Χάρη και στη σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης FR, το Leon SC είναι ικανό στο δρόμο και αναδίδει τη σπορ αίσθηση, που περιμένεις.

Χάρη και στη σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης FR, το Leon SC είναι ικανό στο δρόμο και αναδίδει τη σπορ αίσθηση, που περιμένεις.

Οδική συμπεριφορά

33.082 Επισκέψεις στο άρθρο (22/7/2013)

Με τη χαμηλωμένη κατά 15 χλστ. και πιο σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης FR, το Leon SC καταφέρνει να προσφέρει σπορτίφ αίσθηση. ΚατΆ αρχάς το πλαίσιο δείχνει πιο στιβαρό και «δεμένο» από αυτό του 5θυρου, ενώ, χάρη και στη πλατφόρμα MQB του ομίλου VW και την εξοικονόμηση του βάρους δείχνει ανάλαφρο και πατάει γερά στο δρόμο, την ώρα που η ποιότητα κύλισης και η μόνωση στην καμπίνα είναι καλή καθιστώντας άνετο ένα ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο. Στις έντονες ανωμαλίες η ανάρτηση και οι επιβάτες δεν υποφέρουν, αλλά δεν σφυρίζουν και αδιάφορα. 

Εδώ υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας, στις εκδόσεις άνω των 150 ίππων πολλαπλοί σύνδεσμοι. Όταν πιεστεί, το Leon SC  θα υποστρέψει πολύ αργότερα από ότι ίσως περιμένεις, καθώς το ηλεκτρονικό μπλοκέ XDS κάνει δουλειά, η ανάρτηση δύσκολα χάνει την αυτοκυριαρχία της, το τιμόνι είναι ακριβές και τα φρένα δυνατά και αποτελεσματικά. Με το Σύστημα SEAT Drive Profile είναι δυνατή η εναλλαγή των οδηγικών στιλ (normal, eco, sport και individual) κατά τις επιθυμίες του οδηγού, επηρεάζοντας την υποβοήθηση στο τιμόνι, την απόκριση στο γκάζι, αλλά και τον ήχο του κινητήρα (στις εκδόσεις FR). Σε κάθε περίπτωση το Leon SC είναι πιο σπορτίφ από το πεντάθυρο μοντέλο και το δείχνει. Θα θέλαμε λιγότερο ευαίσθητο το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESC.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

AUTOFIT PASXA
4green