OXI
Δερμάτινες επενδύσεις OXI
Ζάντες ελαφρού κράματος
Ηλιοροφή OXI
Navigator OXI
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
ESP
Αερόσακος οδηγού 1
Αερόσακος συνοδηγού 1
Αερόσακοι πλευρικοί 2
Αερόσακοι κεφαλης 2
Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης
Isofix
Συναγερμός OXI
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ (ΧΛΣΤ.)
Μήκος 5340
Πλάτος 1920
Υψος 1819
Μεταξόνιο 3150
Δοχείο καυσίμων (λτ.) 83
Απόσταση απο το έδαφος (χλστ.) 202
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ)
Κυβικά εκατοστά 2298
Μέγιστη ισχύς (PS) 190
Στροφές μέγιστης ισχύος (σ.α.λ.) 3750
Μέγιστη ροπή (Nm) 450
Στροφές μέγιστης ροπής (σ.α.λ.) 1500
Κύλινδροι - διάταξη 4
Βαλβίδες ανα κύλινδρο 4
Εκκεντροφόροι - θέση 2E
Τροφοδοσία ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Τύπος ΠΙΣΩ
Κιβώτιο ΑΥΤΟΜΑΤΟ
Αριθμός σχέσεων 7
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ
Πίσω ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ
ΦΡΕΝΑ
Βοήθεια εκκίνησης
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ (ECE) (ΛΤ./100 ΧΛΜ.)
Νόρμα eu EU6
Μέση (λτ./100 χλμ.) 7,9
Co2 (γρ./χλμ.) 207
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
0-100 χ.α.ω. (δλ.) 11,8
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 175
ΕΓΓΥΗΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ (ΕΤΗ) - SERVICE
Μηχανικά μέρη 2
Διάτρηση από σκουριά 30
Χρώμα 2
Οδική βοήθεια 30

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
FALKEN SINCERA
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel