
Δοκιμάζουμε την κορυφαία και πιο σπορ έκδοση του Skoda Karoq | autotriti.gr
Η έκδοση Sportline έχει σπορ εμφάνιση και χαρακτήρα.
Στο δρόμο είναι σκληρό: καταλαβαίνεις τις λακκούβες, στρίβεις όμως με σιγουριά.
Το πακέτο αυτό κοστίζει 2 χιλιάρικα και η τιμή ανεβαίνει στα 35.600 ευρώ.
Ίδιος ο κινητήρας με τα 150 άλογα και καλές επιδόσεις.
autotriti team
Η έκδοση Sportline έχει σπορ εμφάνιση και χαρακτήρα
Η έκδοση Sportline του Skoda Karoq είναι αυτή που αναδεικνύει τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου σε αισθητικό, αλλά και οδηγικό επίπεδο. Έχει ό,τι χρειάζεται για να χαρακτηριστεί σπορ αισθητικά στο εξωτερικό και το εσωτερικό του χωρίς να αλλοιώσει όμως τον SUV και πρακτικό του χαρακτήρα.
Στο δρόμο είναι σκληρό: καταλαβαίνεις τις λακκούβες, στρίβεις όμως με σιγουριά
Επιπλέον των αλλαγών σε αισθητικό επίπεδο, η Sportline έκδοση του Skoda Karoq έχει αλλαγές και στην ανάρτηση, με πιο σκληρή ρύθμιση και μικρότερη διαδρομή, ενώ το φέρνει και πιο χαμηλά από το έδαφος. Έτσι, οδηγικά είναι πολύ πιο άμεσο και αποτελεσματικό ιδίως στη γρήγορη οδήγηση, θυσιάζοντας βέβαια τα επίπεδα παρεχόμενης άνεσης, με το Karoq να «διαβάζει» το δρόμο και να «κοπανάει» περισσότερο στις έντονες λακκούβες.
Το πακέτο αυτό κοστίζει 2 χιλιάρικα και η τιμή ανεβαίνει στα 35.600 ευρώ
Η έκδοση Sportline είναι η κορυφαία έκδοση στην γκάμα του Skoda Karoq και σε σχέση με την προηγούμενη Selection με τον ίδιο κινητήρα και κιβώτιο, κοστίζει 2.100 ευρώ περισσότερα. Συγκεκριμένα, το Skoda Karoq Sportline ξεκινάει από τα 35.600 ευρώ και είναι η πιο ακριβή και κορυφαία έκδοση στην γκάμα του δημοφιλούς μοντέλου.
Ίδιος ο κινητήρας με τα 150 άλογα και καλές σχετικά επιδόσεις
Η κορυφαία έκδοση του Skoda Karoq εφοδιάζεται με ό,τι καλύτερο προσφέρει η Skoda για το συγκεκριμένο μοντέλο. Κάτω από το καπό του λοιπόν συναντάμε τον 1,5 λτ. TSI κινητήρα των 150 ίππων του ομίλου που συνδυάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7, έναν συνδυασμό που για άλλη μια φορά σε κερδίζει με την πληρότητα και την ικανότητά του σε επιδόσεις και κατανάλωση, αλλά και τα σπορτίφ χαρακτηριστικά λειτουργίας του και δη στην Sport επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης.
Σελίδα 2 | Εμφάνιση: Δυναμικό και ξεχωριστό χωρίς «υπερβολές» |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Πιο ενδιαφέρον και μέσα, το ίδιο ικανό σε χώρους |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Επιδόσεις: Συνδυάζει το μπρίο με τις επιδόσεις το σύνολο κινητήρα-κιβώτιο |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Σπορ ναι, άνετο όχι… |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις & Τεχνικά Χαρακτηριστικά |