Εσύ ξέρεις πως χαλάς το αυτοκίνητό σου;

Εσύ ξέρεις πως χαλάς το αυτοκίνητό σου;

10.717 Επισκέψεις στο άρθρο (2/2/2022)

Ποιά κακή συνήθεια σου κόστισε στο αυτοκίνητό σου; Και πόσο σου πήρε να το καταλάβεις ότι φταίει για τη ζημιά που σου έβγαλε;

 

Από τα πιο συχνά, μέχρι την απόλυτη αδιαφορία!

Σου είπε ποτέ κανείς να μην κρατάς το πόδι σου πάνω στο συμπλέκτη όταν οδηγείς; Το έκανες; Κι αν όχι, το σκέφτηκες ότι μπορεί να φταίει όταν χρειάστηκες δίσκο-πλατό στα 80.000 χλμ.;

Και φυσικά αυτό είναι μόνο η αρχή. Γιατί ζημιές κάνουμε όχι μόνο όταν δεν το ξέρουμε, αλλά και όταν νομίζουμε πως κάνουμε κάτι καλό. Κλασική περίπτωση η κουκούλα, που τη βάζεις για να το προστατέψεις, και πέντε μήνες μετά που τη βγάζεις βλέπεις πως όπου είχες γδάρσιμο λίγο βαθύ, τώρα έχεις (και) σκουριά.

Εντάξει υπάρχει και η άγνοια, τουλάχιστον για τους λιγότερο γνώστες. Αν δεν ανάψει το λαμπάκι δεν σου κάνει τίποτε εντύπωση, ακόμη και αν το πας κατακαλόκαιρο με το δείκτη θερμοκρασίας στα ύψη γιατί έχει κολλήσει, ή ετοιμάζεται να κολλήσει ο θερμοστάτης, και από κει που θα την έβγαζες με 50 ευρώ, σου καίει φλάτζα και πας για ολική.

Άλλες φορές ξέρεις, αλλά τι να κάνεις. Όπως με τα σέρβις που από ένα μήνα μετά έφτασαν ένα χρόνο μετά, και ακόμη σκέφτεσαι κάθε φορά που μπαίνεις μέσα πως αυτό το λάδι θα είναι ή λίγο, ή χάλια ή και τα δύο, και «από Δευτέρα» θα το πας, μέχρι να περάσει άλλος ένας χρόνος και το αμάξι ακόμη δεν έχει κάνει σέρβις. Ή όταν κάνει, «κόβεις» από όπου βρεις, και μετά το βρίσκεις μπροστά σου.

Είναι και οι κακές συνήθειες. Το ακούς το κιβώτιο να «γδέρνει» αλλά επιμένεις να βάζεις την όπισθεν όσο τσουλάς εμπρός, και μετά απορείς γιατί καμιά φορά δεν παίρνει ταχύτητες αν δεν διπλο-αμπραγιάρεις και στα 200.000 το κιβώτιο κάνει λίγο θόρυβο, ή ακόμη χειρότερα, (και) κραδασμούς.

Και φυσικά έχουμε και τις «μετατροπές» που πας για μαλλί και βγαίνεις κουρεμένος. Ένα χαμήλωμα που σε κάνει να βρίσκεις και να κοπανάς παντού, μια ζάντα που έσπασε στην δεύτερη λακκούβα, και άλλη μία που την έφαγε το κράσπεδο, και μια τουρμπίνα που θα «κούμπωνε» με το πρόγραμμα, αλλά στα 100.000 χιλιόμετρα μπερδεύει χαμηλά και ρετάρει ψηλά.

Εσύ τι του έκανες και το χάλασες; Και τι θα ήθελες να μην είχες κάνει ποτέ;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
moto