• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

LIVE μετάδοση: Ποιο είναι το πιο «στριφτερό» οικογενειακό; (+video)

Διαβάστηκε από 29303 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 18/9/2018
 

Opel Astra, VW Golf, Huyndai i30, Peugeot 308 αλλά και το ολοκαίνουργιο Ford Focus έδωσαν το «παρών» στην απαιτητική δοκιμασία αποφυγής κινδύνου. Τελικά ποιό οικογενειακό στρίβει καλύτερα, παρέχοντας την μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια;

Ήγγικεν η ώρα των μικρομεσαίων! Τα φώτα πέφτουν σε μια από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες της ελληνικής αγοράς, εκείνη των μικρομεσαίων ή αλλιώς οικογενειακών αυτοκινήτων, όπως έχουμε συνηθίσει να τα λέμε τις τελευταίες δεκαετίες. Τα σημαντικότερα μικρομεσαία της ελληνικής αγοράς βρέθηκνα στο χώρο μετρήσεων του AutoΤρίτη για να αποδείξουν τι μπορούν να κάνουν στην πιο απαιτητική δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας!

Αυτά είναι τα μοντέλα που συμμετείχαν στη δοκιμή σε αλφαβητική σειρά:
  • Alfa Romeo Giulietta
  • Ford Focus
  • Honda Civic
  • Hyundai i30
  • Opel Astra
  • Peugeot 308
  • Renault Megane
  • SEAT Leon
  • VW Golf
ΔΕΙΤΕ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ, ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΣ ΛΕΠΤΟ, ΠΩΣ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΤΟ ELK TEST ΣΤΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ...
 
17:00 Σε λίγα λεπτά ξεκινάει το 6ο κατά σειρά ELK Test από την ομάδα του Auto Τρίτη Test Center. Σήμερα στο μικροσκόπιο του AutoΤρίτη μπαίνουν τα σημαντικότερα μικρομεσαία της ελληνικής αγοράς. Δείτε παρακάτω μια συνοπτική παρουσίαση των μοντέλων, απευθείας από τον χώρο των δοκιμών.
17:04

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΑΦΙΕΡΩΜΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • Βασιλης

    Ειμαι κατοχος της giulietta 1.6jtdm εδω κ 6 μηνες κ διαβαζω αρκετα για τα δημοφιλη, τα συγχρονα κ τα ευπωλητα μοντελα ( η giulietta απουσιαζει ωστοσο βλεπω πολλα καινουρια στο δρομο, μαλλον θα φταιει η προσφορα τους..). Λοιπον, η ειμαι τοσο εκτος πραγματικοτητας οπως ο st παραπσνω αναγνωριζοντας την υπεροχη της alfa, η πρεπει να μας υπενθυμισετε τα κριτηρια επιλογης μοντελων για test. Αληθεια, πως επιλεγονται, κ μαλιστα για ενα τετοιο τεστ? Μηπως παρα το οτι ειναι παλιο, δειχνει ακομη το δρομο σε αλλους κατασκευαστες?

      24
  • ΚΩΣΤΑΣ

    ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ AUTOTRITI ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΣΤ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ GOLF ΠΟΥ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΡΑ ΜΑΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      18
  • Ntelos

    Αυτο που παραλειψατε να αναφερετε και που δεν καταλαβαν πολλοι ειναι πως η. Alfa romeo ειναι diesel, που σημαινει περισσοτερο βαρος μπροστα.Εαν δοκιμαζατε τη βενζινοκινητη λογικα θα επαιρνε την πρωτια.

      17
  • St

    Tasos@.. επειδή η αγορά αυτοκινητου είναι πολυπλοκο θέμα..τα εξοδα τα πληρωνει ο αγοραστης ιδιοκτητης..δεν είναι εταιρικο ή χαρισμα το αυτοκινητο...και επειδή μπαινουν πολύ παραγοντες για την αγορά...και επειδή εδώ είναι Ελαδα..τοτς άσε για βασιλιαδες και πρίγκιπες...Προσωπικα δεν μου αρεσουν οι 3 κιλυνδροι κινητήρες με τους αμεσους ψεκασμούς ...και η παρωχημένη πίσω αναρτηση με τον ημιακαμπτο...δεν ξερω μπορει να είναι και ιδιοτροπια μου , αλλα το βλεπω κοροιδια να δωσεις 20 χιλιαρικα για 1000 κυβικα 3κυλιβδρο μοτερ με ημιακαμπτο αξονα..αυτά...!

      17
  • Kostas

    Η Alfa Romeo Giulietta και το Honda Civic τι ζάντες φοράνε 17 ιντσών; Δεν θα έπρεπε να έχουν και αυτα ποινή 1,5 χλμ/ωρα;

      15
  • Kostis

    Οποίος δεν έχει κολλήματα και ταμπού ....οποίος έχει οδηγήσει giulietta γνωρίζει ... οποίος δεν έχει οδηγήσει καλύτερα να σιωπήσει και να συνεχίσει να οδηγεί το alnyxta του

      15
  • St

    εμφανίστηκε η Τζιουλέττα....καλό αυτό...! να μαθαίνει ο κόσμος τι προσφέρει και πόσο κοστίζει γιαυτά που προσφέρει....αυτά.. και εύγε σας!

      13
  • Βασίλης

    Θα ήθελα να συγχαρώ τη Διεύθυνση για την ανταπόκριση και τη συμμετοχή της giulietta στο συγκεκριμένο τεστ, είστε εξαιρετικοί!

      13
  • ΔΙΟΝΥΣΗΣ

    ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ..Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ..ΤΟ ΝΕΟ FOCUS TIMA THN ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ..ΘΑ ΣΕΒΕΣΤΕ!

      9
  • grigoris

    Το focus είχε είσοδο στα 76,6. Είναι μια εξαιρετική επίδοση αν αναλογιστούμε την τιμή και το μέγεθος του. Απ ότι φαίνεται ο ημιάκαμπτος έχει εξελίχθη αρκετά, σε σημείο να μην αισθάνεσαι αισθητή διάφορα ακόμη και στο όριο, σε σχέση με την πολλαπλών συνδέσμων, η οποία δυστυχώς τείνει προς εξαφάνιση στην μικρομεσαία κατηγορία, προς όφελος χώρου και κόστους. Το ίδιο και με τους κινητήρες, μείωση κυλίνδρων και κυλινδρισμου με δυνατά τούρμπο, προς όφελος κόστους κατασκευής και μείωσης κατανάλωσης. Κορυφαίο στην κατηγορία του το focus, η ford δίνει μαθήματα ακρίβειας ελιγμών και σταθερότητας, αλλά η Alfa , όπως και η BMW είναι πάθος. Συγχαρητήρια για την πολύ καλή προσπάθεια. Καλή συνέχεια!

      5
  • Tasos

    Υποστροφή διαβάζω για τη Giullietta... Αλλά εσείς μείνετε στην αίσθηση ότι είναι το καλύτερο αυτοκίνητο οδηγικά. Που όντως εχει ενα αμεσότατο μπροστινό σύστημα για να λέμε την αλήθεια αλλά σε μεγάλη πίεση είναι πιο υποστροφικη και από τα vag!Δυστυχώς στα υπόλοιπα λόγω παλαιότητας έχει μείνει πισω αλλά η ομορφιά να τα λέμε όλα αντισταθμιζει πολλά. Βέβαια ολα αυτά είναι παρελθόν. Έχουμε νέο ηγέτη που ηταν και αναμενόμενο. Focus λοιπόν που επανακτησε τα σκήπτρα της κατηγορίας.Για μένα ήδη το πιο ολοκληρωμένο και το καλύτερο. Αμέσως μετά με τρομερό value for money το Leon και έπονται τα υπόλοιπα.

      5
  • Θοδωρής

    Νομίζω ότι έπρεπε να συμπεριλάβετε στο τεστ κ toyota auris καθώς και audi a3 και a class καθώς αποσπούν μεγάλο μερίδιο στην αγορά αυτοκινήτων. Ειδικά το πρώτο.

      4
  • Nolian

    Akyros o diagonizmos.Giatiii?????Gia na exoume sosto diagonizmo prepi ta aytokinita na einai idoia. 1-idoia sta kaysima(ola diesel i benzina) 2-idia kyvika 3-lastika.

      3
  • Nikosbuffon

    Τα τεστ δεν τα πιστεύω και ειδικα στην Ελλάδα Γιατί το αντίστοιχο τεστ σε ισπανικο περιοδικο το Honda περασε με 77 χλμ εδω στο ελλαδισταν τα ιαπωνική και τα Κορεάτικα τα αντιμετωπίζετε λες και σας ταΐζουν οι γερμανοι και οι γάλλοι τι να λετε ήμαρτον .τέσσερις ηπείροι προτιμούν ασιατικα αυτοκίνητα αλλά η προπαγάνδα στην Ελλάδα καλα κραταει.

      1
  • Vaggelis

    Συγχαρητήρια στο περιοδικό για την ανταπόκριση του αιτήματος του αναγνωστικού του κοινού. Δεν υπάρχει λόγος για ποινή 1,5 km στην Giulietta γιατί η ζάντες είναι 17 ιντσών στην βασική έκδοση.

      1
  • Vasileios

    Τα τελικά αποτελέσματα μου φαίνονται λογικά.Θα έπρεπε βέβαια να μην συγκρίνονται ευθέως τα βαριά Diesel με τα βενζινοκίνητα...αλλά και πάλι το δείγμα φαντάζομαι οτι θα είναι κοντά στη πραγματικότητα

      1
  • GeoDim

    Αν ψάξει κάποιος το διαδίκτυο θα βρει πολλά και διαφορετικά αποτελέσματα για το καθένα από τα αυτοκίνητα της δοκιμής. Οπότε δεν είναι ενα απόλυτο τεστ το συγκεκριμένο για να βγάζουμε βασιλιάδες και υπηκόους. Για μένα, περισσότερο νόημα θα είχε να τεθεί ένα όριο τιμής και με βάση αυτό να δοκιμαστεί ό, τι μπορεί να προσφέρει η κάθε εταιρία, χωρίς ποινές λόγω ζαντών κτλ..

      1
  • Thomas

    Η Giulietta είναι 7η και όχι 2η με 72.5 χιλιόμετρα, λόγω των ζαντών 17 ιντσών. Το focus είναι ξεκάθαρα το αυτοκίνητο με την καλύτερη οδική συμπεριφορά.

      1
  • Πάνος Τ

    Οπωσδήποτε το νέο Kia Ceed. Και το Fiat Tipo HB αν δεν το έχετε ήδη κάνει. Συγχαρητήρια για την προσπάθειά σας.

      1
  • Kostas

    Μπράβο παιδιά πολύ καλή δουλειά, μία ερώτηση το pegeuot το 308 το άκουσα λίγο θορυβώδες ή είναι η ιδέα μου εύχαριστω πολύ.

     

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΑΞΕΣΟΥΑΡ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Ελεύθερο Κείμενο
Κατηγορία/Υποκατηγορία
Μάρκα
Μοντέλο
Χρονολογία
 
Τιμή από
Τιμή έως
Εργοστασιακός Κωδικός