Oι χώροι στο πίσω μέρος είναι σε καλό επίπεδο χωρίς να θέτουν νέα δεδομένα στην κλάση κάτι που μάλλον ισχύει για όλο το χωροταξικό σχεδιασμό του Micra.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Oι χώροι στο πίσω μέρος είναι σε καλό επίπεδο χωρίς να θέτουν νέα δεδομένα στην κλάση κάτι που μάλλον ισχύει για όλο το χωροταξικό σχεδιασμό του Micra.

Ικανοποιητικό αλλά με σαφώς λιγότερη έμφαση

109.730 Επισκέψεις στο άρθρο (4/8/2017)

Πηγαίνοντας προς τα πίσω η καμπίνα του Micra K14 (όπως είναι ο κωδικός της γενιάς του) μοιάζει να έχει σχήμα αντεστραμμένου «Δ» με τη βάση εμπρός και τις πλευρές να συγκλίνουν προς το πορτ-μπαγκάζ. Το πίσω κάθισμα δεν έχει στο πλάτος τον αέρα που έχουν οι εμπρός θέσεις. Όσο κι αν είναι γεγονός ότι σε κανένα μικρό της αγοράς το κάθισμα δεν προορίζεται για σούπερ-άνετη μεταφορά τριών ενηλίκων, θα περιμέναμε κάτι καλύτερο σε αυτόν τον τομέα. Ο χώρος για τα πόδια και το κεφάλι πάντως είναι καλός για το μέσο ανάστημα. Φυσικά, το Micra είναι άλλη μία περίπτωση όπου η σπορτίφ γραμμή της οροφής και η ξεχωριστή διαμόρφωση της πίσω πόρτας επηρεάζουν τη διαβίωση μέσα. Είναι λοιπόν λίγο σκοτεινό το Micra πίσω ενώ και η επι/αποβίβαση θα ζητήσει καλό σκύψιμο από τον φιλοξενούμενο της καμπίνας. 

Το μπες-βγες στο πίσω κάθισμα θα επιφέρει κάποια… διάταση μυών καθώς η δίοδος που αφήνει η πόρτα είναι σχετικά μικρή και με ακανόνιστο σχήμα.

Το μπες-βγες στο πίσω κάθισμα θα επιφέρει κάποια… διάταση μυών καθώς η δίοδος που αφήνει η πόρτα είναι σχετικά μικρή και με ακανόνιστο σχήμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Την απουσία ηλεκτρικών παραθύρων και ποτηροθηκών στο πίσω μέρος την είχαμε σημειώσει ήδη από τη γνωριμία στο εξωτερικό και κρατάμε την εξαγγελία της εταιρείας ότι θα τα επιληφθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς. 
Στα θετικά πάντως ανήκει η πληθώρα χώρων για μικροαντικείμενα στο εμπρός μέρος: διπλές ποτηροθήκες, τετράγωνοι χώροι και θήκες για μπουκάλια στις πόρτες εξασφαλίζουν ότι τόσο στην καθημερινότητα όσο και σε ταξίδι όλα τα «ψιλολόγια» θα έχουν σίγουρα τη θέση τους. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
skoda