Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσένα τι σε κρατάει πιστό σε μία μάρκα;

(20/11/2025)
Εσένα τι σε κρατάει πιστό σε μία μάρκα;

Ο ανταγωνισμός φέρνει τα πάνω κάτω, όμως πολλοί επιμένουν στη μάρκα που αγαπούν.
Μεγάλη εγγύηση, καλό σέρβις, εμπιστοσύνη και εξυπηρέτηση οι βασικοί λόγοι να μείνεις σε μια μάρκα.
Μπορεί ένα μοντέλο να μην σε ικανοποίησε, όμως να σε κέρδισε η μάρκα και το δίκτυο.
Κάποιες μάρκες έχουν χαράξει πολιτική ώστε να κερδίσουν την πίστη των αγοραστών τους.

autotriti team

Ο ανταγωνισμός φέρνει τα πάνω κάτω, όμως πολλοί επιμένουν στη μάρκα που αγαπούν

Στις μέρες μας που έχουμε 50 μάρκες να διαλέξεις, και ειδικά με τόσες νέες μάρκες αλλά και τόσες αλλαγές σε αυτά που ξέραμε, το να μείνεις πιστός σε έναν κατασκευαστή ίσως να ακούγεται ντεμοντέ. Αρκετοί θέλουν να δοκιμάσουν και κάτι «άλλο», όμως πολλοί όταν βρουν αυτό που θέλουν δεν το αλλάζουν. Και το αυτοκίνητο είναι από τα λίγα προιόντα στο οποίο οι αγοραστές δείχνουν να μένουν πιστοί σε έναν κατασκευαστή. Γιατί εκτός από την εμπειρία, η εξυπηρέτηση μετά την αγορά και οι παροχές που τη συνοδεύουν κάνουν τεράστια διαφορά.

Μεγάλη εγγύηση, καλό σέρβις, εμπιστοσύνη και εξυπηρέτηση οι βασικοί λόγοι να μείνεις σε μια μάρκα

Βλέπεις το αυτοκίνητο είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά που κάνουν οι άνθρωποι στη ζωή τους. Και έτσι ένα από τα βασικά αυτής της αγοράς είναι να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο ότι δεν θα βρεθείς μπροστά σε απρόοπτα. Και τα απρόοπτα αυτά δεν είναι τόσο τεχνικής φύσης, όσο το θέμα της εξυπηρέτησης. Μια μεγάλη εγγύηση είναι το βασικότερο, όμως χωρίς μια πολιτική εξυπηρέτησης της αγοράς που εκτός από ευγένεια, δημιουργεί και εμπιστοσύνη, δεν γίνεται τίποτα. Αν ξέρεις πως το δίκτυο της μάρκας σου σε υποστηρίζει, συχνά το ίδιο το αυτοκίνητο περνάει σε δεύτερη μοίρα.

Μπορεί ένα μοντέλο να μην σε ικανοποίησε, όμως να σε κέρδισε η μάρκα και το δίκτυο

Δεν είναι σπάνιο το αυτοκίνητο αυτό καθαυτό να μην είναι το επίκεντρο της επιλογής σου. Βλέπεις το ίδιο το αυτοκίνητο είναι μόνο η μία όψη του νομίσματος. Για πολύ κόσμο, ειδικά για όσους αγοράζουν πρώτη φορά, η εντύπωση είναι πως το μοντέλο που επέλεξαν είναι το παν. Όμως η σχέση με το αυτοκίνητο περιλαμβάνει σε πολύ μεγάλο βαθμό και την ζωή μετά την αγορά. Και ειδικά όσοι αγοράζουν δεύτερη και τρίτη φορά, αυτό αρχίζουν να το αξιολογούν περισσότερο από το αυτοκίνητο που τελικά θα έχουν στα χέρια τους.

Κάποιες μάρκες έχουν χαράξει πολιτική ώστε να κερδίσουν την πίστη των αγοραστών τους

Φυσικά τα μοντέλα είναι που λανσάρουν οι μάρκες έχουν τον πρώτο λόγο στο μάρκετινγκ για να φέρουν τους αγοραστές στην έκθεση. Όμως κάποιες μάρκες δεν ποντάρουν μόνο στη σχεδίαση, τις επιδόσεις και το value for money. Είναι πολλοί κατασκευαστές που δίνουν την ίδια έμφαση στην εμπειρία που θα έχει ο αγοραστής και μετά την αγορά. Δεν είναι δηλαδή εξυπηρέτηση με το «τσιγκέλι» επειδή είναι υπεύθυνοι από το νόμο, αλλά μέρος του προϊόντος που σχεδιάζουν. Μισό προϊόν το αυτοκίνητο, και άλλο μισό η εμπειρία μέσα από τη σχέση του οδηγού του με τον κατασκευαστή και το δίκτυό του. Αυτές οι μάρκες έχουν και την μεγαλύτερη πιστότητα, με τους αγοραστές τους να επιστρέφουν ξανά και ξανά.
 
Εσύ πόση σημασία δίνεις στην εμπειρία μετά την αγορά; Σε κερδίζει περισσότερο από ένα μοντέλο που απλά σου «γυαλίζει»; Και είναι τόσο σημαντική για να μείνεις πιστός σε μια μάρκα;

FORD
Autotriti.gr