Το παλιό γνώριμο ατμοσφαιρικό βενζινοκίνητο σύνολο των 1,4 λτ. και 90 ίππων ίσως να μην αποτελεί την πιο επίκαιρη, ή έστω την πιο ελκυστική επιλογή, στην εποχή που κυριαρχούν οι τούρμπο κινητήρες. Ωστόσο, αποτελεί μια από τις σίγουρες και δοκιμασμένες λύσεις για όσους θέλουν να κινούνται αξιοπρεπώς και με άνεση, τόσο εντός, όσο και εκτός πόλης. Παράλληλα, έρχεται με μία αρκετά καλή τιμή και υπερ-πλούσιο εξοπλισμό με αποτέλεσμα τα αποτελεί μία άκρως δελεαστική επιλογή στην κατηγορία.
Ο ορος "innovation" (καινοτομια) που υπαρχει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο; Να τον χρησιμοποιουσε η Mazda να το καταλαβω αλλα στο συγκεκριμενο Corsa ειναι εντελως ασχετος! Με τον κινητηρα της δεκαετιας του 90;;; Πλακα μας κανει η γαλλικη Opel;
Μια χαρά αμάξι είναι, όμορφο,ασφαλές και καλοεξοπλισμενο. Δεν παίρνεις και κάτι καλύτερο στα ίδια λεφτά. Και ο συγκεκριμένος κινητήρας πρωτομπηκε στο κορσα του 2004 και είχε πολλές τεχνολογίες επάνω. Για ατμοσφαιρικός έχει νεύρο και είναι πολύ καλός για καθημερινή μικτή χρήση. Κράζετε μερικοί λες και οδηγατε πόρσε ή λες και πάτε κάθε μέρα στα ράλι και σας νοιάζουν οι απόλυτες επιδόσεις.
Εγώ πάντως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το βλέπω να κυκλοφορεί όλο και συχνότερα! Μάλλον ο κόσμος που το αγοράζει εμπιστεύεται περισσότερο έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό από έναν 3κύλινδρο τούρμπο. (Είναι βέβαια και η τιμή!)
Ο ορος "innovation" (καινοτομια) που υπαρχει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο; Να τον χρησιμοποιουσε η Mazda να το καταλαβω αλλα στο συγκεκριμενο Corsa ειναι εντελως ασχετος! Με τον κινητηρα της δεκαετιας του 90;;; Πλακα μας κανει η γαλλικη Opel;
8 lt/100 km;Το xsara του αδερφού μου καίει λιγότερο! WTF για μοντέλο του 2017...
Μια χαρά αμάξι είναι, όμορφο,ασφαλές και καλοεξοπλισμενο. Δεν παίρνεις και κάτι καλύτερο στα ίδια λεφτά. Και ο συγκεκριμένος κινητήρας πρωτομπηκε στο κορσα του 2004 και είχε πολλές τεχνολογίες επάνω. Για ατμοσφαιρικός έχει νεύρο και είναι πολύ καλός για καθημερινή μικτή χρήση. Κράζετε μερικοί λες και οδηγατε πόρσε ή λες και πάτε κάθε μέρα στα ράλι και σας νοιάζουν οι απόλυτες επιδόσεις.
Ατμοσφαιρικό εν έτει 2017; Δεν θα το προτιμούσα στην εποχή του πυρετού του turbo
Εγώ πάντως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το βλέπω να κυκλοφορεί όλο και συχνότερα! Μάλλον ο κόσμος που το αγοράζει εμπιστεύεται περισσότερο έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό από έναν 3κύλινδρο τούρμπο. (Είναι βέβαια και η τιμή!)