Στιβαρό, άνετο και ασφαλές στο δρόμο και στις αστικές μετακινήσεις είναι το Opel Corsa 1,4.
Στο δρόμο: Ανετο και με καλή ποιότητα κύλισης
108.915 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2017)
Το πρώτο στοιχείο που θα παρατηρήσει ο οδηγός του Corsa είναι πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με στιβαρό πάτημα, ήσυχο «ρολάρισμα» και ποιοτική κύλιση. Ακόμα και πάνω σε τραχύ δρόμο η ανάρτηση δείχνει πρόθυμη να ακολουθήσει το βηματισμό και δεν δείχνει να ενοχλείται ακόμα και από αρκετά βαθιές λακκούβες ή απότομες ανομοιομορφίες της ασφάλτου. Επιπλέον, είναι ιδιαίτερα σημαντικό, ότι οι 16άρες ζάντες σε κανένα σημείο δε δείχνουν παράταιρες σε σχέση με το χαρακτήρα του μοντέλου οπότε χαρακτηρίζονται ευπρόσδεκτες. Όσον αφορά στο τιμόνι, μάλλον… δύσκολα καταλαβαίνει κανείς τη χρησιμότητα του μπουτόν «City» για μεγαλύτερο βαθμό υποβοήθησης, αφού η αρχική ρύθμιση δείχνει ούτως ή άλλως ιδιαίτερα ελαφριά. Όπως και να έχει όμως υπάρχει και αυτή η επιλογή για όσους θέλουν το παρκάρισμα να γίνεται -ακόμα- πιο εύκολη υπόθεση. Πάντως, η πληροφόρηση είναι καλή. Εκτός πόλης, τώρα, οι κλίσεις δε λείπουν, ωστόσο το μικρό γερμανικό παραμένει σταθερό στην τροχιά του, φιλικό και προβλέψιμο. Σίγουρα δεν είναι ένα αυτοκίνητο που θα σε προκαλέσει να κινηθείς γρήγορα, όμως αυτό δεν είναι και το ζητούμενο της συγκεκριμένης έκδοσης. Τέλος, πολύ καλή η απόδοση των φρένων αν και το μεσαίο πεντάλ έχει μια μαλακή αίσθηση έως ότου βυθιστεί και επικοινωνήσει στον οδηγό ότι «έπιασε».
Ο ορος "innovation" (καινοτομια) που υπαρχει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο; Να τον χρησιμοποιουσε η Mazda να το καταλαβω αλλα στο συγκεκριμενο Corsa ειναι εντελως ασχετος! Με τον κινητηρα της δεκαετιας του 90;;; Πλακα μας κανει η γαλλικη Opel;
Μια χαρά αμάξι είναι, όμορφο,ασφαλές και καλοεξοπλισμενο. Δεν παίρνεις και κάτι καλύτερο στα ίδια λεφτά. Και ο συγκεκριμένος κινητήρας πρωτομπηκε στο κορσα του 2004 και είχε πολλές τεχνολογίες επάνω. Για ατμοσφαιρικός έχει νεύρο και είναι πολύ καλός για καθημερινή μικτή χρήση. Κράζετε μερικοί λες και οδηγατε πόρσε ή λες και πάτε κάθε μέρα στα ράλι και σας νοιάζουν οι απόλυτες επιδόσεις.
Εγώ πάντως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το βλέπω να κυκλοφορεί όλο και συχνότερα! Μάλλον ο κόσμος που το αγοράζει εμπιστεύεται περισσότερο έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό από έναν 3κύλινδρο τούρμπο. (Είναι βέβαια και η τιμή!)
Ο ορος "innovation" (καινοτομια) που υπαρχει στο συγκεκριμενο αυτοκινητο; Να τον χρησιμοποιουσε η Mazda να το καταλαβω αλλα στο συγκεκριμενο Corsa ειναι εντελως ασχετος! Με τον κινητηρα της δεκαετιας του 90;;; Πλακα μας κανει η γαλλικη Opel;
8 lt/100 km;Το xsara του αδερφού μου καίει λιγότερο! WTF για μοντέλο του 2017...
Μια χαρά αμάξι είναι, όμορφο,ασφαλές και καλοεξοπλισμενο. Δεν παίρνεις και κάτι καλύτερο στα ίδια λεφτά. Και ο συγκεκριμένος κινητήρας πρωτομπηκε στο κορσα του 2004 και είχε πολλές τεχνολογίες επάνω. Για ατμοσφαιρικός έχει νεύρο και είναι πολύ καλός για καθημερινή μικτή χρήση. Κράζετε μερικοί λες και οδηγατε πόρσε ή λες και πάτε κάθε μέρα στα ράλι και σας νοιάζουν οι απόλυτες επιδόσεις.
Ατμοσφαιρικό εν έτει 2017; Δεν θα το προτιμούσα στην εποχή του πυρετού του turbo
Εγώ πάντως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το βλέπω να κυκλοφορεί όλο και συχνότερα! Μάλλον ο κόσμος που το αγοράζει εμπιστεύεται περισσότερο έναν 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό από έναν 3κύλινδρο τούρμπο. (Είναι βέβαια και η τιμή!)