• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το T-Roc είναι σταθερό, άνετο και ασφαλές στο δρόμο, προσφέροντας παράλληλα και καλή αίσθηση στον οδηγό του.

Ο κινητήρας δεν θα περιορίσει τις «ορέξεις» του και για πιο σβέλτες διαδρομές.

Οδική συμπεριφορά: Ανετο με σίγουρο «πάτημα»

Διαβάστηκε από 139488 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/10/2018
 

To T-Roc βασίζεται στην πλατφόρμα MQB του ομίλου VW και επωφελείται από την ελαφριά κατασκευή και την ακαμψία που επιδεικνύει αυτή. Η ανάρτηση στις δικίνητες εκδόσεις του (διατίθεται και με τετρακίνηση αλλά με τους μεγαλύτερους κινητήρες της γκάμας του) αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο πίσω άξονα, ενώ η ρύθμιση είναι σχετικά σφιχτή με αποτέλεσμα να ισορροπεί τέλεια ανάμεσα στην άνεση και την ευχάριστη αίσθηση. Αρχικά, το T-Roc αποσβένει παραπάνω από ικανοποιητικά ακόμα και τις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, ενώ διακρίνεται σε κάθε δρόμο για την καλή ποιότητα κύλισής που παρουσιάζει, προσεγγίζοντας τα επίπεδα μεγαλύτερων και πιο ακριβών αντίστοιχων προτάσεων. Σε ανοιχτό δρόμο το T-Roc δεν παρουσιάζει τάσεις πλεύσης με την ανάρτηση να διαχειρίζεται ιδανικά το αμάξωμα, ενώ σε καμία περίπτωση δεν θα εμφανιστεί αναπήδηση από τον πίσω άξονα.

Το σύστημα διεύθυνσης έχει καλή αίσθηση στο δρόμο (θα θέλαμε ωστόσο μεγαλύτερη στεφάνη τιμονιού) και είναι ακριβές, δίδοντας έτσι στον οδηγό την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την στιβαρή κατασκευή και το σίγουρο πάτημά του, όσο τουλάχιστον «σιγοντάρει» ο κινητήρας. Σε σφιχτό ορεινό δίκτυο και αν ο οδηγός θελήσει να κινηθεί σβέλτα,  ο 1.000άρης TSI ανταποκρίνεται πολύ θετικά ενώ σε κάθε περίπτωση το T-Roc επιδεικνύει πολύ καλή σταθερότητα, μικρές κλίσεις αμαξώματος και ουδέτερη οδική συμπεριφορά ακόμα και σε έντονη πίεση. Τα φρένα με τη σειρά τους επαρκούν για την άμεση ακινητοποίησή του με επίδοση από τα 100 χλμ./ώρα σε 36,9 μέτρα. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 1 σχόλια