
Το επόμενο έτος θα δούμε τα πρώτα πρωτότυπα «καυτά» Renault.
Στόχος της εταιρίας είναι πιο προσιτές, ηλεκτρικές και έξυπνα σχεδιασμένες sport προτάσεις.
Η Alpine γίνεται ο σπορ φορέας της Renault.
Έρχεται σπορ SUV Renault; Όλα δείχνουν πως ναι.
Το επόμενο έτος θα δούμε τα πρώτα πρωτότυπα «καυτά» Renault.
Η Renault επιστρέφει στις επιδόσεις, αλλά όχι με τον τρόπο που μας έχει συνηθίσει και περιμένεις. Ο Γαλλικός κολοσσός ετοιμάζει μια νέα γενιά «καυτών» μοντέλων, όμως χωρίς τον εμβληματικό τίτλο Renault Sport, και με γνώμονα την ηλεκτροκίνηση. Το επόμενο έτος θα δούμε τα πρώτα πρωτότυπα, με τον CEO της εταιρείας να δηλώνει ξεκάθαρα: «Θα σας δείξουμε κάποιες προτάσεις μέσα στους επόμενους 12 μήνες».
Στόχος της εταιρίας είναι πιο προσιτές, ηλεκτρικές και έξυπνα σχεδιασμένες sport προτάσεις.
Μετά την απόσυρση του brand Renault Sport και τη μεταφορά του DNA επιδόσεων στην Alpine, η Renault αλλάζει ταχύτητα. Τα μελλοντικά σπορ μοντέλα δεν θα κοστίζουν όσο το συλλεκτικό Renault 5 Turbo 3E των 155.000 ευρώ, αλλά θα προσφέρουν επιδόσεις και στυλ σε πιο προσγειωμένες τιμές. Στόχος της εταιρίας είναι πιο προσιτές, ηλεκτρικές και έξυπνα σχεδιασμένες sport προτάσεις.
Η Alpine γίνεται ο σπορ φορέας της Renault
Ο Emmanuel de Jesus Pequeno, υπεύθυνος του Clio, το ξεκαθάρισε: δεν έρχεται Clio RS. Ούτε υβριδικό, ούτε ηλεκτρικό, τουλάχιστον σύντομα. Αντίθετα, τη θέση του μικρού hot hatch παίρνει η Alpine A290, βασισμένη στο ηλεκτρικό Renault 5. Αυτό σημαίνει ότι αν θέλεις μικρό γρήγορο Renault θα πρέπει να κοιτάξεις πλέον στην Alpine, η οποία γίνεται ο βασικός φορέας της σπορ ταυτότητας του ομίλου Renault.
Έρχεται σπορ SUV Renault; Όλα δείχνουν πως ναι
Με τις ρυπογόνες εκδόσεις των Megane RS και Alpine A110 να έχουν ήδη αποσυρθεί λόγω προδιαγραφών, η ηλεκτροκίνηση είναι μονόδρομος για τις επιδόσεις. Η Renault έχει ήδη το Rafale E-Tech 4x4 με 300 ίππους, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε σπορ εκδόσεις SUV με ηλεκτροκίνηση ή plug-in hybrid τεχνολογία. Μέσα στους επόμενους 12 μήνες, η Renault θα παρουσιάσει concepts που θα δείχνουν την νέα γενιά εκδόσεων επιδόσεων: ηλεκτρικά, κομψά, αλλά και fun-to-drive. Οι προτάσεις αυτές θα είναι «ρεαλιστικές» σε κόστος, χωρίς να κυνηγούν εξωφρενικές επιδόσεις, αλλά τον ενθουσιασμό της οδήγησης στην ηλεκτρική εποχή.