Για τους fan της αυτοκίνησης ένας βρυχηθμός από έναν 8κυλινδρο κινητήρα, ακούγεται σαν την υπέρτατη συμφωνία εγχόρδων.

Για τους fan της αυτοκίνησης ένας βρυχηθμός από έναν 8κυλινδρο κινητήρα, ακούγεται σαν την υπέρτατη συμφωνία εγχόρδων.

Κινητήρας-επιδόσεις

16.770 Επισκέψεις στο άρθρο (11/10/2013)

Η Chevrolet έχει προσαρτήσει κάτω από το τεράστιο καπό της Camaro ένα θηριώδη σε κυβισμό (6,2 λίτρων), αλλά και ιπποδύναμη κινητήρα. Η διάταξη του είναι V, με 8 κυλίνδρους, όπου μέσω της ατμοσφαιρικής αναπνοής, αποδίδονται 405 ίπποι και 556 Nm ροπής. Η επιτάχυνση ικανοποιεί παρά το αυξημένο βάρος των 1.920 κιλών, όπου με το γκάζι βαθιά βυθισμένο τα πρώτα 100 χλμ/ώρα έρχονται σε 5,6 δλ ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 χλμ/ώρα. Η κίνηση μεταφέρεται μέσω ενός αυτόματου κιβώτιου στον πίσω άξονα ο οποίος σε κάθε σανίδωμα του γκαζιού αγωνίζεται να προσπεράσει μπροστά. Ως muscle car, η Camaro δεν έχει ούτε καν στον προαιρετικό εξοπλισμό της, σύστημα Start & Stop κι ως εκ τούτου οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα φτάνουν στα 304 γρ./χλμ, ενώ η κατανάλωση καυσίμου (εργοστασιακές μετρήσεις) ακουμπάει στο υψηλό 13,1 λτ./100 χλμ. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
citroen