Tα αυτόνομα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης μπορούν να μειώσουν τις οπίσθιες συγκρούσεις και τους μικροτραυματισμούς κατά 25% και ίσως παραπάνω.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Tα αυτόνομα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης μπορούν να μειώσουν τις οπίσθιες συγκρούσεις και τους μικροτραυματισμούς κατά 25% και ίσως παραπάνω.

Πρώτες δοκιμές σε συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος

3.961 Επισκέψεις στο άρθρο (30/10/2013)

Το EuroNCAP ανακοίνωσε τις πρώτες δοκιμές αυτόνομων συστημάτων πέδησης έκτακτης ανάγκης, ενώ από τον Ιανουάριο του 2014 ο βαθμός αυτός θα συμμετέχει στο τελικό ποσοστό ασφαλείας κάθε αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με έρευνες, τα αυτόνομα συστήματα πέδησης έκτακτης ανάγκης μπορούν να μειώσουν τις οπίσθιες συγκρούσεις και τους μικροτραυματισμούς κατά 25% και ίσως παραπάνω. Στηριζόμενοι σε αυτό, το EuroNCAP πραγματοποίησε -σε πρώτη φάση- δοκιμές αυτών των συστημάτων, ενώ από τον Ιανουάριο του 2014 ανακοινώθηκε ότι ο βαθμός των συστημάτων αυτών θα συμπεριλαμβάνεται και στο σύστημα αξιολόγησης του κάθε μοντέλου. Έτσι λοιπόν, από τις αρχές του χρόνου, το ποσοστό ασφαλείας του EuroNCAP κάθε αυτοκινήτου θα επηρεάζεται και από το συγκεκριμένο σύστημα.
Αρχικά, τα μοντέλα που δοκιμάστηκαν ήταν:
Mercedes Benz E-Class με το σύστημα PRE-SAFE Brake
Volvo V40 με το σύστημα City Safety & Collision Warning with Full Auto-Brake
Mitsubishi Outlander με το σύστημα Forward Collision Mitigation
Volkswagen Golf VII με το σύστημα Front Assist
Των παραπάνω μοντέλων το αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης χαρακτηρίστηκε από τον ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμών πρόσκρουσης, ως «καλό».
Επίσης τα μοντέλα, των οποίων το αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης χαρακτηρίστηκε ως «επαρκές», είναι τα εξής:
Volvo XC60 με το σύστημα City Safety
Fiat 500L με το σύστημα City Brake Control
Ford Focus με το σύστημα Active City Stop 
Honda Civic με το σύστημα Collision Mitigation Brake System

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
test center