
Το VW ID.3 GTX.
Θα μετονομαστεί όταν έρθει η αναβαθμισμένη του έκδοση σε 1-2 χρόνια.
Το ID.3 GTI θα έχει ειδική ρύθμιση για τα αμορτισέρ και mode GTI.
Με one pedal και δίσκους αντί ταμπούρα το αναβαθμισμένο ID.3 .
Θα μετονομαστεί όταν έρθει η αναβαθμισμένη του έκδοση σε 1-2 χρόνια
Σε ID.3 GTI θα μετονομαστεί το ID.3 GTX κάποια στιγμή μέσα στα επόμενα χρόνια, πιθανότατα όταν έρθει η αναβαθμισμένη έκδοση ή η νέα του γενιά. Αυτό έγινε γνωστό στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου, όπου αποκαλύφθηκε το πλήρως ηλεκτρικό ID. Polo GTI που είναι έτοιμο να μπει σε παραγωγή, από τον Thomas Schafer, διευθύνοντα σύμβουλο της Volkswagen Passenger Cars.
Ο Thomas Schafer δήλωσε: «Εκτός από τα ID. Polo, ID. Polo GTI και ID. Cross που βλέπετε εδώ σήμερα, θα κυκλοφορήσουμε τα αναβαθμισμένα ID.3, ID.3 GTI και ένα νέο ID.4». Ο Grunitz, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της μάρκας πρόσθεσε: «Θέλαμε να εγκαταλείψουμε το GTX και να έχουμε κάτι που να είναι οικείο στους πελάτες μας. Γι' αυτό αποφασίσαμε να φέρουμε το ID.3 GTI».
Το ID.3 GTI θα έχει ειδική ρύθμιση για τα αμορτισέρ και mode GTI
Ενώ λίγα είναι γνωστά για το ποιες θα είναι οι διαφορές ανάμεσα στο ID.3 GTX και το ID.3 GTI, ο Grunitz άφησε να εννοηθεί μερικές από τις αλλαγές που υπάρχουν στο ID. Polo GTI θα μεταφερθούν στο ID.3 GTI. «Υπάρχει mode οδήγησης GTI που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πατώντας ένα κουμπί στο τιμόνι. Θα έχετε ένα ειδικό φως, έναν ειδικό ήχο, μια ειδική εφαρμογή για τον κινητήρα και μια ειδική ρύθμιση για τα αμορτισέρ, ώστε να νιώθετε πραγματικά ότι υπάρχει κάτι ξεχωριστό. Αυτό είναι που κάνει ένα GTI», είπε ο Grunitz.
Με one pedal και δίσκους αντί ταμπούρα το αναβαθμισμένο ID.3
Αλλες αλλαγές για το ID.3 GTI, καθώς και για ολόκληρη τη γκάμα ID.3, θα περιλαμβάνουν αναβαθμισμένα φρένα και μια ειδική λειτουργία οδήγησης one-pedal. Το απερχόμενο ID.3 διαθέτει ταμπούρα στο πίσω μέρος, αλλά το νέο αυτοκίνητο θα αποκτήσει δίσκους. «Η συμπεριφορά πέδησης με δίσκους στον πίσω άξονα είναι πολύ καλύτερη από το να έχεις ταμπούρα», δήλωσε ο Grunitz.