• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η εμφάνιση του νέου Clio είναι εντυπωσιακή, ενώ οι μεγάλες διαστάσεις του σε κάνουν να το μπερδεύεις με μοντέλο της επόμενης κατηγορίας.

Στο δρόμο το νέο Clio αποδεικνύεται πολύ άνετο και σταθερό σε όλες τις περιστάσεις.

Το εσωτερικό είναι φρέσκο σχεδιαστικά, ενώ έχει μαλακό πλαστικό στις πόρτες και το πάνω μέρος του ταμπλό.

Τα φώτα ημέρας LED πλαισιώνουν τα εμπρόσθια φωτιστικά.

Οι πλευρικοί καθρέπτες αποτελούν πηγή αεροδυναμικών θορύβων.

Οι πίσω χειρολαβές είναι ενσωματωμένες στην κολόνα της πόρτας.

Τα ανάγλυφα πίσω φωτιστικά σώματα.

Δοκιμή: Renault Clio 0,9 Energy TCe

211.939 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/12/2012

Το Renault Clio εμπνέεται από την ομώνυμη μούσα για να προσφέρει μια εντυπωσιακή εμφάνιση, ενώ με το νεότερο κινητήρα βενζίνης κάτω από το καπό του, διεκδικεί τα σκήπτρα της κατηγορίας του.

 

To Renault Clio 4ης γενιάς είναι εδώ με περίσσια αυτοπεποίθηση για να κατακτήσει την πιο δημοφιλή κατηγορία όχι μόνο της ελληνικής αγοράς αλλά και της ευρωπαϊκής. Ο στόχος αυτός μόνο εύκολος δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, αλλά το νέο Clio έχει έρθει «διαβασμένο», τόσο στο θέμα της εμφάνισης, όσο και σε αυτόν της τεχνολογικής αρτιότητας σε όλους τους τομείς. Και ειδικά σε ότι αφορά στην εμφάνιση, το Clio δείχνει μεγαλόσωμο και εντυπωσιακό σε σχεδίαση, βασιζόμενο στην νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault. Εμείς, δοκιμάζοντας την έκδοση με τον καινούριο 0,9 TCe τούρμπο κινητήρα της Renault, επιβεβαιώνουμε ότι οι υψηλές προσδοκίες έχουν βάση.

Κινητήρας: Ικανός και οικονομικός

Ο 3κύλινδρος κινητήρας του Clio διαθέτει turbo και άμεσο ψεκασμό καυσίμου στον κύλινδρο με στόχο τη μέγιστη απόδοση και την οικονομία καυσίμου από μόλις 898 κ.εκ.. Το μοτέρ αποδίδει 90 ίππους και 135 Nm, νούμερα που κρίνονται εξαιρετικά για τη χωρητικότητα των κυλίνδρων. Στην πράξη, το μοτέρ εντυπωσιάζει με την πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία του. Κατά τη χρήση απουσιάζουν παντελώς οι κραδασμοί και το κροτάλισμα σε όλο το φάσμα των στροφών. Στις χαμηλές στροφές, η λειτουργία του είναι αρκετά αποδοτική, ενώ ψηλά δεν έχει πολλά αποθέματα ισχύος. Συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων που έχει μακριά κλιμάκωση και το οποίο βοηθάει, κυρίως, στην κατανάλωση, αλλά έχει λίγο «ξύλινη» αίσθηση. Ο συνδυασμός των δύο, σε συνάρτηση με το ελαφρύ αμάξωμα του Clio, προσφέρει καλές επιδόσεις με τα κριτήρια της κατηγορίας. Ακόμα ένα πλεονέκτημα του κινητήρα είναι η οικονομία καυσίμου που προσφέρει. Η Renault ανακοινώνει μια μέση τιμή της τάξης των 4,3 λτ./100 χλμ., που είναι από τις πιο χαμηλές στην κατηγορία, ενώ οι εκπομπές καυσαερίων CO2, στην έκδοση Ecoleader της δοκιμής, είναι μόνο 99 γρ./χλμ.

Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του πετρελαιοκίνητου Renault Clio 1,5 dCi 90 PS

Τιμές - εξοπλισμός για RENAULT  CLIO

200 διαθέσιμα στοιχεία για RENAULT  CLIO
(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)


Tags: RENAULT CLIO